Jump to content

Het GTA IV Rare Cars topic!


.Senne

Recommended Posts

Hier is dem Rancher.. Heb trouwens nog een tijdje rond gekeken of ik er nog zo een vond(met bullbars en lichten op het dak), maar geen succes :O

Nogmaals: ik vond die van mij gelijk na de missie Catching the Wave. Tijdens de laatste cutscene viel hij me al op, en aangezien ik het sowieso een geweldige auto vind (en er zo snel niets anders stond) had ik hem toen gepakt. De kleur was blauw-groenig, alleen ik heb hem door de Pay'n'Spray gehaald.

Ja dat is die uit Catching The Wave?

Ik heb hem ook,

Ik vind het een geweldig ding!

Bij mij was hij eerst een soort van blauw,

Maar nu heb ik hem zwart laten spuiten.

Een echt mooie bak en een mooie foto trouwens.

>>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    50

  • Gta Bram

    26

  • .Senne

    22

  • Phoenyxar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weer even op iedereen reageren:

@ Tommy-vercetti: Goed dat jij kan bevestigen dat je 'm daar kan krijgen. Ik moet die missie zelf nog spelen, en zal 'm dan proberen te bemachtigen. ^_^

@ Mythbuster: gelwedige screen, die zal ik zeker gebruiken als het artikel erbij staat. :tu: Erg bedankt! Ik heb er trouwens ook weer een tijdje achter zitten zoeken, zonder resultaat. :N Alleen versies met ofwel bullbar ofwel bar op 't dak.

@ FGras: bedankt, ben ik gewoon vergeten bij te zetten. Ik had 'm namelijk van daar. :bonk:

@ Mythbuster post II: Die cavalcade had ik ondertussen al gevonden, en een artikel is on its way. Ook dan zet ik er je screen bij. :tu: Overigens rijden er bij mij al sinds het begin van het spel een beol rare auto's rond, zoals die speciale blista, uranus LOZ, Shafter v12, huntley zwart+rood en rasta style, voodoo zwart + rood en rasta style. :puh: Ik denk dat je dus gewoon geluk moet hebben.. Die theorie van die missie zou zeker kunnen kloppen, of misschien hebben ze 't gewoon express zo gescript.. Who knows. :puh: En voor die sultan TT zal ik dus idd moeten het derde eiland vrijspelen, alleen heb ik net een screen gezien van m'n eerste multiplayer matches (ik denk zelf dat 't m'n eerste was) in free mode. En ja hoor, daar rijd ik blijkbaar met een blauwe sultan tt. :7 en nog eens bedankt voor de screen, die zet ik er ook bij! :tu:

Updates komen wanneer ik minder schoolwerk heb. :Y

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Rare Cars, tot nu toe gevonden:

( Bij de onderstaande lijst, staat voor elke Rare Car een nummer. Wil je meer over die Rare Car weten, kijk dan naar het nummer, en scroll naar onderen. Daar zul je informatie vinden over de auto die je zoekt.

Dus wil jij de Sentinel XS STD, daar staat nummer 1 voor. Kijk bij 'Informatie' bij het nummer 1, en je vindt een beetje info over de Sentinel.)

1 Sentinel XS STD

2 Intruder VX

3 PMP-600 Maffia Style

4 Contender Bullbar Edition

5 Infernus GT

6 Blista Compact Tuned

7 Uranus Loz Tuning

8 Schafter V12 Maffia Style

9 Rebla Sport edition

10 Turismo GT

11 Feroci JDM VIP

12 Dukes 'Highway Reaper the Duke'

13 Primo V8 Supercharged

14 Futo GT

15 Cavelcade Gold Edition

16 Cavelcade 'Deconstruction for Beginners'

17 Cavelcade 'Exotic Exports'

18 Presidente V10 Supercharged

19 Oracle XS

20 Voodoo Gold Edition

21 Fortune SR

22 Vincent LX2007

23 Sultan TT

24 Rancher (Bullbar + lichtbar)

25 Patriot Supercharged

26 Ingot R

27 Hakumai Sport

28 Minivan Sport

29 Faction Turbo

30 Romero

31 Huntley Sport "Rasta Style"

32 Huntley Sport van Brucie

33 Huntley Sport (zwart met rode streep)

34 A-team Coquette

35 Playboy X's Patroit

36 Romans Taxi.

37 Comet 'No. 1'

38 Boxville ???

39 Stratum Twin Turbo

40 Moonbeam tuned

41 (17 mei toegevoegd) Huntley Sport (Stevies Car Thefts)

