_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Vroeger had ik dat probleem niet....Het oude SA-configuratie-bestand is blijven staan en is waarschijnlijk nog ingesteld op je oude configuratie. Verwijder het configuratie-bestand gta_sa.set en probeer het dan nog een keer. Reageren
hersenbeuker Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 eh, ik vind dat bestand niet, waar moet het staan? Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 In de map GTA San Andreas User Files, deze vind je in de map Mijn Documenten. Reageren
hersenbeuker Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ik hoop dat hij nu werkt! alvast bedankt! Mijn probleem is opgelost, ik gebruikte gta sa crazy trainer +151 en als ik teveel cheats gebruikte hing mijn ganse spel vast. Ik gebruik nu geen enkele cheat meer Dit topic mag gesloten worden(ik weet niet hoe het moet)... >>> Door _KoE_Mzungu: Dit topic blijft (voorlopig) gewoon open. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.