Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Dat is de Coquette met A-Team kleuren . Die is algemeen al bekend ja . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Dat is de Coquette met A-Team kleuren . Die is algemeen al bekend ja . Hij was als 1 van de 1ste bekend. je kan hem in Alqonguin vinden in Suffolk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Dat is de Coquette met A-Team kleuren . Die is algemeen al bekend ja . Hij was als 1 van de 1ste bekend. je kan hem in Alqonguin vinden in Suffolk Ik kwam hem in BOABO/Hove Beach tegen , ongewoon maar hij was al bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CorleoneCop Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Die met tv's is een Landsalker, Met de boxen achterin is een Cavalcade ''HipHop'' versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 En, waar is die reactie op gericht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 En, waar is die reactie op gericht? Op de Landstalker Premium Options, en de Cavalcade Gold Edition Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Een GOUDEN Ruiner Imponente! erg zeldzaam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Een GOUDEN Ruiner Imponente! erg zeldzaam De Gouden 'Imponte' Ruiner is inderdaad een van de weinige Paintjobs voor de Ruiner die je tegenkomt. Al hoewel: ik kom hem vaak genoeg tegen als ik zelf met een Ruiner in de buurt van Playboy X's huis rijdt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ericthuis Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Een GOUDEN Ruiner Imponente! erg zeldzaam De Gouden 'Imponte' Ruiner is inderdaad een van de weinige Paintjobs voor de Ruiner die je tegenkomt. Al hoewel: ik kom hem vaak genoeg tegen als ik zelf met een Ruiner in de buurt van Playboy X's huis rijdt. Hmm, ik ben ze nooit tegengekomen, maar dit was toch een RARE cars topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Een GOUDEN Ruiner Imponente! erg zeldzaam De Gouden 'Imponte' Ruiner is inderdaad een van de weinige Paintjobs voor de Ruiner die je tegenkomt. Al hoewel: ik kom hem vaak genoeg tegen als ik zelf met een Ruiner in de buurt van Playboy X's huis rijdt. die gouden kleur is een vlag op een modderschuit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Een GOUDEN Ruiner Imponente! erg zeldzaam De Gouden 'Imponte' Ruiner is inderdaad een van de weinige Paintjobs voor de Ruiner die je tegenkomt. Al hoewel: ik kom hem vaak genoeg tegen als ik zelf met een Ruiner in de buurt van Playboy X's huis rijdt. die gouden kleur is een vlag op een modderschuit Wat een vergelijking, ik snap gewoon niks van wat je zegt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rico133 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 sultan tt vind je bij 3e eiland bij de helicopter en die onderwater brug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 sultan tt vind je bij 3e eiland bij de helicopter en die onderwater brug. Onderwater brug? Tunnel , je hebt wel gelijk maar op wat reageer je? >>> Door Jacky-2007: Naar ik het begrijp post rico133 hiermee een vindplaats van de Sultan TT. Er hoeft niet per sé in dit topic "ergens op" gereageerd te worden.. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik moet er nog steeds aan wennen dat Jacky nu de IV zone onveilig komt maken . Maar weet iemand waar ik snel een Futo GT kan vinden? In Little Bay ben ik er nog geen een tegengekomen. Overdag en s'nachts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik moet er nog steeds aan wennen dat Jacky nu de IV zone onveilig komt maken . Maar weet iemand waar ik snel een Futo GT kan vinden? In Little Bay ben ik er nog geen een tegengekomen. Overdag en s'nachts. Ga wat op The Northern Expressway op en af rijden, met een wagen die je daar vind, dit moet geen Futo zijn en je zal er over vallen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.