Crypteq Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Ik weet al wat het probleem is denk, ik heb die taalpakket gedownload die bij jou in de post stond, maar ik heb de 64bit versie en kan die taalpakket dus niet installeren en nu heb ik hem eraf gegooid en opnieuw geinstalleert en nu staat er ook weer evaluation copy :STog bedankt misschien dat ik de 32bit versie wel ga installeren als ik tijd heb Greetz, bLtsmoker Tja, bij de 64 bit hoort een ander taalpakket, ff googelen. Maar ik denk niet dat mn programma het dan doet, maar het valt te proberen Reageren
bLtSmoker Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 taalpakket had ik al in het nederlands alleen voor de 64bit versie. Dat wordt ff google voor een ander progamma voor de 64bit versie. Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 (bewerkt) Bump :$ hier is de 64 bit versie. Ik weet niet of ie het watermark weghaald, omdat ik het zelf niet getest hebt. Download: link De 64 bit versie is lastig te bewerken, zeker omdat ik die zelf niet heb. Bewerkt: 10 mei 2009 door BC7 Reageren
donvitod Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 64-bits werkt niet, de .rar is corrupt Reageren
Exoit Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 BC7, DU BIST GREAT! SUPER TOF dat je dit kan! echt zeer knap! heb zelf de engelse versie maar dan nog! dit is gewoon zo enorm knap! jij krijgt mijn respect! Reageren
donvitod Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 ik kan hem niet verwijderen, omdat ik dat user32.dll.mui niet in de behorende map heb staan, kan ik de watermark alsnog wegkrijgen? zoja hoe? ik gebruik windows 7 64bit Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 ik kan hem niet verwijderen, omdat ik dat user32.dll.mui niet in de behorende map heb staan, kan ik de watermark alsnog wegkrijgen? zoja hoe?ik gebruik windows 7 64bit Dit programma werkt alleen voor de 32-bit editie van Windows 7. Helaas dus niet op de 64-bit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.