Jump to content

Het GTA IV Rare Cars topic!


.Senne

Recommended Posts

Typ in google afbeeldingen:

infernus gta iv tuned

, krijg je 1 met spoiler

infernus gta iv

geen spoiler.

En wat is je punt? Die infernus waar je het over hebt staat al lang in de hoofdpost, zie nummer vijf. Dat had ik overigens al gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    50

  • Gta Bram

    26

  • .Senne

    22

  • Phoenyxar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klein dingetje Kidage en ook @ Senneken: Die Infernus hoort er eigenlijk helemaal niet bij, want hij is totaal niet zeldzaam.

Punt is, wij zoeken auto's die je NIET kan spawnen (met normale carspawner(Thousand Tugs ofzo)) met de extra's die wij erbij hebben. Ook zul je de auto's in dit topic NERGENS zo geparkeerd zien staan met de extra's die wij erbij hebben. Dat is alles. Die NOOSE Patriot is dus ook niet zeldzaam, want hij heeft geen extra's.

Infernus: Nog minder zeldzaam, is zo te spawnen met carspawner, en je kan hem zo geparkeerd vinden.

Auto's die je alleen vind na/tijdens een missie(geparkeerd of niet) die kunnen er dan wél bij. De rest niet, want anders kunnen we wel elke auto met extra's hier neer gaan zetten.

Ga maar na, haal een carspawner, en spawn 100 Futo's, wedden dat er geen een bij zit met de Futo GT extra's? Desnoods 1000, dan nog zit er geen een bij met de GT extra's.

Bij de Infernus, als je 4 Infernussen spawnt zit hij er meestal al bij. NOOSE Patriot: Gewoon een auto zonder extra's: Niet speciaal.

Zelfde geldt trouwens voor de Turismo met sidescoops. Ook deze kun je geparkeerd vinden en spawnen met carspawner(even de vehicle selector daargelaten, want daarmee kun je alles spawnen...)

Punt.

En serieus, ik word er gek van dat je steeds overal off-topic op reageert Kidage.. -.-

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

De uranus LOZ is gebasseerd op de cosworth modellen qua accesoires

Maar ik ben er vrij zeker van dat de URANUS zelf gebaseerd is op de meest gehate mustang ooit

De voorkant is zeker een sierra cosworth maar de algemene 'lijn' is die 80's mustang , rockstar maak bijna nooit exacte kopien maar smelt wat wagens bijeen om bijv copyrightschending uit te bannen

1980_Ford_Mustang_Cobra_302_V8_02.jpg

de 80's versie , dit kan want cosworth is van ford en de mustang ook

Reageer maar

Bewerkt: door bus
Link to comment
Delen op andere websites

De uranus LOZ is gebasseerd op de cosworth modellen qua accesoires

Maar ik ben er vrij zeker van dat de URANUS zelf gebaseerd is op de meest gehate mustang ooit

De voorkant is zeker een sierra cosworth maar de algemene 'lijn' is die 80's mustang , rockstar maak bijna nooit exacte kopien maar smelt wat wagens bijeen om bijv copyrightschending uit te bannen

1980_Ford_Mustang_Cobra_302_V8_02.jpg

de 80's versie , dit kan want cosworth is van ford en de mustang ook

Reageer maar

Nu ik het zo zie lijkt hij er wel heel erg veel op.

BTW. wat voor een soort mustang is het?

Link to comment
Delen op andere websites

Brucie’s Exotic Exports

Patriot: deze is grijs met zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

NRG 900: deze is knalrood met zwarte tribals erop, kom je buiten om niet tegen.

Sanchez: deze is ook rood met een rode tank en een groene tribal, kom je buiten om niet tegen.

PCJ 600: deze is wit wat je buiten om niet tegen komt.

Cavalcade: deze is donkerrood met zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Sabre GT: deze is knalrood met een witte streep, kom je buiten om niet tegen.

PMP 600: deze is Cherry-rood, kom je buiten om niet tegen

Bij Stevie's Car Theft zijn deze auto's zeldzaam:

Infernus: deze is bruin-goud en en zal na alle Car Theft's altijd op die plek blijven verschijnen.

