Jump to content

Het GTA IV Rare Cars topic!


.Senne

Recommended Posts

Raarste wat ik ooit gezien heb is een blista compact. Nee grapje.

Ik vond het best raar toen ik voor de eerste keer een comet vond. Oke ik weet het. Het klinkt dom. Maar ik was wel blij :Y :Y

Bewerkt: door jipi
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    50

  • Gta Bram

    26

  • .Senne

    22

  • Phoenyxar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Raarste wat ik ooit gezien heb is een blista compact. Nee grapje.

Ik vond het best raar toen ik voor de eerste keer een comet vond. Oke ik weet het. Het klinkt dom. Maar ik was wel blij :Y:Y

Ikke ook hoor.

ik was helemaal hotel-de-botel op die auto.

En daarna crashte ik hem :duh:

Ontopic:

Bij stevie's Car theft: de Cavalcade is zeldzaam vanwege z'n groene lak en groene velgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Raarste wat ik ooit gezien heb is een blista compact. Nee grapje.

Ik vond het best raar toen ik voor de eerste keer een comet vond. Oke ik weet het. Het klinkt dom. Maar ik was wel blij :Y :Y

Haha, jij denkt dat het hier over gekke auto's gaat, maar Rare betekent in het Engels exclusief, of moeilijk te krijgen (als ik het goed heb). :)

Link to comment
Delen op andere websites

Raarste wat ik ooit gezien heb is een blista compact. Nee grapje.

Ik vond het best raar toen ik voor de eerste keer een comet vond. Oke ik weet het. Het klinkt dom. Maar ik was wel blij :Y:Y

Haha, jij denkt dat het hier over gekke auto's gaat, maar Rare betekent in het Engels exclusief, of moeilijk te krijgen (als ik het goed heb). :)

Rare heeft betekenissen als Raar (mogolisch)

Rare: Zeldzaam

Rare: niet echt snel te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Raarste wat ik ooit gezien heb is een blista compact. Nee grapje.

Ik vond het best raar toen ik voor de eerste keer een comet vond. Oke ik weet het. Het klinkt dom. Maar ik was wel blij :Y:Y

Haha, jij denkt dat het hier over gekke auto's gaat, maar Rare betekent in het Engels exclusief, of moeilijk te krijgen (als ik het goed heb). :)

Rare heeft betekenissen als Raar (mogolisch)

Rare: Zeldzaam

Rare: niet echt snel te vinden.

Ja, maar in dit topic bedoelen we de bovenste rare toch niet? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Raarste wat ik ooit gezien heb is een blista compact. Nee grapje.

Ik vond het best raar toen ik voor de eerste keer een comet vond. Oke ik weet het. Het klinkt dom. Maar ik was wel blij :Y:Y

Haha, jij denkt dat het hier over gekke auto's gaat, maar Rare betekent in het Engels exclusief, of moeilijk te krijgen (als ik het goed heb). :)

Rare heeft betekenissen als Raar (mogolisch)

Rare: Zeldzaam

Rare: niet echt snel te vinden.

Ja, maar in dit topic bedoelen we de bovenste rare toch niet? :puh:

Nee, maar Rare kan dat ook betekenen :)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo iedereen :)

ik heb een vraagje als ik stevies car teft doe moet ik die auto's dan ook naar brucies garage brengen of moet ik ze zelf houden als ik mooi vind en als ik ze dan zelf houd kan ik dan nog wel de volgende opdracht daarvan doen?

rustig(L)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo iedereen :)

ik heb een vraagje als ik stevies car teft doe moet ik die auto's dan ook naar brucies garage brengen of moet ik ze zelf houden als ik mooi vind en als ik ze dan zelf houd kan ik dan nog wel de volgende opdracht daarvan doen?

rustig(L)

Als je een voertuig van Stevie wilt behouden hoef je hem niet persé naar zijn garage te brengen.

Plaats hem op je parkeerplek en haal hem opnieuw op.

Breng hem naar de garage en plaats hem in de garage.

door ze te behouden kom je makkelijk aan de Banshee, Coquette, Infernus, Super GT, Turismo Etc.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo iedereen :)

ik heb een vraagje als ik stevies car teft doe moet ik die auto's dan ook naar brucies garage brengen of moet ik ze zelf houden als ik mooi vind en als ik ze dan zelf houd kan ik dan nog wel de volgende opdracht daarvan doen?

rustig(L)

Zolang je ze nog niet bij Stevie hebt afgeleverd zal de auto waar Stevie om vraagt op dat moment iedere keer weer spawnen op dezelfde plaats.

Als je hem in het water rij ofzo is dat geen probleem.

De modellen zijn ook vaak anders dan die je op straat zo tegenkomt (unieke kleur lak en/of velgen)

Bekijk dus goed of je een model wilt saven of niet, voordat je hem ga afleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Is in de missie dat je dat wijf dat je moet ontvoeren voor Il take here. Die roze auto ook rare ik bedoel dan die wagen waarmee je een test rit moet maken. Ik kon hem namelijk nog net stelen toen die man er mee wegreed.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik denk niet dat je een roze Feltzer kan krijgen buiten de missie en ook niet in een Pay!n!Spray(denk ik).

Deze Feltzer heeft ook een andere grill dan een gewoe Feltzer maar kan ook gezien worden op andere Feltzers.

Link to comment
Delen op andere websites

mensen nog bedankt

ik heb nog een nieuwe gevonden de calvalade fxt

rustig

De Cavalcade FXT is een pick-up versie van de gewone Cavalcade en is dus niet zeldzaam hoewel je hem minder snel als de Cavalcade tegenkomt.

Ook wegen ze bijde het zelfde en hebben bijden dezelfde motor.

De FXT kan je tegen komen met Bed-cover, zonder Bed-cover, of met een grote Rolkooi.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Roze Feltzer.

Hoe:

Bij de missie I"ll take here. waneer je een test ridje doet en daarna gracie ontvoerd en naar de safehouse brengt, hebben ze erover om de auto te dumpen maar als je snel bent naa de cut scene kun je de auto nog snel pakken.[/font]

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke Thx Tommy als ik zo ver ben dan zal ik even zoeken :puh:

Groetjes GnR61

Is er nog een andere manier om het te krijgen zonder in alderney te hoeven zijn? want ik ben pas in Bohan en ik doe het rustig aan want ik wil de 100%

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...