42 (17 mei toegevoegd) Landstalker Premium Options

43 (17 mei toegevoegd) Gouden Sentinel

44 (17 mei toegevoegd) Laundromat

45 (17 mei toegevoegd) Bobcat tuned

46 (17 mei toegevoegd) Ambulance

47 (18 mei toegevoegd) Banshee

Informatie:

1: Deze Sentinel heeft een andere motorkap, met luchthappers erop. Ook een bodykit is goed te zien, en de spoiler mist ook niet. Ook zit er een andere achterruit in.

2: Deze Intruder heeft een bodykit, en een spoiler. Ook zit er een speciale grill in, en sommige emblemen en lichten zijn weggehaald.

3: Deze PMP-600 heeft een speciale grill, en een spoiler.

4: Deze Contender heeft een grote bullbar, en er komt ook meteen een lichtbar op het dak aan te pas. Je komt hem altijd in het groen tegen.

5: Met alleen een spoiler hoort deze Infernus GT toch bij het lijstje.

6: Side skirts en een kleine spoiler. Past goed bij de Blista.

7: Deze Uranus is gebasseerd op een ford uit de Cosworth serie. Dat is goed te zien door de grote spoiler achterop, de lampen op de voorbumper en de bodykit. Ook heeft deze een Loz Speed sticker op de voorruit, en ook de stoelen zijn van Loz Speed.

8: Deze Schafter staat bij het lijstje vanwege zijn lage voorbumper, zwarte velgen en zwarte grill.

9: Doordat deze Rebla een speciaal uitlaatsysteem en een bodykit heeft, staat hij tussen dit lijstje.

10: Ook al heeft deze Turismo alleen maar wat scoops op de zijkanten, staat hij er toch tussen.

11: Deze VIP Feroci is voorzien van een spoiler, bodykit rondom, een blauwe dubbele uitlaat, en een speciaal grille.

12: Deze Dukes kom je altijd in het oranje tegen, met een blower, side pipes, een Dukes Logo, en een lagere voorbumper.

13: Goude velgen, goude sierlijsten en een spoiler heeft deze Primo.

14: Deze Futo heeft een carbon motorkap, zwarte velgen, speciale uitlaten, een bodykit en ook de spoiler ontbreekt niet.

15: Deze Cavelcade hoor en zie je wel aankomen, vanwege de boxen in de achterbak, en hij valt erg op met de rode lak en goude velgen.

16: Deze Cavelcade zie je maar 1x in het spel, en wel in de missie Deconstruction for Beginners. Met een zwarte lak en zwarte velgen is hij erg zeldzaam, en zul je hem op straat ook nooit tegenkokmen.

17: Alweer een Cavelcade, maar deze keer die van de Exotic Exports. Hij is donkerrood, met zwarte velgen, en ook is deze maar eenmalig te zien.

18: Spoiler, bodykit, en de grill is ook vernieuwd. De Presidente V10 Supercharged dus.

19: Met een bodykit en spoilers wordt hij de Oracle XS genoemd.

20: Goude velgen, het chroom is veranderd in goud, de lak van deze Voodo is Rood met zwart.

21: Deze Fortune heeft booskijkers, een andere grill, en een bodykit.

22: Deze Vincent heeft alleen een spoiler maar toch staat hij net als alle andere apparte auto's toch op het lijstje.

23: De Sultan TT. Een andere motorkap, spoilertje, goude velgen en blauwe lak. Subaru WRX look-a-like.

24: Deze Rancher is ook meteen van een Bull + een Lichtbar voorzien.

25: De Patroit heeft net als de bovenstaande Rancher ook een Bull en een lichbar.

26: Deze Ignot is voorzien van bodykit, en een andere grill.

27: Hakumai Sport. Spoiler, bodykit.

