P.ZAAL Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 (bewerkt) goeie dag ik weet dat je bij gta 3 vice city sanandreas en gta4 mp3,s kan gebruiken is het ook mogelijk om een snelkoppeling van een internet radio zoals trance fm of skyradio als mp3 te kunnen gebruiken voor je gta als je de auto instapt hoor je ook live de radio van het internet die je hebt ingesteld op een radio stadion in gta?? tot gta Bewerkt: 10 mei 2009 door P.ZAAL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 mogelijk ja of nee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Weet niet maar dat kon toch ook niet in SA? Je kan wel eigen liedjes maar dit is niet volgens het boekje . Misschien bedoel je een mod? Of iets illegaals? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Daar ben ik niet zo zeker van. Ik heb het nog niet geprobeerd maar als je een livestream erin gaat zetten dan moet het spel een internetverbinding maken terwijl je aan het spelen bent, ik denk dus dat het niet zal gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Nee, alleen MP3. Het is geen media player hè... Het leest alleen mp3'tjes en nog een ander formaat (ben ik vergeten), maar daar blijft het bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2009 in ieder geval bedankt voor de reacties dan ga ik niet proberen livestream radio via gta dan maar onder gta livestream terwijl ik gta speel tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2009 Nee, alleen MP3. Het is geen media player hè... Het leest alleen mp3'tjes en nog een ander formaat (ben ik vergeten), maar daar blijft het bij. WMA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2009 Je kan natuurlijk altijd nog de radio in GTA4 uitzetten en op de achtergrond op je PC gewoon een internet radiostation aanlaten. Doe ik ook regelmatig aangezien ik de muziek van GTA4 wel een beetje ken (hoe goed hij ook is). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2009 Je kan natuurlijk altijd nog de radio in GTA4 uitzetten en op de achtergrond op je PC gewoon een internet radiostation aanlaten. Doe ik ook regelmatig aangezien ik de muziek van GTA4 wel een beetje ken (hoe goed hij ook is). gaat daar het spel niet van laggen/minder soepel van draaien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2009 Je kan natuurlijk altijd nog de radio in GTA4 uitzetten en op de achtergrond op je PC gewoon een internet radiostation aanlaten. Doe ik ook regelmatig aangezien ik de muziek van GTA4 wel een beetje ken (hoe goed hij ook is). gaat daar het spel niet van laggen/minder soepel van draaien? Naja ik heb soms zelfs wel eens Photoshop op de achtergrond draaien zonder lag, dus dat lijkt me niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Je kan natuurlijk altijd nog de radio in GTA4 uitzetten en op de achtergrond op je PC gewoon een internet radiostation aanlaten. Doe ik ook regelmatig aangezien ik de muziek van GTA4 wel een beetje ken (hoe goed hij ook is). gaat daar het spel niet van laggen/minder soepel van draaien? Naja ik heb soms zelfs wel eens Photoshop op de achtergrond draaien zonder lag, dus dat lijkt me niet. Ik denk dat het alleen zou laggen als je een zwakke internetverbinding hebt of als je computer zowat al zijn krachten gebruikt om GTA IV te draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.