Jump to content

Het GTA IV Rare Cars topic!


.Senne

Recommended Posts

Oomz. O.0

th_oomz.png

Hiernet een fantastisch iets ontdekt, meer komt deze avond nog. :Y

@ GTA Bram: die kan er idd ook nog bij. :Y En ik moet inderdaad nog wat doen aan de hoofdpost, maar dat zie ik donderdag/vrijdag wel. (heb dan vrijaf. ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    50

  • Gta Bram

    26

  • .Senne

    22

  • Phoenyxar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb je toch die Vehicle Selector maar gedownload :puh: Ik zie het wel, dat zijn gewoon alle extra's op de Rancher dwars door elkaar, 2 bullbars in elkaar, en ook nog een light bar xD Is geen rare car dus, gewoon beetje de boel neppen he :D

@Hieronder: Had het tegen Senneken hoor... Rancher zei ik xD Geen Infernus xD

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je toch die Vehicle Selector maar gedownload :puh: Ik zie het wel, dat zijn gewoon alle extra's op de Rancher dwars door elkaar, 2 bullbars in elkaar, en ook nog een light bar xD Is geen rare car dus, gewoon beetje de boel neppen he :D

Rare zijn ze niet maar ze zijn toch anders dan de normale.

ON:BOBCAT

met twee buizen aan de laadbak

+ mega bumper =)

Link to comment
Delen op andere websites

Kidage, kan je iets duidelijker zijn over die Infernus waar je het over had?

Edit: Ik heb de Banshee erbij gezet. De Rancher die Senneken gevonden heeft staat er nog niet bij, omdat senneken vanavond nog met meer informatie komt, die ik er dan ook meteen kan bij zetten.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Alle auto's die je moet stelen voor Stevie hebben unieke kleuren, dus die zou je er eventueel allemaal bij kunnen zetten. Je zou Brucie's Exotic Exports auto's nog eens moeten nakijken. Ik geloof dat daar ook nog wel wat gespeciaals tussen zit.

Daarnaast nog een paar, geen idee of ze er al bij staan.

  • De Laundromat is vrij speciaal, buiten missies om niet te krijgen.
  • Zelfde verhaal voor de Police Stockade, al is 'ie iets minder zeldzaam. Gezien de meeste mensen nieteens van het bestaan van de Laundromat afweten.

  • Beige Willard: Deze achtervolgd je in de missie It's Your Call, maar is gemakkelijk te verkrijgen op het einde van Bleed Out.
  • Cavalcade met een soort zwarte wielen en een heel donkere kleur/parelmoer lak: Komt voor in Deconstruction for Beginners, het is de auto waar wapens in liggen en waar iemand opvalt. Kleur kan verschillen, ik heb als wapen Cavalcade al een rooie en een blauwe gehad.
  • Grijze Sabre GT: Staat bij het park geparkeerd in de missie Photo Shoot.
  • Zwarte Ruiner met geel goude strepen: Ivan probeert er mee weg te komen in de missie Ivan the No So Terrible.
  • Witte PMP 600: Staan er een aantal buiten geparkeerd in de missie Museum Piece. Grill is ook speciaal, die van de zwarte volgensmij ook.
  • Grijze Banshee met donker grijze streep: Niko steelt deze automatisch in de missie Meltdown.
  • Roze Feltzer: ...I'll Take Her
  • Zilveren Comet: Staat een stukje links geparkeerd na de cut scene van Hating the Haters.
  • Zwarte Dukes met een parelmoer lak: Staat voor het appartement geparkeerd in de missie Lure.
  • Groene (met ook een soort parelmoer lak, soms lijkt hij blauwsig) Vincent: She's a Keeper - Diamonds are a Girls Best Friend.

Voertuigen met parelmoer lakken zijn er meerdere. Zoals de algemeen bekende zwart/goude Huntley Sport na Boating met Brucie.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle auto's die je moet stelen voor Stevie hebben unieke kleuren, dus die zou je er eventueel allemaal bij kunnen zetten. Je zou Brucie's Exotic Exports auto's nog eens moeten nakijken. Ik geloof dat daar ook nog wel wat gespeciaals tussen zit.

Daarnaast nog een paar, geen idee of ze er al bij staan.

  • De Laundromat is vrij speciaal, buiten missies om niet te krijgen.
  • Zelfde verhaal voor de Police Stockade, al is 'ie iets minder zeldzaam. Gezien de meeste mensen nieteens van het bestaan van de Laundromat afweten.