Comet: deze heeft evenals de Turismo een Bruin-Kopere kleur die je buiten om niet tegen komt.

Sultan: deze is Donkerblauw met Zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Moonbeam: deze heeft een speciale rode Metallic kleur die je buiten om niet tegen komt.

Sabre GT: Deze is Metallic groen en heeft een zwarte Gloss-streep, kom je buiten om niet tegen.

Patriot: Deze is netzoals bij Playboy X zijn missie's geel, maar heeft een vlag op de zijkant.

Huntley Sport: deze is heel speciaal: heeft een grijze onderkant en van boven is ie helemaal zwart, En heeft bovendien een krachtigere moter.

Buccaneer: Deze heeft een speciale Rood-Bruine metallic kleur, kom je buiten om niet tegen.

Dilletante: deze is helemaal goud gespoten, kom je buiten om niet tegen.

DF8-90: deze is netzoals de Glendale van Big Smoke helemaal Turqoise, kom je buiten om niet tegen.

Turismo: deze heeft evenals de comet een Bruin-kopere kleur die je buiten om niet tegen komt

Banshee: deze is Rood-Oranje en heeft een gele streep, kom je buitenom niet tegen.

Manana: ligt eraan als hij een dicht dak heeft: want dan is de 'kaft' rond de achterruit helemaal wit, kom je buiten om niet tegen.

Cognoscenti: deze is van boven af licht-Turqoise en vanaf de zijkant bekeken: helemaal donkerblauw, kom je buiten om niet tegen.

Rebla: deze is Bruin-Oranje Metallic en kom je buiten om niet tegen.

Dukes: deze is lichtdonker Metallic oranje en kom je buiten om niet tegen.

Intruder: deze is donker Blauw met zwarte bumpers en zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Faggio: Deze is licht metallic-groen met zwart, kom je buiten om niet tegen.

1 Sentinel XS STD

2 Intruder VX

3 PMP-600 Maffia Style

4 Contender Bullbar Edition

5 Infernus GT

6 Blista Compact Tuned

7 Uranus Loz Tuning

8 Schafter V12 Maffia Style

9 Rebla Sport edition

10 Turismo GT

11 Feroci JDM VIP

12 Dukes 'Highway Reaper the Duke'

13 Primo V8 Supercharged

14 Futo GT

15 Cavelcade Gold Edition

16 Cavelcade 'Deconstruction for Beginners'

17 Cavelcade 'Exotic Exports'

18 Presidente V10 Supercharged

19 Oracle XS

20 Voodoo Gold Edition

21 Fortune SR

22 Vincent LX2007

23 Sultan TT

24 Rancher (Bullbar + lichtbar)

25 Patriot Supercharged

26 Ingot R

27 Hakumai Sport

28 Minivan Sport

29 Faction Turbo

30 Romero

31 Huntley Sport "Rasta Style"

32 Huntley Sport van Brucie

33 Huntley Sport (zwart met rode streep)

34 A-team Coquette

35 Playboy X's Patriot

36 Romans Taxi.

37 Comet 'No. 1'

38 Boxville Special.

39 Stratum Twin Turbo

40 Moonbeam tuned

41 Huntley Sport (Stevies Car Thefts)

42 Landstalker Premium Options

43 Gouden Sentinel

44 Laundromat

45 Bobcat tuned

46 Ambulance

47 Banshee

48: Patriot (Brucie’s Export)

49: NRG 900 (Brucie’s Export)

50: Sanchez (brucie’s Export)

51 :Cavalcade (Brucie’s Export)

52 : Sabre GT (brucie’s Export)

53 : PMP 600 (Brucie’s Export)

54: Infernus (Stevie's Car Theft's)

55: Comet (Stevie's Car Theft's)

56: Sultan (Stevie's Car Theft's)

57: Moonbeam Stevie's Car Theft's)

58: Sabre GT (Stevie's Car Theft's)

59: Patriot (Stevie's Car Theft's)

60: Huntley Sport (Stevie's Car Theft's)

