iefen Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 ik heb deze skin gevonden http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=4012 maar dies voor vc. nu wil ik deze voor SA maken met paint enz. k heb nu txd workshop en photoshop CS4 kan iemand mij vertellen hoe de txd van cj heet want dan kan ik aan de slag. thnxxx Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 ik heb deze skin gevondenhttp://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=4012 maar dies voor vc. nu wil ik deze voor SA maken met paint enz. k heb nu txd workshop en photoshop CS4 kan iemand mij vertellen hoe de txd van cj heet want dan kan ik aan de slag. thnxxx Het skin systeem van GTA SA werkt niet zoals het systeem van VC. Je zult eerst in 3ds max met het bottenstelsel moeten prutsen om hem daarna te kunnen converteren naar GTA SA. Grtz RD Reageren
iefen Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) ooh jmmr. btw weet iemand hoe ik nieuwe collors kan gebruiken tijdens het pimpen? ik heb van jvt een carcols toevoeging gedownload en geinstleerd maar werkt niet echt ik heb net de dodge challenger R/T gedownload van 2F2F maar k krijg de mooie orginele kleur er niet op. 4:31 dus weet iemand hoe ik DIE oranje kleur krijg? ik heb de carcols lijn al veranderd met die in de readme maar t helpt niet echt dank jullieieieie Bewerkt: 11 mei 2009 door iefen Reageren
Timske Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Heb je de carcols uit de readme wel gebruikt? Reageren
iefen Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 ik heb de carcols lijn al veranderd met die in de readme maar t helpt niet echt Reageren
Timske Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 ik heb de carcols lijn al veranderd met die in de readme maar t helpt niet echt Modding garages misschien? Reageren
iefen Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 nee dan crasht SA hoe moet ik dit nou doen? ik heb snel hulp nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.