Nissan Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Hallo mensen, met de zijmissie Noodle Run krijg je de beschikbaarheid over een Dragon Wagon. Als je direct uitstapt en de missie cancelt zal de Dragon Wagon bestand zijn tegen maar liefst drie inslagen van een Rocket Launcher. Bij de vierde zal hij in brand staan en uiteindelijk ontploffen. Ik zal er even een filmpje van posten zodra ik weer bij ons mam ben, daar kan ik namelijk een filmpje maken. Ik weet trouwens niet of de Dragon Wagon deze unieke eigenschap behoud nadat je hem in een garage zet. Ik denk zelf van niet, omdat dat in vorige GTA's ook niet was. Als iemand anders in de tussentijd een filmpje op het forum kan plaatsen zou ik zeer dankbaar zijn . Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 vet gevonden! Ga dit gelijk proberen als ik noodle run ga spelen! (ben niet zo snel, heb CTW pas op 25-30% ) Maar hoort dit niet in het glitches en bugs topic? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 vet gevonden! Ga dit gelijk proberen als ik noodle run ga spelen! (ben niet zo snel, heb CTW pas op 25-30% )Maar hoort dit niet in het glitches en bugs topic? Het kan er ook ingezet zijn zodat de missie Noodle Run makkelijker haalbaar is, want iedereen zit op je te schieten. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 De tegenstanders hebben enkel pistooltjes. Met een gewone Wagon zou de missie dan ook wel haalbaar zijn. Reageren
fronk Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Je kan de Dragon wagon niet in je garage zetten, hij is te groot. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Je bumpt een topic van 3 maanden oud met een reactie die niks toevoegt. Je bent niet, dus je wist dit nog niet. Maar ik wijs je er wel even op. IK heb het nogmaals getest, ditmaal met de Minigun. Het had 75 kogels nodig voordat hij nu eens fikte . >>> Door Svenie: Laat het moderatorgedrag in het vervolg achterwege.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.