28: Deze Minivan heeft een spoiler en een bodykit.

29: Met een Glazen dak en gele lampen is deze Faction toch ook een Rare Car.

30: De Romero. Een lijkenwagen die je maar 1x tegenkomt, en dat is in de missie Undertaker.

31: Deze Huntley Sport is zo speciaal vanwege zijn lak. Groen, goud en zwart.

32: Brucie's Huntley Sport is goud, met een zwart dak. Vanaf het ene punt lijkt het dak zwart, maar door de aparte lak lijkt het vanaf een ander punt gewoon goud.

33: Alweer een Huntley Sport, alleen is deze zwart met een rode streep.

34: Deze Coquete is met zijn witte lak en rode streep gebasseerd op de Corvette van The A-team.

35: Playboy X heeft een Goudgele Patroit, die je alleen van Playboys missies kan krijgen.

36: Nadat Romans Taxibedrijf afbrand, kun je deze wagen nooit meer krijgen.

37: Bij de missie 'No. 1' krijg je deze oranje Comet, en verder zie je hem nooit meer terug.

38: Bij deze Boxville staan de achterdeuren open en je krijgt ze niet dicht, en hij is volgeladen met kratten en dozen. Of het een Rare Car is weet ik niet maar toch heb ik hem erbij gezet.

39: Deze Stratum heeft een bodykit, spoiler en een andere uitlaat.

40: De getunde Moonbeam heeft een speciale grill, een hoger dak, en een chroom zijpaneel.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

41: (17 mei toegevoegd) Deze Huntley moet je jatten voor Stevie, dit is dan met een snellere motor, en een speciale lak: De bovenste helft is grijs, en de onderste is helemaal zwart.

42: (17 mei toegevoegd) Deze Landstalker is voorzien van TV's in de hoofdsteunen, chromen zijpaneel, en de relingen op het dak zijn verwijderd.

43: (17 mei toegevoegd) Deze Sentinel is helemaal goud, zelfs de velgen!

44: (17 mei toegevoegd) De Laundromat is een speciale versie van de Burrito, hetzelfde model, alleen is het uiterlijk anders. Je komt hem maar 2 keer in het spel tegen, in de missie Hung out to Dry, en in de missie Meltdown. Je zult hemt op straat nooit tegenkomen.

45: (17 mei toegevoegd) Deze Bobcat is voorzien van een Bullbar en een lichtbar op het dak.

46: (17 mei toegevoegd) Deze Ambulance heeft een Bullbar, voor de rest ziet hij er hetzeflde uit als de normale versie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

47: (18 mei toegevoegd) Met een gele streep over de rode lak kom je deze Banshee alleen tegen bij Stevies Car Thefts.

Eindelijk klaar...! :zz: Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Groeten,

Gta Bram.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Poe Poe wat een tekst.

Alvast een conplimentje van mij Gta Bram!

Alleen heb je her en der een flink aantal typfoutjes in de autonamen.

Ja, Tommy, jij bent daar ook veel beter in, autonamen :puh: ! Haha, maar bedankt voor je complimentje :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog eens een paar eerdere posts bekeken en voeg daar nog een aantal auto's van aan toe:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Opmerkingen:

Railingen op het dak zijn verwijdert.

Speciaal chromen zijpaneel.

TV's in de voorleuningen.

Speciale kleur: Donkergroen/Zwart.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Opmerkingen:

Grill Guard.

Lichten op dak.( Werken niet)

4 speciale uitlaaten, 2 aan iedere kant.

Komt alleen in zwart voor.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Opmerkingen:

gouden velgen.

Gouden grille.

Gouden zijpanelen.

gouden railingen op dak. ( normale versie's hebben dit niet)

Tv's in de hoofdleuningen.

Stereo installatie in de kofferbak.

Goud bij de koplampen.

Gouden deur handvatten.

Dit waren er een aantal die genoemd werden maar niet met ruime informatie.

groetjes,

Tommy-Vercetti.

Senneken:Ik ben ook op zoek naar een bobcat met zowel bullbars als lichtbars, al weet ik niet of die combinatie bestaat. Apart zijn ze er beiden, maar nog nooit een exemplaar met de twee samen gezien.

