GunsNroses61 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Ik maak nog wel een grotere screen CG hij komt er vandaag nog op. EDIT : Achterkant : Bovenkant : Bewerkt: 23 juli 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Ik maak nog wel een grotere screen CG hij komt er vandaag nog op.EDIT : Achterkant : Bovenkant : Dan kan dit ook op de 'One Time Only...' . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Ik zelf heb de.. Pmp600 Maffia Edition Oracle Maffia Edition Sultan Maffia Edition Senitel Maffia Edition Het is erg simpel.. Ga naar little italy, Rij daar een tijdje rond en je ziet ze vanzelf rondrijden! soms komen ze ook voor in het donker groen! Ook heb ik de Huntey A-Team Edition Sultan TT Dat waren ze wel zo een beetje Bewerkt: 23 juli 2009 door NikaBelic15 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Ik zelf heb de.. Pmp600 Maffia Edition Oracle Maffia Edition Sultan Maffia Edition Senitel Maffia Edition Het is erg simpel.. Ga naar little italy, Rij daar een tijdje rond en je ziet ze vanzelf rondrijden! soms komen ze ook voor in het donker groen! Ook heb ik de Huntey A-Team Edition Sultan TT Dat waren ze wel zo een beetje Deze staan al in de begin post alleen hebben ze andere namen zoals Sentinel XS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Ik zelf heb de.. Pmp600 Maffia Edition Oracle Maffia Edition Sultan Maffia Edition Senitel Maffia Edition Het is erg simpel.. Ga naar little italy, Rij daar een tijdje rond en je ziet ze vanzelf rondrijden! soms komen ze ook voor in het donker groen! Ook heb ik de Huntey A-Team Edition Sultan TT Dat waren ze wel zo een beetje Deze staan al in de begin post alleen hebben ze andere namen zoals Sentinel XS. Bovendien kan je dat ook posten in het: 'Welke voertuigen heb jij voor de deur staan' Topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Is de Sultan RS een special car of niet? Die wagen spawnt wel bovenin Alderney, Westdyke bij dat bosgebied achter een schuurtje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Is de Sultan RS een special car of niet?Die wagen spawnt wel bovenin Alderney, Westdyke bij dat bosgebied achter een schuurtje Nee is wel zeldzaam maar omdat je hem gewoon kan oppikken dus eigenlijk niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) De A-team coquette kun je gewoon standaard finden rond suffolk en dan gewoon een paar keer door pay en spray halen en tada je hebt een a-team coquette Bewerkt: 2 augustus 2009 door 69-Dodge-01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 De A-team coquette kun je gewoon standaard finden rond suffolk en dan gewoon een paar keer door pay en spray halen en tada je hebt een a-team coquette Waarom laat je dat plaatje steeds zien? Als je hem mooi vind kun je hem in je handtekening zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 De A-team coquette kun je gewoon standaard finden rond suffolk en dan gewoon een paar keer door pay en spray halen en tada je hebt een a-team coquette Waarom laat je dat plaatje steeds zien? Als je hem mooi vind kun je hem in je handtekening zetten. Zen plaatje iste groot om in zen signature te zetten, Tommy , maar nog is het wel raar om dat elke keer te laten zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Toen ik een nieuwe game starte kwam ik een speciaale uranus tegen. Nu vraag ik me af: Heeft die een spawnplek? En in welk gebied komt hij voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Staat dat niet in de hoofdpost? De Uranus Lozspeed ofzo, met zo'n grote spoiler. Hij staat gewoon in de hoofdpost, onder de naam Uranus Loz tuning (er staat Lozspeed op de voorruit, dit had je zelf kunnen zien, je had zelf kunnen bedenken dat hij dan vast wel met iets van Loz in de hoofdpost zou staan)[/font]. No offense, maar doe zelf maar kijken voor de spawnplek, ik ga niet alles voorkauwen, als je had gekeken had je gezien dat hij er tussen staat. Bewerkt: 2 augustus 2009 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 De Uranus Loz Speed spawnt bij mij altijd in Broker. In de straat van je eerste savehouse. Je hoeft niet met een speciale auto rond te rijden ofzo, hij spawnt altijd vanzelf, samen met de Maffia Schafter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 De Uranus Loz Speed spawnt bij mij altijd in Broker. In de straat van je eerste savehouse. Je hoeft niet met een speciale auto rond te rijden ofzo, hij spawnt altijd vanzelf, samen met de Maffia Schafter. En de Maffia Rebla. Ik zie hem altijd bij Román's taxidepot. Ook als hij is afgebrandt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeaQoN Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Kwam vandaag een witte Coquette met rode strepen tegen..? of is dat normaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.