nintendo5998 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 ik heb de mod master spark gedownload en geinstalleerd, maar as ik em wil activere(TAB+H) wordt ik uit et spel gegooid en komt er een errorreport. hoe komt da? kan het zijn da et ni werkt omda ik de superman mod ook gebruik? Reageren
pimios Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Niet alle cleo mods werken even goed Sommige werken bij mij ook niet Reageren
Timske Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 ik heb de mod master spark gedownload en geinstalleerd, maar as ik em wil activere(TAB+H) wordt ik uit et spel gegooid en komt er een errorreport.hoe komt da? kan het zijn da et ni werkt omda ik de superman mod ook gebruik? Nee komt niet omdat je superman ook hebt, want die heb ik ook allebij... Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 ik heb de mod master spark gedownload en geinstalleerd, maar as ik em wil activere(TAB+H) wordt ik uit et spel gegooid en komt er een errorreport.hoe komt da? kan het zijn da et ni werkt omda ik de superman mod ook gebruik? Nee komt niet omdat je superman ook hebt, want die heb ik ook allebij... en werken ze allebei bij jou? zo ja, van waar heb je dan die master spark gedownload, want misschien kan dat aan de site liggen dat er een probleem is. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 laat maar heb gevonde op een andere site Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.