61: Buccaneer (Stevie's Car Theft's)

62: Dilletante (Stevie's Car Theft's)

63: DF8-90 (Stevie's Car Theft's)

64: Turismo (Stevie's Car Theft's)

65: Banshee (Stevie's Car Theft's)

66: Manana (Stevie's Car Theft's)

67: Cognoscenti (Stevie's Car Theft's)

68: Rebla (Stevie's Car Theft's)

69: Dukes (Stevie's Car Theft's)

70: Intruder (Stevie's Car Theft's)

71: Faggio (Stevie's Car Theft's)

Informatie:

1: Deze Sentinel heeft een andere motorkap, met luchthappers erop. Ook een bodykit is goed te zien, en de spoiler mist ook niet. Ook zit er een andere achterruit in.

2: Deze Intruder heeft een bodykit, en een spoiler. Ook zit er een speciale grill in, en sommige emblemen en lichten zijn weggehaald.

3: Deze PMP-600 heeft een speciale grill, en een spoiler.

4: Deze Contender heeft een grote bullbar, en er komt ook meteen een lichtbar op het dak aan te pas. Je komt hem altijd in het groen tegen.

5: Met alleen een spoiler hoort deze Infernus GT toch bij het lijstje.

6: Side skirts en een kleine spoiler. Past goed bij de Blista.

7: Deze Uranus is gebasseerd op een ford uit de Cosworth serie. Dat is goed te zien door de grote spoiler achterop, de lampen op de voorbumper en de bodykit. Ook heeft deze een Loz Speed sticker op de voorruit, en ook de stoelen zijn van Loz Speed.

8: Deze Schafter staat bij het lijstje vanwege zijn lage voorbumper, zwarte velgen en zwarte grill.

9: Doordat deze Rebla een speciaal uitlaatsysteem en een bodykit heeft, staat hij tussen dit lijstje.

10: Ook al heeft deze Turismo alleen maar wat scoops op de zijkanten, staat hij er toch tussen.

11: Deze VIP Feroci is voorzien van een spoiler, bodykit rondom, een blauwe dubbele uitlaat, en een speciaal grille.

12: Deze Dukes kom je altijd in het oranje tegen, met een blower, side pipes, een Dukes Logo, en een lagere voorbumper.

13: Goude velgen, goude sierlijsten en een spoiler heeft deze Primo.

14: Deze Futo heeft een carbon motorkap, zwarte velgen, speciale uitlaten, een bodykit en ook de spoiler ontbreekt niet.

15: Deze Cavelcade hoor en zie je wel aankomen, vanwege de boxen in de achterbak, en hij valt erg op met de rode lak en goude velgen.

16: Deze Cavelcade zie je maar 1x in het spel, en wel in de missie Deconstruction for Beginners. Met een zwarte lak en zwarte velgen is hij erg zeldzaam, en zul je hem op straat ook nooit tegenkokmen.

17: Alweer een Cavelcade, maar deze keer die van de Exotic Exports. Hij is donkerrood, met zwarte velgen, en ook is deze maar eenmalig te zien.

18: Spoiler, bodykit, en de grill is ook vernieuwd. De Presidente V10 Supercharged dus.

19: Met een bodykit en spoilers wordt hij de Oracle XS genoemd.

20: Goude velgen, het chroom is veranderd in goud, de lak van deze Voodo is Rood met zwart.

21: Deze Fortune heeft booskijkers, een andere grill, en een bodykit.

22: Deze Vincent heeft alleen een spoiler maar toch staat hij net als alle andere apparte auto's toch op het lijstje.

23: De Sultan TT. Een andere motorkap, spoilertje, goude velgen en blauwe lak. Subaru WRX look-a-like.

24: Deze Rancher is ook meteen van een Bull + een Lichtbar voorzien.

25: De Patriot heeft net als de bovenstaande Rancher ook een Bull en een lichbar.

26: Deze Ingot is voorzien van bodykit, en een andere grill.

27: Hakumai Sport. Spoiler, bodykit.

28: Deze Minivan heeft een spoiler en een bodykit.