  • Beige Willard: Deze achtervolgd je in de missie It's Your Call, maar is gemakkelijk te verkrijgen op het einde van Bleed Out.
  • Cavalcade met een soort zwarte wielen en een heel donkere kleur/parelmoer lak: Komt voor in Deconstruction for Beginners, het is de auto waar wapens in liggen en waar iemand opvalt. Kleur kan verschillen, ik heb als wapen Cavalcade al een rooie en een blauwe gehad.
  • Grijze Sabre GT: Staat bij het park geparkeerd in de missie Photo Shoot.
  • Zwarte Ruiner met geel goude strepen: Ivan probeert er mee weg te komen in de missie Ivan the No So Terrible.
  • Witte PMP 600: Staan er een aantal buiten geparkeerd in de missie Museum Piece. Grill is ook speciaal, die van de zwarte volgensmij ook.
  • Grijze Banshee met donker grijze streep: Niko steelt deze automatisch in de missie Meltdown.
  • Roze Feltzer: ...I'll Take Her
  • Zilveren Comet: Staat een stukje links geparkeerd na de cut scene van Hating the Haters.
  • Zwarte Dukes met een parelmoer lak: Staat voor het appartement geparkeerd in de missie Lure.
  • Groene (met ook een soort parelmoer lak, soms lijkt hij blauwsig) Vincent: She's a Keeper - Diamonds are a Girls Best Friend.

Voertuigen met parelmoer lakken zijn er meerdere. Zoals de algemeen bekende zwart/goude Huntley Sport na Boating met Brucie.

Bedankt voor alles, en sommige staan er ook al bij. Ik zal nog even overleggen met Senneken of we ze erbij zetten, en misschien zijn er nog wel meer speciale dingen aan die auto's die je noemde.

Heel erg bedankt!

Groeten

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

@ GTA Bram: je hulp is heel erg gewaardeerd, maar je moet nu ook niet 't topic gaan domineren he. :puh:

@ Asphalt, bedankt voor je bijdrage. :tu: Die voertuigen komen hoogstwaarschijnlijk ook wel in de lijst, al wil ik eerst de speciale voertuigen met wijzigingen aan de carosserie en andere.

Overigens heb ik iets geweldigs ontdekt voor dit topic, namelijk vehicle selector v1.3. Een geweldige .asi mod, waarmee je auto's kan selecteren, tunen met alle beschikbare onderdelen, elke kleur kiezen (al dan niet pearlescent) en voor je neus spawnen. Zo heb ik overigens die Rancher een paar posts hierboven gemaakt, maar ik was vergeten de stock bullbar te verwijderen. :puh:

Ik ga hier nog een apart topic over maken en linken aan dit topic, om zo de pc-users gemakkelijk aan rare cars te helpen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Exotic Export's en de Car Theft's gechecked en dit zijn de volgende zeldzame auto's bij deze missie's/car theft's

Bij de exotic exports:

Patriot: deze is grijs met zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

NRG 900: deze is knalrood met zwarte tribals erop, kom je buiten om niet tegen.

Sanchez: deze is ook rood met een rode tank en een groene tribal, kom je buiten om niet tegen.

PCJ 600: deze is wit wat je buiten om niet tegen komt.

Cavalcade: deze is donkerrood met zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Sabre GT: deze is knalrood met een witte streep, kom je buiten om niet tegen.

PMP 600: deze is Cherry-rood, kom je buiten om niet tegen

Bij Stevie's Car Theft zijn deze auto's zeldzaam:

Infernus: deze is bruin-goud en en zal na alle Car Theft's altijd op die plek blijven verschijnen.

Comet: deze heeft evenals de Turismo een Bruin-Kopere kleur die je buiten om niet tegen komt.

Sultan: deze is Donkerblauw met Zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Moonbeam: deze heeft een speciale rode Metallic kleur die je buiten om niet tegen komt.

Sabre GT: Deze is Metallic groen en heeft een zwarte Gloss-streep, kom je buiten om niet tegen.

Patriot: Deze is netzoals bij Playboy X zijn missie's geel, maar heeft een vlag op de zijkant.

Huntley Sport: deze is heel speciaal: heeft een grijze onderkant en van boven is ie helemaal zwart, En heeft bovendien een krachtigere moter.

Buccaneer: Deze heeft een speciale Rood-Bruine metallic kleur, kom je buiten om niet tegen.

Dilletante: deze is helemaal goud gespoten, kom je buiten om niet tegen.

