Stopbord Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 @gtabram: Nouja je hebt een infernus MET zo een ''ding'' achteraan en je hebt 1 zonder zoiets als bij de Uranuz(?). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 We zoeken niet speciaal cars die random op de baan spawnen, ook na missies enzo mag altijd. Maar eerst wil ik liefst alle auto's met speciale parts aan de body verzamelen, en dan de auto's met speciale paint. Al is het wel de bedoeling dat ze hier allemaal komen, dus het posten van auto's met verschillende paint fzo is zeker niet nutteloos. @ Kidage hierboven: die Infernus met Spoiler (zoals men dat noemt) staat al in de hoofdpost, zie nummer 5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) @Tommy-Vercetti: Ook niet waar. Die van Brucie zijn naar mijn weten juist allemaal speciaal. Zo heeft de Sanchez een rode tank, welke normaal grijs is. En het blauw van de Banshee is veel donkerder dan bij andere Banshee's. Ow dan zal ik ze even nakijken voor jouw en de rest die hierzo post. ik zal het wel even melden als ik nog een paar speciale zie. Nog even 1 dingentje: Senneken is toch al te ver maar de Virgo van Little Jacob is speciaal, vanwege zijn speciale lak, hij is Maroon en de zijkanten van z'n Virgo zijn geheel zwart. Bewerkt: 19 mei 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kabouterpe-nis Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Handig topic heb al veel rare cars gevonden dankzij dit topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Handig topic heb al veel rare cars gevonden dankzij dit topic Daarvoor is dit topic ook Leuk dat je veel Rare cars hebt gevonden P.S. welkom op het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Nog even 1 dingentje:Senneken is toch al te ver maar de Virgo van Little Jacob is speciaal, vanwege zijn speciale lak, hij is Maroon en de zijkanten van z'n Virgo zijn geheel zwart. Ik kan 'm wel namaken met vehicle selector. :$ Maar enkel wanneer ik er een foto van zie. Overigens is de beginpost aangepast door middel van het lijstje van GTA Bram (al ga ik wel sommige auto's van plaats verwisselen, eerst die met speciale kits enzo ) . Nu is het veel handiger om een auto te vinden. Ik ga ook weer andere auto's adden, dus dat zie je dan wel in de tweede post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Hier een screen van z'n virgo: Als je goed kijkt zie je de zwarte zijkanten. Bewerkt: 21 mei 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 (bewerkt) Hakumai Sport Beschrijving: Spoilertje, bodykitje, volgens mij ook wat logootjes méér dan de normale.. Gevonden in Bohan op diezelfde vierbaansweg als de Futo GT... Deze weg dus: Click here to view the SnapMap EDIT: Beter plaatje Bewerkt: 27 mei 2009 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limitbreak Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 geweldig topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Hoi Senne, Ik heb zondag, de Cavalcade Gold edition zien rijden dichtbij het van huis van Jimmy Pegorino, ik reed zelf in een comet. Ik hoop dat dit je helpt ik weet niet of deze al is gevonden hoor Bewerkt: 27 mei 2009 door RoyBoow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Denk dat dat inderdaad wel bekend is.. Ik zie de Cavalcade Gold Edition tegenwoordig ook echt overal.. BTW: Beschrijving toegevoegd aan m'n post hierboven over Hakumai Sport.. Bewerkt: 27 mei 2009 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Had ik nog nooit gezien, tenzij met vehicle selector. Maar heb er best lang naar wezen zoeken. De Cavalcade gold edition is inderdaad al bekend, en heb er zelfs al een videotje van. Maar aangezien het nu twee weken is voor bij mij de examens beginnen, en ik overwhelmed word by schoolwerk, heb ik op dit moment niet veel tijd om dit topic te updaten. Na 25 juni zal daar zeker verandering in komen. Dus als je nog tips hebt, geef ze me aub. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boler Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Zijn jullie niet de N.O.O.S.E. patriot vergeten? Dit is een politie versie van de patriot (aka hummer). Te verkrijgen als je (als ik het goed heb) 3 sterren of meer hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 mooi topic hoor kutgw! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Typ in google afbeeldingen: infernus gta iv tuned , krijg je 1 met spoiler infernus gta iv geen spoiler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.