Gta Bram Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 Ik zat op een modelautosite en toen vond ik dit: http://www.supercars.net/gallery/119513/1416/614987.jpg Het is een zwarte Mercedes (...) met dezeflde kleurstelling en velgen als de Maffia Schafter. De Mercedes heet 'The Hammer', waarom weet ik ook niet, maar zou de Schafter hier misschien op gebasseerd zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Ik zat op een modelautosite en toen vond ik dit:http://www.supercars.net/gallery/119513/1416/614987.jpg Het is een zwarte Mercedes (...) met dezeflde kleurstelling en velgen als de Maffia Schafter. De Mercedes heet 'The Hammer', waarom weet ik ook niet, maar zou de Schafter hier misschien op gebasseerd zijn? lol die mercedes is gewoon door midden gehakt want dat was volgens mij een sedan maar het kan ook een AMG zijn maar ik denk het haast niet want ik heb nog nooit zo'n auto zien rijden. Bewerkt: 20 juni 2009 door gtafreak321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 De shafter is wel moderner en ronder dan die uit je afbeelding, maar 't zou misschien wel kunnen. Over twee dagen heb ik gedaan met m'n examens, en heb ik eindelijk vakantie. Dan kan ik dit topic weer wat updaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 en de sultan RS dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 en de sultan RS dan? Niet zeldzaam. Kheb BTW nog een Rare Cavalcade gevonden. Tijdens Stevie's Car Theft moet je op den duur een Cavalcade stelen: Deze is Groen met Groene velgen wat je buiten om niet tegen komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 en de sultan RS dan? Is niet echt zeldzaam >>> Door Hanneswasco: Je plaatst hier zowat net dezelfde post als de post die jij geplaatst hebt, maar dan enkele weken terug. Gelieve in het vervolg een beetje op te letten...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Nog een vraag hoe kan je een Sultan TT krijgen? want ik rij nu al een tijdje rond met m'n Sultan en ik ben er nog geen tegengekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Nog een vraag hoe kan je een Sultan TT krijgen? want ik rij nu al een tijdje rond met m'n Sultan en ik ben er nog geen tegengekomen. Bij je Savehouse in Alderney, Daar in de buurt zul je de Sultan TT tegenkomen ongeacht, in welk voertuig je ook rijdt. Je komt hier tevens ook de Cavalcade Dub Edition tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Nog een vraag hoe kan je een Sultan TT krijgen? want ik rij nu al een tijdje rond met m'n Sultan en ik ben er nog geen tegengekomen. Bij je Savehouse in Alderney, Daar in de buurt zul je de Sultan TT tegenkomen ongeacht, in welk voertuig je ook rijdt. Je komt hier tevens ook de Cavalcade Dub Edition tegen. De Cavalcade Dub Edition, is dat de rode met gouden velgen etc.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Nog een vraag hoe kan je een Sultan TT krijgen? want ik rij nu al een tijdje rond met m'n Sultan en ik ben er nog geen tegengekomen. Bij je Savehouse in Alderney, Daar in de buurt zul je de Sultan TT tegenkomen ongeacht, in welk voertuig je ook rijdt. Je komt hier tevens ook de Cavalcade Dub Edition tegen. De Cavalcade Dub Edition, is dat de rode met gouden velgen etc.? Ja de amerikanen noemen hem de Cavalcade Dub Edition. Wij noemen hem weer de Gang Cavalcade. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Oke Thx Tommy als ik zo ver ben dan zal ik even zoeken Groetjes GnR61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mircer Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 sulatan TT ? ik ken alleen de gewone sultan en de sultan RS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 sulatan TT ?ik ken alleen de gewone sultan en de sultan RS Volgens mij is de Sultan TT Met een Spoiler, (Correct me if im wrong) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) sulatan TT ?ik ken alleen de gewone sultan en de sultan RS Volgens mij is de Sultan TT Met een Spoiler, (Correct me if im wrong) De Sultan TT is de Sultan die gloss-blauw is met een Spoiler, andere moterkap, Bodykit. en rijdt het meeste rondt bij je savehouse in Alderney. Edit hieronder: kijk eens aan: daar heb je Senneken met een mooi filmmje. Bewerkt: 5 juli 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 Spoiler, blauwe paint, andere luchtgaten in motorkap en gouden velgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.