Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de laatste tijd last van Blauwe punten/strepen op mijn HP Pavillion DV9000 laptop.

Help me a.u.b.!!!

Geplaatst:

ik weet vrijwel zeker dat dat dode pixels zijn, ene virend vna mij heeft dat ook, die heeft 3 dikke strepen over het scherm lopen van de dode pixels.

Geplaatst: (bewerkt)

Soms kan het helpen door dit filmpje op de plek van de pixel(s) af te spelen, Het werkt niet altijd, maar valt zeker te proberen!

EDIT:

O ja, je moet tijdens het afspelen met bijv. je nagel voorzichtig er overheen wrijven.

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst:
Wat een verschrikkelijk filmpje :puh: Het zou bijna epilepsie verwekkend zijn :puh:

Bedankt, was ik er vergeten bij te melden, want ik denk dat je er ook wel een elliptische aanval er van krijgt als je daar last van hebt!

Het heeft niet geholpen.

Volgens mij hebben we nog garantie dus we gaan hem morgen brengen. :tu:

Opnieuw flikken ze het, ze gaan me systeem eraf halen. Vorige keer toen ik me laptop bracht voor reparatie hebben ze me hele Windows eraf gehaald, bedankt Correct. :duh:

je hebt de artifacts

Wat is dat nou weer?

Bewerkt: door gtadevil
Het heeft niet geholpen.

Opnieuw flikken ze het, ze gaan me systeem eraf halen. Vorige keer toen ik me laptop bracht voor reparatie hebben ze me hele Windows eraf gehaald, bedankt Correct. :duh:

je hebt de artifacts

Wat is dat nou weer?

dat je videokaart te warm wordt

edit:kan je een screen maken

Bewerkt: door adilovn
Het heeft niet geholpen.

je hebt de artifacts

Wat is dat nou weer?

dat je videokaart te warm wordt

edit:kan je een screen maken

Het is niet op screens zichtbaar.

EDIT: Hoe kun je zien of je videokaart warm wordt?

Bewerkt: door gtadevil
Geplaatst:

Als je videokaart te warm wordt en dingen daardoor vervormen o.i.d., dan zou dat op screens te zien moeten zijn. Aangezien dat niet het geval is, weet ik wel zeker dat dit gewoon je scherm is en dat die dus dode/lui pixels heeft.

Geplaatst:

Google gewoon eens op 'dead pixel removal' en probeer alle dingen die je tegenkomt, normaal werkt er toch minstens één.

Geplaatst:
Google gewoon eens op 'dead pixel removal' en probeer alle dingen die je tegenkomt, normaal werkt er toch minstens één.

Dode pixels kun je niet herstellen. Je kunt, als je mazzel hebt, wel een vastgelopen pixel (stuck pixel) herstellen. Ik heb er ook één. Die is altijd rood, behalve bij een zwarte kleur. Dat is een vastgelopen pixel. Die zou je kunnen repareren met Jscreenfix. Dat is een webapplicatie die heel snel achter elkaar verschillende kleuren geeft. Hierdoor zou een vastgelopen pixel kunnen hertstellen. Bij mij heeft het helaas (nog) niet gewerkt, maar bij jou misschien wel. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...