Jump to content

Het GTA IV Rare Cars topic!


.Senne

Recommended Posts

Hoe een Infernus te krijgen:

- Start een race bij Brucie, soms rijden er Infernussen mee.

- Na de missie Bryce's Infernus ben jij eigenaar van een Infernus.

- Bij Stevies Car Thefts moet je een Infernus stelen.

- Start Multiplayer en selecteer Free mode, soms kom je Infernussen tegen.

- Gebruik een Car Spawner.

- Heel zeldzaam, maar je kan ze heel soms tegenkomen op straat.

Tip: Bij Stevies Car Thefts moet je een Infernus stelen. Als je die niet wegbrengt naar Stevies Garage blijft hij telkens spawnen op de plaats waar je hem voor Stevie moet stelen.

Daar wil ik nog iets aan toevoegen: rijdt met een NRG-900 door Star Junction en je kan heel soms ook nog wel eens een Infernus tegenkomen: Status: Getest en gelukt: ik had het 1 keer.

maar daarna moest ik weg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    50

  • Gta Bram

    26

  • .Senne

    22

  • Phoenyxar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Blista Compact heeft ook een dubbele uitlaat bij de getunede versie, dat heb ik bij een gewone nog niet gezien, en ik zag het nog niet op dit forum staan ( kan zijn dat ik er overheen gelezen heb )

Link to comment
Delen op andere websites

De Blista Compact heeft ook een dubbele uitlaat bij de getunede versie, dat heb ik bij een gewone nog niet gezien, en ik zag het nog niet op dit forum staan ( kan zijn dat ik er overheen gelezen heb )

De rare Blista heeft inderdaad een dubbele uitlaat, en sideskirts, een sticker op de voorruit, en volgens mij was dit het? Tommy Vercetti kan het vast goed of fout keuren, want hij is de enige echte auto-kenner van Gta IV op dit forum. =)

Link to comment
Delen op andere websites

De Blista Compact heeft ook een dubbele uitlaat bij de getunede versie, dat heb ik bij een gewone nog niet gezien, en ik zag het nog niet op dit forum staan ( kan zijn dat ik er overheen gelezen heb )

De rare Blista heeft inderdaad een dubbele uitlaat, en sideskirts, een sticker op de voorruit, en volgens mij was dit het? Tommy Vercetti kan het vast goed of fout keuren, want hij is de enige echte auto-kenner van Gta IV op dit forum. =)

Ben Tommy niet :7 maar dit klopt, gewone 1uitlaat en zeldzame heeft er 2.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Tommy's laatste post. Ik heb het net geprobeert, maar het lukte niet. hoe lang zat jij rond te rijden totdat je hem had?

Mij is het ook niet gelukt. Maar misschien verscheelt dit wel van spel tot spel, of van console tot console.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta-Bram# dat klopt allemaal; de Blista GT heeft een Zonnescherm op de voorruit, Sideskirt.

Spoiler, en een grotere dubbele uitlaat. ^_^ En ik weet niet of ik de beste ben kwa auto-kennis aangezien Hearv94 er ook wat van kan :Y

GunsNroses61# Ik had dit s'ochtends en ik reed wel heel lang rond met de NRG,

en ik speel op de Xbox 360 Live.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, Tommy ik weet het nu wel allemaal maar ik kan jou niet overtreffen, ik had bijSteivy's car theft een lijstje van 6 auto's en jij30 :Y , dat moet toch een doorslaggever zijn _O_ .

Ja, inderdaad. En als je een type auto opnoemt, komt hij een seconde later meteen met het merk. Er zijn niet veel mensen die dat kunnen in Gta IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is nog niet het speciale werk dat weet ik na de tijd ongeveer ook al ^_^ , maar hij weet er toch altijd iets meer over dan ieder die er iets over probeert te weten :7 .

Ontopic: lijstje van eenmalige zeldzame auto's staat onder 'One Time Only Cars' :cya: .

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is nog niet het speciale werk dat weet ik na de tijd ongeveer ook al ^_^ , maar hij weet er toch altijd iets meer over dan ieder die er iets over probeert te weten :7 .

Ontopic: lijstje van eenmalige zeldzame auto's staat onder 'One Time Only Cars' :cya: .

Nice, ik vind het een mooi lijstje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook. En ik daarnet ook nog een Rare Car gevonden. De Ruiner. Het is maar een kleine aanpassing, maar hij heeft een luchthapper op de motorkap. Ik vind hem alleen in het goud, maar misschien is hij ook in andere kleuren te vinden. Het makelijkst is gewoon om een Ruiner te pakken, en naar je savehouse in Bohan te gaan, en dan gewoon de kloon-truc doen.

En nog een vraagje:

Zijn alle rare cars in dit topic eigenlijk Gang Cars? Buiten de Rare Cars die je in missies tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook. En ik daarnet ook nog een Rare Car gevonden. De Ruiner. Het is maar een kleine aanpassing, maar hij heeft een luchthapper op de motorkap. Ik vind hem alleen in het goud, maar misschien is hij ook in andere kleuren te vinden. Het makelijkst is gewoon om een Ruiner te pakken, en naar je savehouse in Bohan te gaan, en dan gewoon de kloon-truc doen.

En nog een vraagje:

Zijn alle rare cars in dit topic eigenlijk Gang Cars? Buiten de Rare Cars die je in missies tegenkomt.

De Car Theft's en de Exotic's niet.

Van de overige zijn dat er een paar.

Edit: die gouden Ruiner heeft ook zwarte velgen wat normale niet hebben.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...