Jump to content

Het GTA IV Rare Cars topic!


.Senne

Recommended Posts

Roze Feltzer.

Hoe:

Bij de missie I"ll take here. waneer je een test ridje doet en daarna gracie ontvoerd en naar de safehouse brengt, hebben ze erover om de auto te dumpen maar als je snel bent naa de cut scene kun je de auto nog snel pakken.[/font]

:cya:

Ik vroeg alleen maar of het een rare car was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    50

  • Gta Bram

    26

  • .Senne

    22

  • Phoenyxar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oke Thx Tommy als ik zo ver ben dan zal ik even zoeken :puh:

Groetjes GnR61

Is er nog een andere manier om het te krijgen zonder in alderney te hoeven zijn? want ik ben pas in Bohan en ik doe het rustig aan want ik wil de 100%

Nee helaas.

Je zult hem Alleen in Alderney tegenkomen.

Dus dat word doorwerken tot Three Cleaf Lover. want dan heb je toegang tot Alderney.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke Thx Tommy als ik zo ver ben dan zal ik even zoeken :puh:

Groetjes GnR61

Is er nog een andere manier om het te krijgen zonder in alderney te hoeven zijn? want ik ben pas in Bohan en ik doe het rustig aan want ik wil de 100%

Nee helaas.

Je zult hem Alleen in Alderney tegenkomen.

Dus dat word doorwerken tot Three Cleaf Lover. want dan heb je toegang tot Alderney.

oke :cry: toch bedankt voor de reactie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de Blista Compact met spoiler en side skirts gekregen in de 2de missie van Jeff (random character) ik weet alleen niet of je deze iedere keer krijgt. kan iemand dit bevestigen dat hij/zij dat ook kreeg?

Link to comment
Delen op andere websites

@ GunsNroses61, de Laundromat heb ik er al bij gezet. Ik heb een tijdje terug al eens een uitgebreide lijst gemaakt met bijna alle Rare Cars.

En de rare Blista Compact, die kun je eigenlijk overal tegenkomen. Maar of hij altijd voorkomt in die missie weet ik niet. De Blista kun je krijgen door met een gewone Blista door Bohan te rijden. Door die straten waar je auto gecloond wordt. Meestal staat er dan wel een rare Blista tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ GunsNroses61, de Laundromat heb ik er al bij gezet. Ik heb een tijdje terug al eens een uitgebreide lijst gemaakt met bijna alle Rare Cars.

En de rare Blista Compact, die kun je eigenlijk overal tegenkomen. Maar of hij altijd voorkomt in die missie weet ik niet. De Blista kun je krijgen door met een gewone Blista door Bohan te rijden. Door die straten waar je auto gecloond wordt. Meestal staat er dan wel een rare Blista tussen.

ow srry zag het niet xD. @ Blista Compact : Oke

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Romero na de missie "Undertaker"

Stond gewoon voor een stoplicht bij de begraafplaats.

Gelijk meenemen dus :tu:

Ja, volgens mij kun je de Romero ook clonen. Dus gewoon de missie 'Undertaker' doen, en dan de Romero pakken, de missie failen, en naar Bohan rijden. Daar heb je namelijk van die straten waar je auto gecloond wordt, zoals iedereen wel weet denk ik.

Edit:

Ik weet dat dit het Rare CARS Topic is, maarrr:

Ik heb vanmorgen even zitten zoeken naar de verschillen tussen de NRG900F en de NRG900RR. De RR heeft geen spiegels, 2 kleinere lampjes in plaats van 1 grote, geen nummerbord, geen knipperlichten, geen spoilertje, en hij heeft een sportuitlaat, met een Carbon look.

De F heeft dit allemaal wel, behalve de uitlaat en de lamp.

Dan:

De PCJ600. Je hebt er een met knipperlichten, met spiegels, met spoilertje, en met een grote voorlamp. Dan heb je nog een andere, zonder spiegels, zonder knipperlichten, zonder spoiler en met een kleine voorlamp. Of deze ook een andere uitlaat heeft weet ik nog niet.

Ik weet dat dit topic over auto's gaat, maar ik vond het toch wel leuk om even te posten.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

:ch: waar kan ik gewoon infernus vinden wil hem al zo lang maar ik vind hem nooit

De infernus is het moeilijkst verkrijgbare voertuig.

Je krijgt een speciale van Bernie Crane in de missie Bryce's Infernus.

Rijd daarna naar je savehouse in Bohan en je komt een hele straat vol met infernussen tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb allen maar een keer in het spel infernus gereden in free mode en dan komt iemand met stoem RPG :duh: op mijn af en boom mijn infernus kapot :-(

Start Freemode in Multiplayer en ga alleen.

Zoek een infernus en ga rondcruisen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe een Infernus te krijgen:

- Start een race bij Brucie, soms rijden er Infernussen mee.

- Na de missie Bryce's Infernus ben jij eigenaar van een Infernus.

- Bij Stevies Car Thefts moet je een Infernus stelen.

- Start Multiplayer en selecteer Free mode, soms kom je Infernussen tegen.

- Gebruik een Car Spawner.

- Heel zeldzaam, maar je kan ze heel soms tegenkomen op straat.

Tip: Bij Stevies Car Thefts moet je een Infernus stelen. Als je die niet wegbrengt naar Stevies Garage blijft hij telkens spawnen op de plaats waar je hem voor Stevie moet stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...