gta master 1 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Hallo, Het was al een paar maandjes geleden dat ik gephotoshopt had. Toen ik er achter kwam dat mijn vader een PS blad had liggen (Photoshop Creative) kreeg ik er weer zin in . Ook wou ik het niet verleren. Dus ik heb gelijk een tutorial gevolgd uit het blad. Eentje over het Dragan-effect. Hij is niet hellemaal 100% gelukt omdat de tutorial met CS3 is geschreven en ik CS2 heb. Dus ontbraken er een paar functies bij mij waar ik zelf een alternatief op moest verzinnen. Maar opzich is hij best goed gelukt, al zeg ik zelf. Resultaat: Een paar dagen daarna heb ik een Signature-aanvraag voltooit. Hij is natuurlijk een beetje simpel, maar dat zijn aanvraag sigs altijd . Het is trouwens een sig die voor Mevin is gemaakt. Resultaat: Rates? Alvast bedankt. Groetjes GTA Master 1, EDIT: Ik heb net via een tutorial nog een sig gemaakt. Resultaat: Bewerkt: 10 mei 2009 door gta master 1 Reageren
Stopbord Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 1st : 9/10 dat haar ? 2de: 7/10 die ghost mag wat lichter dacht ik bij mezelf Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Bovenste: Leuk gemaakt! De achtergrond is alleen wel erg zwart. Daar zou je nog wat mee kunnen doen. Maar dat is wel weer leuk door die witte baard. Die springt er echt uit. 8/10 Eerste signature: Leuk gedaan. Die sliertjes zou je alleen weg kunnen laten. De tekst achterop de auto is heel leuk gedaan. Het is namelijk in het plaatje gemaakt. Dat TCC zou alleen ook erin bewerkt kunnen worden. Dan is hij nog leuker. 8.3/10 Tweede signature: Goed! De afbeelding overvloeit ook mooi met de achtergrond. Met die spetters maak je de achtergrond ook mooi. Verder heb ik er eigenlijk geen comentaar over. 9/10 Reageren
Mevin Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Bovenste:Leuk gemaakt! De achtergrond is alleen wel erg zwart. Daar zou je nog wat mee kunnen doen. Maar dat is wel weer leuk door die witte baard. Die springt er echt uit. 8/10 Eerste signature: Leuk gedaan. Die sliertjes zou je alleen weg kunnen laten. De tekst achterop de auto is heel leuk gedaan. Het is namelijk in het plaatje gemaakt. Dat TCC zou alleen ook erin bewerkt kunnen worden. Dan is hij nog leuker. 8.3/10 Tweede signature: Goed! De afbeelding overvloeit ook mooi met de achtergrond. Met die spetters maak je de achtergrond ook mooi. Verder heb ik er eigenlijk geen comentaar over. 9/10 Bovenste: Goed gemaakt met dat haar 7,2/10 Eerste: Zelf vind ik dat die sliertjes wel mooi zijn, goed dat je de nummerbord tekst niet hetzelfde als de Comet hebt gemaakt Alleen jammer van Brucie Voor de rest overal waar ik om gevraagd had. 9/10 Tweede: Niet echt mijn stijl maar ik vind hem eigenlijk toch wel leuk 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.