Jump to content

Camera Problemen


Corrosiv902

Recommended Posts

Eahj,

Vandaag wou ik GTA SA weer eens gaan spelen, dus zet ik het op mijn computer, alles verloopt vlekkeloos. Dan start ik een nieuw spel, wil ik in een auto rijden zie ik de camera opeens heel raar van de rechter hoek. Ik denk druk op V om camera achter de auto te zetten. Geen verschil. naja, kan gebeuren denk ik, wil ik op iemand schieten, draait de camera de hele tijd rondjes!. Dan installeer ik het spel opnieuw, helpt niet, weer opnieuw, helpt niet, weer opnieuw, helpt niet. Alle instellingen nagegaan, helpt niet. Het spel gepatcht, helpt niet. Ik denk zelf dat het center-punt van de camera niet goed staat, omdat als ik in een auto stap, hij wel naar een bepaald punt gaat, alleen niet het goede. Ik hoop dat bij het starten van deze thread een oplossing kan vinden, omdat het spel het wel al eens normaal op mijn PC heeft gedaan. Dus als iemand een oplossing weet, reageer aub.

~Corrosiv902

EDIT: Ik heb het probleem opgelost, mijn joystick stond nog op de USB aangesloten, en ik heb een schuifregelaar erop die automatisch in gesteld staat als het roteren van de camera, dus heb ik hem uitgetrokken en nu is alles opgelost :). Dus voor mensen die bij GTA SA dus camera problemen hebben, denk aan je joystick xD

Bewerkt: door Corrosiv902
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je een gamepad? Zoja, dan moet je de sticks niet bewegen tijdens het opstarten van het spel anders gaat er het een en ander mis met het lezen van de posities van de sticks (dat was toch zo met de oude consoles).

Probeer ook eens om gta_sa.set te verwijderen in de Userfiles map.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...