klimgorilla Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) hallo ik wil vc editen met MapEditor v0.1a. wanneer ik alles gesaved hebt start ik de game op maar vervolgens krijg ik mijn veranderingen niet te zien!? weet iemand wat ik fout doe? groetz Sebastiaan ps heb je op gta forum ook een speciaal forum voor modhulp vc? ik weet het al ik was een beetje lomp want ik moest ze nog van alleen lezen afhalen.! Bewerkt: 9 mei 2009 door klimgorilla Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 dit heb ik ook! je moet naar gta vc folder rechts klikken en aleen lezen uitvinken. blijft het nog steeds? dan moet je nadat je je map klaar hebt aleen lezen weer uitzetten en dan gelijk je map opslaan en dan doet die het! Reageren
klimgorilla Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 dit heb ik ook! je moet naar gta vc folder rechts klikken en aleen lezen uitvinken. blijft het nog steeds? dan moet je nadat je je map klaar hebt aleen lezen weer uitzetten en dan gelijk je map opslaan en dan doet die het! bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.