29: Met een Glazen dak en gele lampen is deze Faction toch ook een Rare Car.

30: De Romero. Een lijkwagen die je maar 1x tegenkomt, en dat is in de missie Undertaker.

31: Deze Huntley Sport is zo speciaal vanwege zijn lak. Groen, goud en zwart.

32: Brucie's Huntley Sport is goud, met een zwart dak. Vanaf het ene punt lijkt het dak zwart, maar door de aparte lak lijkt het vanaf een ander punt gewoon goud.

33: Alweer een Huntley Sport, alleen is deze zwart met een rode streep.

34: Deze Coquete is met zijn witte lak en rode streep gebasseerd op de Corvette van The A-team.

35: Playboy X heeft een Goudgele Patriot, die je alleen van Playboys missies kan krijgen.

36: Nadat Romans Taxibedrijf afbrand, kun je deze wagen nooit meer krijgen.

37: Bij de missie 'No. 1' krijg je deze oranje Comet, en verder zie je hem nooit meer terug.

38: Bij deze Boxville staan de achterdeuren open en je krijgt ze niet dicht, en hij is volgeladen met kratten en dozen. Spawnt her en der in de industriële gebieden.

39: Deze Stratum heeft een bodykit, spoiler en een andere uitlaat.

40: De getunde Moonbeam heeft een speciale grill, een hoger dak, en een chroom zijpaneel.

41: Deze Huntley moet je jatten voor Stevie, dit is dan met een snellere motor, en een speciale lak: De bovenste helft is grijs, en de onderste is helemaal zwart.

42: Deze Landstalker is voorzien van TV's in de hoofdsteunen, chromen zijpaneel, en de relingen op het dak zijn verwijderd.

43: Deze Sentinel is helemaal goud, zelfs de velgen!

44: De Laundromat is een speciale versie van de Burrito, hetzelfde model, alleen is het uiterlijk anders. Je komt hem maar 2 keer in het spel tegen, in de missie Hung out to Dry, en in de missie Meltdown. Je zult hemt op straat nooit tegenkomen.

45: Deze Bobcat is voorzien van een Bullbar en een lichtbar op het dak.

46: Deze Ambulance heeft een Bullbar, voor de rest ziet hij er hetzeflde uit als de normale versie.

Brucie’s Exotic Exports

47: Patriot: deze is grijs met zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

48: NRG 900: deze is knalrood met zwarte tribals erop, kom je buiten om niet tegen.

49: Sanchez: deze is ook rood met een rode tank en een groene tribal, kom je buiten om niet tegen.

50: PCJ 600: deze is wit wat je buiten om niet tegen komt.

51: Cavalcade: deze is donkerrood met zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

52: Sabre GT: deze is knalrood met een witte streep, kom je buiten om niet tegen.

53: PMP 600: deze is Cherry-rood, kom je buiten om niet tegen

Bij Stevie's Car Theft zijn deze auto's zeldzaam:

54: Infernus: deze is bruin-goud en en zal na alle Car Theft's altijd op die plek blijven verschijnen.

55: Comet: deze heeft evenals de Turismo een Bruin-Kopere kleur die je buiten om niet tegen komt.

56: Sultan: deze is Donkerblauw met Zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

57: Moonbeam: deze heeft een speciale rode Metallic kleur die je buiten om niet tegen komt.

58: Sabre GT: Deze is Metallic groen en heeft een zwarte Gloss-streep, kom je buiten om niet tegen.

59: Patriot: Deze is netzoals bij Playboy X zijn missie's geel, maar heeft een vlag op de zijkant.

60: Huntley Sport: deze is heel speciaal: heeft een grijze onderkant en van boven is ie helemaal zwart, En heeft bovendien een krachtigere moter.

61: Buccaneer: Deze heeft een speciale Rood-Bruine metallic kleur, kom je buiten om niet tegen.

62: Dilletante: deze is helemaal goud gespoten, kom je buiten om niet tegen.

63: DF8-90: deze is netzoals de Glendale van Big Smoke helemaal Turqoise, kom je buiten om niet tegen.

