Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Zo zeldzaam is een gouden Ruiner toch niet? Je ziet hem wel alleen maar in Bohan maarik zie hem wel geregeld kan ook zijn omdat ik bijna altijd in Bohan rondrijdt. Da's een punt hoewel ik hem ook wel eens in East Holland/Alqonguin zie rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Ik zei niet dat hij zeldzaam was, ik zei: Hij heeft een kleine luchthapper, en hij spawnt meestal in het goud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Ik zei niet dat hij zeldzaam was, ik zei: Hij heeft een kleine luchthapper, en hij spawnt meestal in het goud. Normale versie's kunnen ook met een luchthapper komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Ik zei niet dat hij zeldzaam was, ik zei: Hij heeft een kleine luchthapper, en hij spawnt meestal in het goud. Normale versie's kunnen ook met een luchthapper komen Ah ok, ik zat ook al te denken, geen extra badges op de Ruiner ofzo, niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Kheb er weer 1! In de missie Truck Hustle van Phil Bell rijden de gangsters in zwarte Bobcat's met lichten op het dak en een Bullbar. Ik kan alleen geen screen maken want ik heb sinds vannochtend m'n camera gemold. Bewerkt: 20 juli 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Aan, die Bobcat heb ik ook wel eens gedacht, post dit dan ook in de 'Only'-topic, Tommy . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Aan, die Bobcat heb ik ook wel eens gedacht,post dit dan ook in de 'Only'-topic, Tommy . Thnx voor je tip, Kzal het daar even posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Is deze d'r misschien een? in de Missie Pest Control deel 2 de auto waarin de bodyguards rijden is een mafia PMP600 maar die geeft ook een rode gloed van sommige punten. als iemand uitlegt hoe je een screen uploadt doe ik er eentje uploaden. EDIT : bedankt Bayside hier is die Bewerkt: 21 juli 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 1. Maak er één. Ik neem aan dat je op de PC speelt? In dat geval, druk op de toets Printscreen op je toetsenbord en plak de screen in Paint. Sla hem op. 2. Ga naar een image upload site, bijvoorbeeld http://www.imageshack.us . Upload het bestand. 3. Kopieër de BBCode die je krijgt nadat je hem upload en post hem hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 GunsNroses61: Die versie van de PMP 600 zie ik nu ook pas, Ik zal vandaag nog wel even een Savegame van Pest Control downloaden als ik die kan vinden. Ik heb hem idd nog nooit gezien dus hij zal wel Rare zijn. Maar ik kijk vanmiddag nog wel even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 En een wat grotere screen zou ook wel mooi zijn . Tommy??????????xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 En een wat grotere screen zou ook wel mooi zijn .Tommy??????????xD Een screen zal er helaas niet aan te pas komen want mijn camera heeft eenKUT[/font] kwaliteit. Ook kan ik geen savegame voor pest control vinden. BTW: in de missie: Payback van Jimmy Pegorino zit een zwarte 'Invertero' Coquette met een Oranje gloed die je verder niet ziet. Eens je iedereen hebt neergeknald kun je de Coquette meenemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Yo Tom, dit is het verkeerde topic . Maar alsnog zal ik de Coquette toevoegen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Yo Tom, dit is het verkeerde topic . Maar alsnog zal ik de Coquette toevoegen . Dit is niet het verkeerde topic, ze kunnen in bijde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Nee, want dit is alleen voor GT versies en bijbehorenden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.