DF8-90: deze is netzoals de Glendale van Big Smoke helemaal Turqoise, kom je buiten om niet tegen.

Turismo: deze heeft evenals de comet een Bruin-kopere kleur die je buiten om niet tegen komt

Banshee: deze is Rood-Oranje en heeft een gele streep, kom je buitenom niet tegen.

Manana: ligt eraan als hij een dicht dak heeft: want dan is de 'kaft' rond de achterruit helemaal wit, kom je buiten om niet tegen.

Cognoscenti: deze is van boven af licht-Turqoise en vanaf de zijkant bekeken: helemaal donkerblauw, kom je buiten om niet tegen.

Rebla: deze is Bruin-Oranje Metallic en kom je buiten om niet tegen.

Dukes: deze is lichtdonker Metallic oranje en kom je buiten om niet tegen.

Intruder: deze is donker Blauw met zwarte bumpers en zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Faggio: Deze is licht metallic-groen met zwart, kom je buiten om niet tegen.

Mochten jullie er nog meer weten zeg het dan even..

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een Rare Car: De Banshee van Stevies Car Theft. Deze is rood met een gele streep die je nooit op straat of door een Pay 'n spray kan krijgen. Zal ik hem erbij zetten? En is het misschien niet makelijk dat mijn lijstje onder de hoofdpost komt? Anders moet je telkens zo zitten zoeken, wat misschien onhandig is.

Groeten,

Gta Bram :cya:

Dan heb je ook nog de oranje Infernus (ook van Stevie's Car Theft) en de roze Feltzer ( uit de missie: I'll Take Her[/font] ).

Deze kan je ook niet buiten deze opdrachten krijgen. :Y

EDIT: Staat hierboven al. :$

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een Rare Car: De Banshee van Stevies Car Theft. Deze is rood met een gele streep die je nooit op straat of door een Pay 'n spray kan krijgen. Zal ik hem erbij zetten? En is het misschien niet makelijk dat mijn lijstje onder de hoofdpost komt? Anders moet je telkens zo zitten zoeken, wat misschien onhandig is.

Groeten,

Gta Bram :cya:

Dan heb je ook nog de oranje Infernus (ook van Stevie's Car Theft) en de roze Feltzer ( uit de missie: I'll Take Her[/font] ).

Deze kan je ook niet buiten deze opdrachten krijgen. :Y

Deze is Bruin-Goud zoals je in mijn vorige post al kom lezen ^_^:gaap:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een Rare Car: De Banshee van Stevies Car Theft. Deze is rood met een gele streep die je nooit op straat of door een Pay 'n spray kan krijgen. Zal ik hem erbij zetten? En is het misschien niet makelijk dat mijn lijstje onder de hoofdpost komt? Anders moet je telkens zo zitten zoeken, wat misschien onhandig is.

Groeten,

Gta Bram :cya:

Dan heb je ook nog de oranje Infernus (ook van Stevie's Car Theft) en de roze Feltzer ( uit de missie: I'll Take Her[/font] ).

Deze kan je ook niet buiten deze opdrachten krijgen. :Y

Deze is Bruin-Goud zoals je in mijn vorige post al kom lezen ^_^:gaap:

Raar bij mij is die overduidelijk Oranje zal er wel is een screen van posten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zoeken meer naar voertuigen die gewoon random op de straat verschijnen met aanpassingen aan de body? Hmm.. Dan heb ik niet veel in de aanbieding... Alleen nog wat speciale kleurtjes aan de grill of velgen.

  • Zwarte Schafter met een zilveren grill: Master and the Molotov. Gap 'm na de cutscene. Easy.
  • Zwarte Sentinel met zwarte velgen: Wrong is Right. Enigste wat je moet doen is niet de Sentinel tot brandens toe kapot schieten, maar Oleg doden door hem neer te schieten via de achterruit.
  • De zwarte en witte PMP met speciale grill: Museum Piece, staan rondom het museum geparkeerd. Beide hebben aparte grillen die je normaal niet tegen komt.

Veel succes verder, met bodykits kan ik niet echt helpen. Ik wist alleen nog die Rancher na Babbystitting, welke ook nog speciale kleuren heeft. (Alleen verdween bij mij het hele geval?)

@Tommy-Vercetti: Ook niet waar. Die van Brucie zijn naar mijn weten juist allemaal speciaal. Zo heeft de Sanchez een rode tank, welke normaal grijs is. En het blauw van de Banshee is veel donkerder dan bij andere Banshee's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...