Jump to content

Het GTA IV Rare Cars topic!


.Senne

Recommended Posts

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    50

  • Gta Bram

    26

  • .Senne

    22

  • Phoenyxar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

We zoeken niet speciaal cars die random op de baan spawnen, ook na missies enzo mag altijd. Maar eerst wil ik liefst alle auto's met speciale parts aan de body verzamelen, en dan de auto's met speciale paint. Al is het wel de bedoeling dat ze hier allemaal komen, dus het posten van auto's met verschillende paint fzo is zeker niet nutteloos. :tu:

@ Kidage hierboven: die Infernus met Spoiler (zoals men dat noemt) staat al in de hoofdpost, zie nummer 5.

Link to comment
Delen op andere websites

@Tommy-Vercetti: Ook niet waar. Die van Brucie zijn naar mijn weten juist allemaal speciaal. Zo heeft de Sanchez een rode tank, welke normaal grijs is. En het blauw van de Banshee is veel donkerder dan bij andere Banshee's.

Ow dan zal ik ze even nakijken voor jouw en de rest die hierzo post.

ik zal het wel even melden als ik nog een paar speciale zie.

Nog even 1 dingentje:

Senneken is toch al te ver maar de Virgo van Little Jacob is speciaal,

vanwege zijn speciale lak,

hij is Maroon en de zijkanten van z'n Virgo zijn geheel zwart.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Nog even 1 dingentje:

Senneken is toch al te ver maar de Virgo van Little Jacob is speciaal,

vanwege zijn speciale lak,

hij is Maroon en de zijkanten van z'n Virgo zijn geheel zwart.

Ik kan 'm wel namaken met vehicle selector. :$ Maar enkel wanneer ik er een foto van zie.

Overigens is de beginpost aangepast door middel van het lijstje van GTA Bram (al ga ik wel sommige auto's van plaats verwisselen, eerst die met speciale kits enzo ^_^ ) :tu: . Nu is het veel handiger om een auto te vinden. Ik ga ook weer andere auto's adden, dus dat zie je dan wel in de tweede post.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Senne,

Ik heb zondag, de Cavalcade Gold edition zien rijden dichtbij het van huis van Jimmy Pegorino, ik reed zelf in een comet.

Ik hoop dat dit je helpt :Y

ik weet niet of deze al is gevonden hoor

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat dat inderdaad wel bekend is.. Ik zie de Cavalcade Gold Edition tegenwoordig ook echt overal.. BTW: Beschrijving toegevoegd aan m'n post hierboven over Hakumai Sport..

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

_O_ Had ik nog nooit gezien, tenzij met vehicle selector. :puh: Maar heb er best lang naar wezen zoeken. :-(

De Cavalcade gold edition is inderdaad al bekend, en heb er zelfs al een videotje van. Maar aangezien het nu twee weken is voor bij mij de examens beginnen, en ik overwhelmed word by schoolwerk, heb ik op dit moment niet veel tijd om dit topic te updaten. Na 25 juni zal daar zeker verandering in komen. :D

Dus als je nog tips hebt, geef ze me aub. :Y

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...