Jump to content

nieuwe Videokaart


hylke

Recommended Posts

Hallo allemaal :dans:

Ik wil mischien een nieuww videokaart kopen voor gta4. Mijn vraag is nu is de nvidia geforce 9800 gtx een goede videokaart voor gta4? Zo niet welke is dan een goede keuze? Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Die kaart kan GTA IV goed draaien.

Maar je kunt beter kijken voor een HD4850 of HD4870, omdat die een beter prijs kwaliteit verhouding hebben.

Wat is overigens de rest van je systeem?

Link to comment
Delen op andere websites

Die kaart kan GTA IV goed draaien.

Maar je kunt beter kijken voor een HD4850 of HD4870, omdat die een beter prijs kwaliteit verhouding hebben.

Wat is overigens de rest van je systeem?

vista home premium 32bit

amd phenom 2.2 ghz

3gb ram (komt nog 1gb bij)

9600gt 512mb (ben ik niet echt tevreden over)

dat was het wel zo'n beetje (mischien ben ik wat vergeten maar dat doe ik wel vaker :D )

Ik ben eigenlijk ook niet zo'n fan van Ati . de kaarten gaan over het algemeen sneller kapot

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de 'Bewerk'-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk ook niet zo'n fan van Ati . de kaarten gaan over het algemeen sneller kapot

bron? :7 Juist omdat je een AMD CPU hebt kun je beter ook een AMD GPU nemen.

Maargoed, dan neem je die 9800GTX. Je gaat er echter toch niet zo veel op vooruit want je CPU is niet zo heel sterk.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Met die naamswijzigingen die nvidia heeft doorgevoerd snap ik er helemaal niks meer van.

Maar den HD4850 is een goede kaart waarmee je GTA IV wel op high kan draaien. Maar nogmaals: je CPU is geen wereldwonder. Misschien kun je ook upgraden naar een Phenom II, als je het geld er voor over hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry maar ik ben iets vergeten toe te voegen(schrijf je het zo) ik heb een phenom64 2.2 ghz quad core :D . dus de 4850 is een goede keuze. moet ik ook nog denken aan een bepaald merk? momenteel heb ik asus maar dat is best wel duur :N

Bewerkt: door hylke
Link to comment
Delen op andere websites

Een Phenom 64 bestaat niet :N Je hebt

óf een AMD Phenom Triple core 2.2 Ghz

óf een AMD Phenom Quad Core 2.2 ghz

óf een AMD Athlon 64 Dual Core 2.2 Ghz

Een Phenom 64 heb ik nog nooit van gehoord. :N

En ik zou de Saphire Radeon HD4850 nemen. Saphire is een goed merk.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

dat klopt idd, dat komt omdat het ene 64 bits processor is, vndaar de 64 erop, het is en blijft gewoon ene phenom, want er bestaan geen 32 bits phenoms zoals die er wel vna de athlon waren

Link to comment
Delen op andere websites

dat klopt idd, dat komt omdat het ene 64 bits processor is, vndaar de 64 erop, het is en blijft gewoon ene phenom, want er bestaan geen 32 bits phenoms zoals die er wel vna de athlon waren

Ook weer wat geleerd :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...