Trax Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Er is bij Kylie Minogue borstkanker geconstateerd toen de 36-jarige zangeres bij haar familie op bezoek was. Gelukkig voor de zangeres, is de borstkanker in een vroeg stadium ontdekt aldus een woordvoerder van de zangeres. De behandeling is direct begonnen en de zangeres heeft om die reden alle optredens van de geplande 'Showgirl' tour voor onbepaalde tijd uitgesteld.De tournee zou uit 19 shows door heel Austalië bestaan en zou donderdag in Sydney van start gegaan zijn. Damn, dit is wel ff schrikken. Gelukkig is borstkanker goed te genezen, en hoeven de fans nergens bang voor te zijn Reageren
jack456 Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 dat is inderdaad even schrikken dat een zangeres borstkanker heeft maar ik denk dat ze het wel overleeft want ze pas in een vroeg stadium en zij is nu al in het ziekenhuis. Reageren
Arjen Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ik ken mensen die hebben borstkanker gehad.. Zeker niet zo fijn, maar die hebben ook geen borsten meer. Nu is het dan wel in een vroeg stadium, misschien kunnen ze het er nog uithalen. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 spijtig voor iemand die juist alles doet om dat te bestrijden, een beetje ironisch; blij dat het in een vroeg stadium is ontdekt Reageren
Esther Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Zo jong en dan al borstkanker hebben, gelukkig hebben ze het op tijd ontdekt ja. Das weer een beroemde zangeres die borst- kanker heeft in een korte periode, eerst Anastacia en nu Kylie. Ik hoop dat het goed met haar komt. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ze zijn er vroeg bij dus er zullen nog maar weinig uitzaaiingen zijn, dus het kan dan beter worden bestreden en dat ze haar borst kunnen redden. Beterschap Kylie Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Is wel heel erg voor Kylie ook op een plek waar het heel vervelend is Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 wat een geluk dat het vroeg is ontdekt ik wens haar véél beterschap Reageren
Yohan Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ik schrok toen ik het gister op tv zag, gelukkig vroeg stadium dus er is nog zat hoop.. Beterschap aan Kylie en de hele familie Minogue @ Royce Da 5'9'' Is wel heel erg voor Kylie ook op een plek waar het heel vervelend is Hoe bedoel je? Kanker is altijd vervelend (en erger) maakt niet uit waar je het krijgt. Reageren
Yohan Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) vind et niet zo erg Gozer ga lekker weg met je rot opmerkingen als je niks nuttigs te zeggen heb ze dan niks heb een beetje respect.. :angry: Het kan dan wel je mening zijn en meestal respecteer ik iedereens mening alleen dit vind ik duz gewoon respectloos Sorry voor deze reactie alleen deze gast is zo respectloos bezig op deze manier.. :ph34r: Edited Bewerkt: 19 mei 2005 door Yohan Reageren
Timos Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 vind et niet zo erg Gozer fl*kker lekker op met je kl*te opmerkingen als je niks nuttigs te zeggen heb ze dan niks heb verd*mme een beetje respect.. :angry: Sorry voor deze reactie alleen deze gast is zo respectloos bezig op deze manier.. :ph34r: Nou zeg.. Ok.. Maar het is zijn mening die kan jij ook respecteren. Ik vind het wel heel erg. Gelukkig is het beter te genezen als iemand die het in zijn stembanden hebt [Die ken ik] Dat is niet prettig vooral niet voor een zangeres. Beterschap aan iedereen die om Kylie leeft en natuurlijk aan haar zelf. Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Erg! Goede zangeres, jong....en dan al kanker. Helaas komt het steeds meer voor bij jonge mensen. Reageren
RGA Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Ik hoorde het ook en vondt het ook erg Kanker is altijd erg. (Een vriendje van mij had het ook en hij was nog maar 12 jaar oud maar hij is weer beter maar nu is het weer erg nu hebben ze bij die moeder kanker ontdekt en zijn vader is overspannen)Egt ERG Reageren
neophyte Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 kanker maakt alles kapot niet aleen jezelf maar ook je familie lijd eronder tegenwoordig krijgt iedereen het hopelijk worden er in de toekomst medicijnen tegen gevonden :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.