Mevin Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Als ik bijv. bel, dan hoor ik niemand praten en daarna verschijnt meestal een icoon dat ik daar naartoe moet gaan. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik hoor bijv. wel Alex gillen als ik bots ofzo En Ja ik heb gemod, alleen ook als ik de mods verwijder dan hoor ik niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 heb je de volumes wel goed staan zoals bijvoorbeeld het sfx volume? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 heb je de volumes wel goed staan zoals bijvoorbeeld het sfx volume? Jep alles staat naar boven, en ik kan nu ook niet meer op knoppen drukken bijv. TV aan of zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 en jij start gta4 wel via launchgta4.exe, dit is sowieso heel belangrijk als je gemod hebt, mogelijk denkt securom nu dat het spel illegaal is en haalt dit daarom uit. update ook al je software eens, dit kan maarzo helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Als ik bijv. bel, dan hoor ik niemand praten en daarna verschijnt meestal een icoondat ik daar naartoe moet gaan. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik hoor bijv. wel Alex gillen als ik bots ofzo En Ja ik heb gemod, alleen ook als ik de mods verwijder dan hoor ik niks Wie is Alex? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Is dit altijd al geweest? Want als dat niet het geval is, lijkt het mij gewoon een kwestie van even opnieuw instaleren en klaar is kees. Zoniet: het enige wat in me opkomt is dit: illegale versies worden vaak kleiner gemaakt door de audio bestanden, die over het algemeen toch wel groot zijn, eruit geript worden (zie dit niet als een beschuldiging dat je GTA illegaal hebt, maar dat is voor zover ik weet de enige mogelijke oorzaak van dit probleem). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Welke geluidskaart heb je? Welk stuurprogramma is daarvoor geïnstalleerd? Heb je toevallig een boxenset die Dolby Pro Logic II ondersteund? Als ie daar op staat kunnen stemmen namelijk verkeerd gemixed worden bij multikanaal-input. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Welke geluidskaart heb je? Welk stuurprogramma is daarvoor geïnstalleerd? Heb je toevallig een boxenset die Dolby Pro Logic II ondersteund? Als ie daar op staat kunnen stemmen namelijk verkeerd gemixed worden bij multikanaal-input. Nee ik heb het spel gewoon bij bol.com gekocht En waar kan je je de geluidskaarten en alles wat hierboven staat zien? En als ik het spel opnieuw installeer, zijn de savegames dan weg of staan ze er nog? P.S. Dit is Alex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Dat kun je zien als je windows key + pauze drukt en dan naar hardware gaat. Bij Apparaatbeheer kun je dan zien staan welke geluidskaart je hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Euhm er staat besturing voor geluid, video's en spelletjes alleen Daaronder staat: SoundMAX Integrated Digital HD Audio Hopelijk heb je hier er wat aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Euhm er staat besturing voor geluid, video's en spelletjes alleenDaaronder staat: SoundMAX Integrated Digital HD Audio Hopelijk heb je hier er wat aan M.a.w. onboard geluidskaart dus. Ik zou GTA IV even herinstalleren, als het goed is blijven je savegames staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Euhm er staat besturing voor geluid, video's en spelletjes alleenDaaronder staat: SoundMAX Integrated Digital HD Audio Hopelijk heb je hier er wat aan M.a.w. onboard geluidskaart dus. Ik zou GTA IV even herinstalleren, als het goed is blijven je savegames staan. Ok, bedankt hiervoor. Ik denk dat ik het nog niet nu ga herinstalleren omdat ik toch alleen maar MP Speel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
minmex Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Euhm er staat besturing voor geluid, video's en spelletjes alleenDaaronder staat: SoundMAX Integrated Digital HD Audio Hopelijk heb je hier er wat aan M.a.w. onboard geluidskaart dus. Ik zou GTA IV even herinstalleren, als het goed is blijven je savegames staan. Ok, bedankt hiervoor. Ik denk dat ik het nog niet nu ga herinstalleren omdat ik toch alleen maar MP Speel Ehh Ik heb een 5.1 surround set. En als ik gta instel op surround, hoor ik plots geen stemmen meer. Zet ik het spel op stereo, zijn ze allemaal terug. Mischien heb je hier wat aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Ehh Ik heb een 5.1 surround set. En als ik gta instel op surround, hoor ik plots geen stemmen meer. Zet ik het spel op stereo, zijn ze allemaal terug. Mischien heb je hier wat aan? heb jij je instellingen van je speakers wel op surround staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
minmex Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Ehh Ik heb een 5.1 surround set. En als ik gta instel op surround, hoor ik plots geen stemmen meer. Zet ik het spel op stereo, zijn ze allemaal terug. Mischien heb je hier wat aan? heb jij je instellingen van je speakers wel op surround staan? Ja Alleen op stereo doet m`n surround het, anders niet.. Vreemd maar waar? Verder heeft geen enkel spel er last van, en aan de hardware zal het zeker niet liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.