dos Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) hallo dit is het Jazz Jackrabbit topic Jazz Jackrabbit is een 2d Side scrolling platform game met 3d bonus levels gemaakt door de nederlandse Arjan Brussee terug in 1994 en Uitgegeven door Epic MegaGames nu bekend als Epic games jaZZ fans laatje horen platforms MS dos only groeten van dos gameplay Bewerkt: 9 mei 2009 door dos Reageren
X-Zero Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Wow, die game heb ik hellemaal kapot gespeeld. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Kun je wat duidelijker zijn? (ABN) Zodat ik meer weet over de game? Reageren
dos Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Wow, die game heb ik hellemaal kapot gespeeld. ja ik ben vergeten te zeggen dat dit men aller aller eerste game was die ik ooit gespeeld had. ik probeer hem te laten werken op xp of vista met dosbox maar de website werkt bij niet zoals het hoort maar ik heb nog een windows 98 ligen die ik mischien op men ouwe pc instaleer Bewerkt: 9 mei 2009 door dos Reageren
dos Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Kun je wat duidelijker zijn? (ABN) Zodat ik meer weet over de game? ik ben niet zoo goed in het uitleggen ervan dus ik geef wel een link van wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Jazz_Jackrabbit_(video_game) je kunt hem gratis downloaden maar ik weet niet of dat de voledige game is?? en ik weet ook niet zo snel een site Bewerkt: 9 mei 2009 door dos Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Is het een soort van GTA dan? EDIT: Wat is dat platform? Bewerkt: 9 mei 2009 door gerbieboy6 Reageren
dos Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Is het een soort van GTA dan?EDIT: Wat is dat platform? nee zeker niet is zoals ik zelf zij een 2d scroling platform game uit 1994 ik geef wel wat gameplay Bewerkt: 9 mei 2009 door dos Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 ik herkende em meteen de jazz jackrabbit kerstspecial hij is wel leuk om em terug te zien Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) jazz jackrabbit, mijn favoriete game vroeger. heb het helemaal uitgespeeld, dat je die prinses moest bevrijden van die bebrilde schildpad ik had ook de bonus level die in de sneeuw met de kerstman. Echt een hele vette game. misschien wel mijn favorietste dos game en die laatste kerstmis level vond ik vroeger zo eng met al die spoken en handen die opeens uit een rotsblok kwamen. maar ik was ook erg klein toen Bewerkt: 9 mei 2009 door PowerPats Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Jazz Jackrabbit nostalgie! Als kind speelde ik het spel regelmatig. Deel 1 speelde ik nog bij m'n buurjongen omdat ik hem zelf nog niet had. Enige tijd later had ik hem toch maar zelf aangeschaft. Een paar jaar later kwam deel 2 uit en ook die vond ik super vet. Ik speelde die game ontzettend vaak en op een gegeven moment kwam ik niet meer verder in bij een vervelend level. Wat ik leuk vond aan deze game was, de 2 player functie, de verschillende eindbazen die je moest verslaan, alle obstakels die je tegen kwam waar je op kon staan of hangen en je had geloof ik ook een soort papegaai die je als wapen kon gebruiken. En natuurlijk de leuke sounds die in de levels waren te horen en bij het menu. Een super leuk spel dus voor die tijd waar ik me prima mee heb vermaakt! mvg, GTTO Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Kun je wat duidelijker zijn? (ABN) Zodat ik meer weet over de game? ik ben niet zoo goed in het uitleggen ervan dus ik geef wel een link van wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Jazz_Jackrabbit_(video_game) je kunt hem gratis downloaden maar ik weet niet of dat de voledige game is?? en ik weet ook niet zo snel een site brengt idd goede herinneringen naar boven, goeie ouwe tijd nooit geweten dat die kerel dat in zijn eentje in elkaar heeft gezet =O, tegenwoordig komt daar een heel team bij kijken =O Bewerkt: 29 mei 2009 door Ikkes Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Ik heb vroeger echt enorm veel Jazz Jack Rabbit gespeelt. Ik had een CD met alle levels van deel 1. Die heb ik zo vaak uitgespeelt dat ik alle levels op de moeilijkste graad uit kon spelen. (turbo volgens mij) Daar was en ben ik nog steeds erg trots. De level design was geweldig net als de gameplay. Zeker weten één van de beste DOS games ooit! Daarna heb ik ooit nog JJR 2 gekocht. Ook helemaal een paar keer uitgespeelt. Nooit op de moeilijkste moeilijkheids graad. Kwam ook omdat ik deel 2 minder leuk vond dan deel 1. Ik heb toevallig een week geleden Jazz Jack Rabbit 3D ''gekocht''. Die is oorspronkelijk nooit uitgekomen. Maar iemand heeft de alpha ontwikkelings versie geupload. Heel erg leuk ook. Helaas zo uitgespeelt aangezien je nog maar een paar levels hebt. Erg ver was het spel nog niet. De cut-scenes moesten nog gemaakt worden en ook waren sommige delen van levels nog niet belicht. Ook had je nog maar 2 wapens en was het erg glitcherig. Maar leuk dat het is! Jazz Jack Rabbit 3D Alpha http://www.youtube.com/watch?v=LoQoLshXsA8 Bewerkt: 29 mei 2009 door Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.