Jump to content

Het GTA IV Rare Cars topic!

.Senne

Recommended Posts

Weet iemand messchien hier iets vanaf ?

Ik hoorde iets van een Speciale PMP600 Die je niet op straat kunt tegenkomen.

Die je kan tegen komen Via Vrienden of Missie('s) ?

Of een Andere Auto Die je ook niet op Straat tegen kunt komen en die is ook Oranje net zoals de Comet (No.1) en de Infernus (Bryce's Infernus ) Ik las ook eens dat er een Turismo in deze Fel Oranje Kleuren te Bemachtigen is ?

Ik ben wel Erg Benieuwd naar die Turismo dan 8)

Delen op andere websites

• Reacties 207
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommy-Vercetti

50

• Gta Bram

26

• .Senne

22

• Phoenyxar

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Of een Andere Auto Die je ook niet op Straat tegen kunt komen en die is ook Oranje net zoals de Comet (No.1) en de Infernus (Bryce's Infernus ) Ik las ook eens dat er een Turismo in deze Fel Oranje Kleuren te Bemachtigen is ?

Ik ben wel Erg Benieuwd naar die Turismo dan cool2.gif

Die Turismo kan je vinden in de missie Union Drive van Bernie Crane.

Soms zie je ze ook op straat maar dan heeft hij een Donker-oranjegloed dat lijkt op de Banshee van Stevie Car Theft's

Over de PMP-600.

er zit er 1 met Rode gloed in de Missie Pest Control van Jimmy Pegorino.

Er zitten verschillende Parelwitte Maffia-versies in de Missie: Museum Piece van Ray Boccino.

Er zitten Donkerblauwe versie's in de Missie: Out Of Commision van Niko Bellic.

Als je Dwanye vraagt voor back-up kunnen ze aankomen rijden met een Gloss-Rode PMP-600

Bewerkt: door Eddie Low
Delen op andere websites

Ik ben wel Erg Benieuwd naar die Turismo dan cool2.gif

Die Turismo kan je vinden in de missie Union Drive van Bernie Crane.

Bedankt voor je antwoord hier kan ik wel iets mee :dans:

Welke Turismo in Union Drive is dat dan ? Als ik met bernie de missie ga beginnen staat er 1 vlak voor zijn apartement geparkeerd alleen die is NIET ? Oranje zoals de Comet uit No.1 en de Infernus van Bryce ? Hij is dus helemaal niet oranje. terwijl ik heb gelezen dat daar juist die oranje Turismo staat. OF spawnen daar verschillende kleuren ? :$ Anders moet ik de missie maar even een paar keer Failen :puh:

Bewerkt: door Melvin_123
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd. Laat quotes alleen in je bericht staan als je reageert op een post anders dan de laatste. ;) <<<

Bedankt voor je antwoord hier kan ik wel iets mee static.gif

Welke Turismo in Union Drive is dat dan ? Als ik met bernie de missie ga beginnen staat er 1 vlak voor zijn apartement geparkeerd alleen die is NIET ? Oranje zoals de Comet uit No.1 en de Infernus van Bryce ? Hij is dus helemaal niet oranje. terwijl ik heb gelezen dat daar juist die oranje Turismo staat. OF spawnen daar verschillende kleuren ? bloos.gif Anders moet ik de missie maar even een paar keer Failen puh2.gif

Het ligt eraan of je de Infernus in dezelfde kleur hebt gekregen aangezien je deze in Licht en Fel Oranje kan krijgen.

Is hij Fel-oranje? Dan is hij hetzelfde als de Turismo van Union Drive.

Jij hebt namelijk denk ik de Licht-Oranje versie gekregen en die past weer bij Stevie's Comet.

Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd. Laat quotes alleen in je bericht staan als je reageert op een post anders dan de laatste. ;) <<<

Het ligt eraan of je de Infernus in dezelfde kleur hebt gekregen aangezien je deze in Licht en Fel Oranje kan krijgen.

Is hij Fel-oranje? Dan is hij hetzelfde als de Turismo van Union Drive.

Jij hebt namelijk denk ik de Licht-Oranje versie gekregen en die past weer bij Stevie's Comet.

De Comet van Stevie en de Infernus van Bryce heb ik allebei.

De Infernus kleur Oranje oogt heel Fel in ieder geval , vooral als de zon erop schijnt ! dan lijkt het net een sinasappel :puh: Het zelfde geld voor me Comet ;)

Delen op andere websites

Dan heb jij waarschijnlijk de Geel-Oranje Infernus en Comet.

Daar past de Turismo van Union Drive niet bij helaas..

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Op welke manier dan? Gewoon in Blow Your Cover? :7

Delen op andere websites

Of Photo Shoot of Deconstruction For Beginners :7

Delen op andere websites

Alle mogelijke info uit de missie's Photo Shoot, en Deconstruction For Beginners zijn al verzameld.

Ook zijn alle mogelijke zeldzame auto's uit de missie's al gevonden.

Dus is er geen info meer nodig ;)

Delen op andere websites

• 10 maanden later...

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd..<<<

Die Contender vindt ik een hele ontdekking man. Heb hem nog nooit zo gezien! thumbsup2.gif Bedankt, ik ga dat ding meteen zoeken, die andere vindt ik niet zo erg veranderd of speciaal. Die zie ik vaker rijden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...