Jump to content

[YouT] HD filmpjes downloaden.


MegaPilot

Recommended Posts

Hallo forummertjes! :)

Het lukt me maar niet om HD filmpjes van Youtube te downloaden. Ik probeer ze te downloaden met Youtube Downloader en ik heb dit al geprobeerd:

- &fmt=22 toevoegen aan de link van het filmpje.

- &fmt=19 toevoegen aan de link van het filmpje.

Kan iemand me alstublieft helpen? Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

P.S.: Er staat bij de filmpjes die ik in HD wil downloaden altijd zo'n HD knop, dus ik ben zeker dat ze in HD verkrijgbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Download realplayer en daarmee kan jij filmpjes downloaden van bijna alle sites.

Als jij dan real installeert dan staat er altijd in rechterbovenhoek download en daarmee kan jij ook HD filmpjes downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

mss meot je ook eerst ff op hd klikken?

Al geprobeerd...:(

Download realplayer en daarmee kan jij filmpjes downloaden van bijna alle sites.

Als jij dan real installeert dan staat er altijd in rechterbovenhoek download en daarmee kan jij ook HD filmpjes downloaden.

Ik heb dat ding geïnstalleerd, maar ik kan er niks mee, er openen wat pagina's waarmee je niks kan doen. Hoe werkt dat ding?

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Edit: En nu kan ik het niet meer openen, er is een fout opgetreden...Waardeloos programma in my opinion...Kun je er nu iets mee downloaden of niet?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo forummertjes! :)

Het lukt me maar niet om HD filmpjes van Youtube te downloaden. Ik probeer ze te downloaden met Youtube Downloader en ik heb dit al geprobeerd:

- &fmt=22 toevoegen aan de link van het filmpje.

- &fmt=19 toevoegen aan de link van het filmpje.

Kan iemand me alstublieft helpen? Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

P.S.: Er staat bij de filmpjes die ik in HD wil downloaden altijd zo'n HD knop, dus ik ben zeker dat ze in HD verkrijgbaar zijn.

YouTube HD Downloader

youtube-screenshot.gif

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje Dvt en TC, ik zal het straks proberen als m'n film geconverteerd is. :D

Edit: Die HD downloader werkt perfect, bedankt Dvt! En jij ook, TC! (:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Of als je je computer clean wilt houden moet je dit bookmarken. En wanneer je een YTHD wilt downloaden klik je erop en verschijnt er een opslaan link. ;)

java script:if%20(document.getElementById('download-youtube-video')==null%20&&%20!!(document.location.href.match(/http:%5C/%5C/%5Ba-zA-Z%5C.%5D*youtube%5C.com%5C/watch/)))%20%7Bvar%20yt_mp4_path='http://www.youtube.com/get_video?fmt=22&video_id='+swfArgs%5B'video_id'%5D+'&t='+swfArgs%5B't'%5D;%20var%20div_embed=document.getElementById('watch-embed-div');div_embed.innerHTML=div_embed.innerHTML+'%3Cbr%20/%3E%20%3Cspan%20id=%5C'download-youtube-video%5C'%3E%3Ca%20href=%5C''+yt_mp4_path+'%5C'%3EDownload%20as%20720p%20HD%20MP4%3C/a%3E%20'+%20%20((navigator.userAgent.indexOf('Safari')!=-1)?'(control-click%20and%20select%20%3Ci%3EDownload%20linked%20file%20as%3C/i%3E)':('(right-click%20and%20select%20%3Ci%3ESave%20'+%20(navigator.appName=='Microsoft%20Internet%20Explorer'?'target':'link')%20+'%20as)%3C/i%3E'))+'%3C/span%3E';%7Dvoid(0);

javascript staat niet aan elkaar, waarschijnlijk een beveiligingsding van dit forum. Als je de link gebruikt, verwijder de spatie dan :)

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Of als je je computer clean wilt houden moet je dit bookmarken. En wanneer je een YTHD wilt downloaden klik je erop en verschijnt er een opslaan link. ;)

1337

Bedankt ikt! Die download programma's zijn vaak nogal crappy.

Link to comment
Delen op andere websites

Of als je je computer clean wilt houden moet je dit bookmarken. En wanneer je een YTHD wilt downloaden klik je erop en verschijnt er een opslaan link. ;)

Youz is da best!

Heel erg bedankt :D

Ik vertrouwde al die downloaders niet en normaal gebruik ik wel een website om te downloaden, maar die kon geen HD downloaden.

Heel erg bedankt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat staat er nu echt in die code? Ik versta er niks van en jullie geven er allemaal een eigen draai aan..

De code is een javascript-code. Niets bijzonders aan, kan je computer niet verknallen ofzo. Ik zal het uitleggen zover ik weet wat alles betekent.

java script:

javascript command

if%20(document.getElementById('download-youtube-video')==null%20&&%20!!(document.location.href.match(/http:%5C/%5C/%5Ba-zA-Z%5C.%5D*youtube%5C.com%5C/watch/)))%20%7Bvar%20yt_mp4_path='http://www.youtube.com/get_video?fmt=22&video_id='+swfArgs%5B'video_id'%5D+'&t='+swfArgs%5B't'%5D;%20var%20div_embed=document.getElementById('watch-embed-div');

zorgt ervoor dat de code alleen op youtube werkt en de hd link laat downloaden

div_embed.innerHTML=div_embed.innerHTML+'%3Cbr%20/%3E%20%3Cspan%20id=%5C'download-youtube-video%5C'%3E%3Ca%20href=%5C''+yt_mp4_path+'%5C'%3EDownload%20as%20720p%20HD%20MP4%3C/a%3E%20'+%20%20((navigator.userAgent.indexOf('Safari')!=-1)?'(control-click%20and%20select%20%3Ci%3EDownload%20linked%20file%20as%3C/i%3E)':('(right-click%20and%20select%20%3Ci%3ESave%20'+%20(navigator.appName=='Microsoft%20Internet%20Explorer'?'target':'link')%20+'%20as)%3C/i%3E'))+'%3C/span%3E';%7Dvoid(0);

zorgt ervoor dat onder de beschrijving een link ontstaat waar je het bestand kunt downloaden. Per browser staat er ook meteen gelijk een aanwijzing bij van hoe het opgeslagen kan worden

En lees mijn edit. Forum software doet moeilijk.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...