Ik heb goed nieuws voor je:

Je kan de Bobcat met bullbars en lichten achterop gewoon op straat vinden hoor. :tu:

Ik ondekte dit toen ik met een Futo Gt in Little Bay naar een Hakumai Sport aan het zoeken was,

ik reed een paar blokken om en ik zag hem net afslaan.

Ik stal hem nog wel maar op een gegeven moment reed ik ´perongeluk´ in het water :duh: toen ik een plek aan het zoeken was voor een screen.

Btw, kheb er daarna geen meer gevonden :cry:

NOG EEN EDIT:

De Huntley Sport van Stevie`s Car Theft is speciaal.

deze is sneller dan het origineel en een speciale lak: hij heeft een grijze bovenhelft en de rest van de onderkant is geheel zwart.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Nog wat auto's toegevoegd aan het lijstje:

- Huntley Sport (Stevies Car Thefts)

- Landstalker Premium Options

- Bobcat Tuned

- Gouden Sentinel

- Laundromat

De eerste 3 zijn door Tommy Vercetti gevonden.

We zitten nu op 45 auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Holy Sh*tz0r, wat een posts hiero. :tu: Ik neem vandaag even de tijd om alles door te lezen, en te kijken wat ik kan checken/toevoegen. :D Dan edit ik m'n post wel.

Ik heb hiernet het laatste eiland vrijgespeeld, dus nu zoek ik de auto's die daar te vinden zijn (o.a. die ene V10) enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat mag best :bier: ik heb 'm zelf ook al wel eens zien langskomen, alleen nog geen filmpje van gemaakt.

Ik kwam overigens dit tegen:

Een Oracle met dikke bodykit en speciale front grille... Het is niet de XS, aangezien er niets van logo opstaat. Ik heb al een filmpje met de XS, en daar staat duidelijk een logo op, al zie ik er eigenlijk niets speciaals aan, elke Oracle die ik zie is een XS.. Wat is deze dan?

th_GTAIV2009-05-1713-43-02-04.png

th_GTAIV2009-05-1713-40-50-03.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ambulance toegevoegd. De Oracle nog niet, want daar weten we nog niet genoeg over denk ik.

Wat ik zat te denken, is het misschien niet makelijk dat mijn Rare Car lijst onder de hoofdpost komt te staan? Dat is misschien wat makelijker, anders moet je telkens zitten zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Oracle is juist degene die iedereen bedoeld met de Oracle XS xD De Oracle XS is gewoon de normale, want daar staat altijd een XS logo op. Op de aangepaste versie zitten juist sowieso geen logo's. Op de echte BMW 7 serie zitten bij duurste versies(meestal alleen maar gewoon wat duurder uitziend omdat ze zwart met chrome sierlijsten zijn xD) meestal ook juist geen logo's, in andere kleuren hebben ze die meestal wel xD

Dit is dus gewoon de aangepaste versie, de XS is de normale. Alleen iedereen(ik ook vaak...) zegt dat de XS de aangepaste is :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Dat dacht ik al, aangezien ik die XS veel teveel zag en er niets rare aan was. :puh: Dan moet ik 't filmpje dat ik gemaakt heb van de XS (met logo's :bonk: ) veranderen in 't filmpje dat ik daarnet geschoten heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat dacht ik al, aangezien ik die XS veel teveel zag en er niets rare aan was. :puh: Dan moet ik 't filmpje dat ik gemaakt heb van de XS (met logo's :bonk: ) veranderen in 't filmpje dat ik daarnet geschoten heb.

Dta is dan opzich ook wel weer vreemd:

de normale Oracle heeft een XS logo en de mafia versie juist weer niet.

Ik ga dit nog eens een keertje goed bekijken.

kheb toch nog een mafia versie staan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een Rare Car: De Banshee van Stevies Car Theft. Deze is rood met een gele streep die je nooit op straat of door een Pay 'n spray kan krijgen. Zal ik hem erbij zetten? En is het misschien niet makelijk dat mijn lijstje onder de hoofdpost komt? Anders moet je telkens zo zitten zoeken, wat misschien onhandig is.

Groeten,

Gta Bram :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...