64: Turismo: deze heeft evenals de comet een Bruin-kopere kleur die je buiten om niet tegen komt

65: Banshee: deze is Rood-Oranje en heeft een gele streep, kom je buitenom niet tegen.

66: Manana: ligt eraan als hij een dicht dak heeft: want dan is de 'kaft' rond de achterruit helemaal wit, kom je buiten om niet tegen.

67: Cognoscenti: deze is van boven af licht-Turqoise en vanaf de zijkant bekeken: helemaal donkerblauw, kom je buiten om niet tegen.

68: Rebla: deze is Bruin-Oranje Metallic en kom je buiten om niet tegen.

69: Dukes: deze is lichtdonker Metallic oranje en kom je buiten om niet tegen.

70: Intruder: deze is donker Blauw met zwarte bumpers en zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

71: Faggio: Deze is licht metallic-groen met zwart, kom je buiten om niet tegen.

Kijk eens aan: Ik heb de Post's van Senneken, Gta-Bram, en mij allemaal samengevoegd.

Ik wete niet of er veel fouten in staan maar als je ze ziet mag je het melden.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

De uranus LOZ is gebasseerd op de cosworth modellen qua accesoires

Maar ik ben er vrij zeker van dat de URANUS zelf gebaseerd is op de meest gehate mustang ooit

De voorkant is zeker een sierra cosworth maar de algemene 'lijn' is die 80's mustang , rockstar maak bijna nooit exacte kopien maar smelt wat wagens bijeen om bijv copyrightschending uit te bannen

1980_Ford_Mustang_Cobra_302_V8_02.jpg

de 80's versie , dit kan want cosworth is van ford en de mustang ook

Reageer maar

Nu ik het zo zie lijkt hij er wel heel erg veel op.

BTW. wat voor een soort mustang is het?

Het is de mustang uit de jaren 80 , die door zijn 'gewone' uitstraling niet geliefd was

Link to comment
Delen op andere websites

- De Romero.

Je krijgt deze alleen te zien in de missie 'Undertaker[/font]'.

Ik wil hier even wat op zeggen.

Zodra je hem na de missie hebt bemachtigt en je rijdt er een tijdje mee rond zul je hem her en der soms geparkeerd zien staan.

Ook zul je hem heel af en toe rond zien rijden.

De Kloon-truc werkt helaas niet met de Albany Romero

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog maar een 'rare car'.

De Sultan RS. Nu denken jullie vast: 'Nee, Gta Bram, dat is geen speciale versie van de Sultan'. Maar, de Sultan RS heeft nog een speciale versie. Deze heeft speciale uitlaten. Sidepipes. En ook heeft hij een andere motorkap, met een scoop erop. Ik kan geen screen maken, je moet zelf maar even kijken. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet echt of het speciaal is maar ik heb ergens voor mijn huis een Sultan staan die redelijk veel op een Sultan RS lijkt, maar als je instapt zegt die dat het een gewone sultan is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet echt of het speciaal is maar ik heb ergens voor mijn huis een Sultan staan die redelijk veel op een Sultan RS lijkt, maar als je instapt zegt die dat het een gewone sultan is. :Y

Dat is dan naar alle waarschijnlijkheid de Sultan TT. Heeft ie een blauw kleurtje, custom motorkap en spoiler? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje, ik ben de gouden sentinel nog noooit tegen gekomen waar vind je hem als ik vragen mag?

GnR61

Dezelfde manier als de A-team Coquette: Rijd gewoon een paar keer door de Pay 'n Spray, en je zult een Gouden Sentinel hebben. De velgen zijn dan ook goud.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje, ik ben de gouden sentinel nog noooit tegen gekomen waar vind je hem als ik vragen mag?

GnR61

Dezelfde manier als de A-team Coquette: Rijd gewoon een paar keer door de Pay 'n Spray, en je zult een Gouden Sentinel hebben. De velgen zijn dan ook goud.

Oke thx wanneer ik IV weer terug heb ga ik het meteen proberen :tu:

GnR61

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...