Jump to content

Geen stemmen


Mevin

Recommended Posts

Als ik bijv. bel, dan hoor ik niemand praten en daarna verschijnt meestal een icoon

dat ik daar naartoe moet gaan. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Ik hoor bijv. wel Alex gillen als ik bots ofzo

En Ja ik heb gemod, alleen ook als ik de mods verwijder dan hoor ik niks :N

Link to comment
Delen op andere websites

en jij start gta4 wel via launchgta4.exe, dit is sowieso heel belangrijk als je gemod hebt, mogelijk denkt securom nu dat het spel illegaal is en haalt dit daarom uit. update ook al je software eens, dit kan maarzo helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik bijv. bel, dan hoor ik niemand praten en daarna verschijnt meestal een icoon

dat ik daar naartoe moet gaan. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Ik hoor bijv. wel Alex gillen als ik bots ofzo

En Ja ik heb gemod, alleen ook als ik de mods verwijder dan hoor ik niks :N

Wie is Alex?

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit altijd al geweest? Want als dat niet het geval is, lijkt het mij gewoon een kwestie van even opnieuw instaleren en klaar is kees. Zoniet: het enige wat in me opkomt is dit: illegale versies worden vaak kleiner gemaakt door de audio bestanden, die over het algemeen toch wel groot zijn, eruit geript worden (zie dit niet als een beschuldiging dat je GTA illegaal hebt, maar dat is voor zover ik weet de enige mogelijke oorzaak van dit probleem).

Link to comment
Delen op andere websites

Welke geluidskaart heb je?

Welk stuurprogramma is daarvoor geïnstalleerd?

Heb je toevallig een boxenset die Dolby Pro Logic II ondersteund? Als ie daar op staat kunnen stemmen namelijk verkeerd gemixed worden bij multikanaal-input.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke geluidskaart heb je?

Welk stuurprogramma is daarvoor geïnstalleerd?

Heb je toevallig een boxenset die Dolby Pro Logic II ondersteund? Als ie daar op staat kunnen stemmen namelijk verkeerd gemixed worden bij multikanaal-input.

Nee ik heb het spel gewoon bij bol.com gekocht

En waar kan je je de geluidskaarten en alles wat hierboven staat zien?

En als ik het spel opnieuw installeer, zijn de savegames dan weg of staan ze er nog?

P.S. Dit is Alex

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm er staat besturing voor geluid, video's en spelletjes alleen

Daaronder staat:

SoundMAX Integrated Digital HD Audio

Hopelijk heb je hier er wat aan

M.a.w. onboard geluidskaart dus. Ik zou GTA IV even herinstalleren, als het goed is blijven je savegames staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm er staat besturing voor geluid, video's en spelletjes alleen

Daaronder staat:

SoundMAX Integrated Digital HD Audio

Hopelijk heb je hier er wat aan

M.a.w. onboard geluidskaart dus. Ik zou GTA IV even herinstalleren, als het goed is blijven je savegames staan.

Ok, bedankt hiervoor. :tu:

Ik denk dat ik het nog niet nu ga herinstalleren omdat ik toch alleen maar MP Speel

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm er staat besturing voor geluid, video's en spelletjes alleen

Daaronder staat:

SoundMAX Integrated Digital HD Audio

Hopelijk heb je hier er wat aan

M.a.w. onboard geluidskaart dus. Ik zou GTA IV even herinstalleren, als het goed is blijven je savegames staan.

Ok, bedankt hiervoor. :tu:

Ik denk dat ik het nog niet nu ga herinstalleren omdat ik toch alleen maar MP Speel

Ehh Ik heb een 5.1 surround set. En als ik gta instel op surround, hoor ik plots geen stemmen meer. Zet ik het spel op stereo, zijn ze allemaal terug.

Mischien heb je hier wat aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ehh Ik heb een 5.1 surround set. En als ik gta instel op surround, hoor ik plots geen stemmen meer. Zet ik het spel op stereo, zijn ze allemaal terug.

Mischien heb je hier wat aan?

heb jij je instellingen van je speakers wel op surround staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ehh Ik heb een 5.1 surround set. En als ik gta instel op surround, hoor ik plots geen stemmen meer. Zet ik het spel op stereo, zijn ze allemaal terug.

Mischien heb je hier wat aan?

heb jij je instellingen van je speakers wel op surround staan?

Ja :tu: Alleen op stereo doet m`n surround het, anders niet.. Vreemd maar waar? Verder heeft geen enkel spel er last van, en aan de hardware zal het zeker niet liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...