Jump to content

internet radio gta4


P.ZAAL

Recommended Posts

goeie dag ik weet dat je bij gta 3 vice city sanandreas en gta4 mp3,s kan gebruiken is het ook mogelijk om een snelkoppeling van een internet radio zoals trance fm of skyradio als mp3 te kunnen gebruiken voor je gta als je de auto instapt hoor je ook live de radio van het internet die je hebt ingesteld op een radio stadion in gta??

:bier: tot gta

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik niet zo zeker van.

Ik heb het nog niet geprobeerd maar als je een livestream erin gaat zetten dan moet het spel een internetverbinding maken terwijl je aan het spelen bent, ik denk dus dat het niet zal gaan. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan natuurlijk altijd nog de radio in GTA4 uitzetten en op de achtergrond op je PC gewoon een internet radiostation aanlaten. Doe ik ook regelmatig aangezien ik de muziek van GTA4 wel een beetje ken (hoe goed hij ook is).

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan natuurlijk altijd nog de radio in GTA4 uitzetten en op de achtergrond op je PC gewoon een internet radiostation aanlaten. Doe ik ook regelmatig aangezien ik de muziek van GTA4 wel een beetje ken (hoe goed hij ook is).

gaat daar het spel niet van laggen/minder soepel van draaien?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan natuurlijk altijd nog de radio in GTA4 uitzetten en op de achtergrond op je PC gewoon een internet radiostation aanlaten. Doe ik ook regelmatig aangezien ik de muziek van GTA4 wel een beetje ken (hoe goed hij ook is).

gaat daar het spel niet van laggen/minder soepel van draaien?

Naja ik heb soms zelfs wel eens Photoshop op de achtergrond draaien zonder lag, dus dat lijkt me niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan natuurlijk altijd nog de radio in GTA4 uitzetten en op de achtergrond op je PC gewoon een internet radiostation aanlaten. Doe ik ook regelmatig aangezien ik de muziek van GTA4 wel een beetje ken (hoe goed hij ook is).

gaat daar het spel niet van laggen/minder soepel van draaien?

Naja ik heb soms zelfs wel eens Photoshop op de achtergrond draaien zonder lag, dus dat lijkt me niet.

Ik denk dat het alleen zou laggen als je een zwakke internetverbinding hebt of als je computer zowat al zijn krachten gebruikt om GTA IV te draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...