Grace_GW Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 ik snap het niet. Ik speelde eerst Bomb the base, tijdens het vliegen met de heli, kwam er opeens een zwart beeld met 'loading' en toen kwam ik opeens terrecht bij story mode (save game) weet iemand waarom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Dan zal de verbinding waarschijnlijk zijn verbroken op de een of andere mannier. Dan word je terug gestuurd naar je laatste save game. Niks bijzonders dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grace_GW Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Dan zal de verbinding waarschijnlijk zijn verbroken op de een of andere mannier. Dan word je terug gestuurd naar je laatste save game. Niks bijzonders dus. oh oke. irritant zeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Het ligt volgens mij niet aan je verbinding, aangezien anderen het zelfde probleem hebben, zie dit topic. Volgens Koe is dit een bug die voorkomt als iemand het spel joint als de missie al bezig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.