pietjesss Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 (bewerkt) ik had laatst de 2 dragons of Fo allebei gevonden en toen ik ze had kwam er onder in beeld te staan: Congratiolations you found the 2 Dragons of Fo go check out the Special Club! nu mijn probleem: Wat en waar is de Special Club? Bewerkt: 10 mei 2009 door pietjesss Reageren
Svenie Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 De Rockstar Games Social Club is een website van Rockstar games waar je verschillende features vindt van hun nieuwste spellen, zoals GTA IV, GTA Chinatown Wars, Midnight Club,... De website kan je hier vinden. Om je beloning te kunnen ophalen moet je wel eerst een account aanmaken, en vervolgens je friend code aan je profiel linken. Zolang je weet hoe je met Wi-Fi moet werken is er geen probleem. Voor meer informatie kan je op deze pagina kijken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 De Rockstar Games Social Club is een website van Rockstar games waar je verschillende features vindt van hun nieuwste spellen, zoals GTA IV, GTA Chinatown Wars, Midnight Club,... De website kan je hier vinden. Om je beloning te kunnen ophalen moet je wel eerst een account aanmaken, en vervolgens je friend code aan je profiel linken. Zolang je weet hoe je met Wi-Fi moet werken is er geen probleem. Voor meer informatie kan je op deze pagina kijken. Even ter aanvulling nu je deze Guardian Lions hebt gevonden kan je extra content downloaden op Social Club. Deze content bevat: 2 missies (deze zijn niet nodig voor de 100%)[/font] Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 en waar kan je die content vinden??? Reageren
ericthuis Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 en waar kan je die content vinden??? Ik zou het niet weten, maar het maakt me nieuwsgierig Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Om deze content te krijgen moet je eerst de uitleg van Svenie volgen, ik heb geen zin deze uit te leggen. Daarna doe je Sync Stats via je laptop in je safehouse. Daarna krijg je een mail van Xin om de missies te spelen. Edit: @Hieronder: Waarom sorry? Bewerkt: 13 augustus 2009 door Donald F. Duck Reageren
ericthuis Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Om deze content te krijgen moet je eerst de uitleg van Svenie volgen, ik heb geen zin deze uit te leggen. Daarna doe je Sync Stats via je laptop in je safehouse. Daarna krijg je een mail van Xin om de missies te spelen. Sorry Donald Duck Reageren
benhelsloot Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 ik heb eens in het begin van het spel een bericht gekregen van dat je 5.000.000 kon op halen in south-bohan is dat het zelfde Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 ik heb eens in het begin van het spel een bericht gekregen van dat je 5.000.000 kon op halen in south-bohan is dat het zelfde Nee, ik heb geen idee waar je het over hebt, want dit is niet bij mij ooit gebeurd. Alleen kan je bij Special Club je statistieken (stats) uploaden als je de verhaallijn hebt afgerond. Dan krijg je twee extra missies van Xin Shan die niet nodig zijn voor de 100%. Reageren
fronk Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Ik heb de 2 Lions gevonden, maar ik heb geen Wi-Fi verbinding. Kan ik alsnog de 100% halen?? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Ik heb de 2 Lions gevonden, maar ik heb geen Wi-Fi verbinding. Kan ik alsnog de 100% halen?? Dat is zeker mogelijk. De lions zijn 'extra' en niet nodig voor de 100%. Ik heb ook geen wi-fie verbinding en heb wel de 100% gehaald. Hier is een lijst met wat je allemaal moet doen voor de 100. http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_(GTA_Chinatown_Wars) Reageren
fronk Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Ik heb de 2 Lions gevonden, maar ik heb geen Wi-Fi verbinding. Kan ik alsnog de 100% halen?? Dat is zeker mogelijk. De lions zijn 'extra' en niet nodig voor de 100%. Ik heb ook geen wi-fie verbinding en heb wel de 100% gehaald. Hier is een lijst met wat je allemaal moet doen voor de 100. http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_(GTA_Chinatown_Wars) Ok, thanks Reageren
Frankbliep Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) De Rockstar Games Social Club is een website van Rockstar games waar je verschillende features vindt van hun nieuwste spellen, zoals GTA IV, GTA Chinatown Wars, Midnight Club,... De website kan je hier vinden. Om je beloning te kunnen ophalen moet je wel eerst een account aanmaken, en vervolgens je friend code aan je profiel linken. Zolang je weet hoe je met Wi-Fi moet werken is er geen probleem. Voor meer informatie kan je op deze pagina kijken. Hoe link ik mijn friend code aan mijn profiel en waar kan ik mijn friend code vinden??? PLEASE help me. Bewerkt: 21 september 2009 door Frankbliep Reageren
Svenie Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Je friend code kan je vinden door in je safehouse de roze laptop op te starten. Links bovenaan zal je een code zien staan, dit is je friend code. Hem linken aan je Social Club account is niet moeilijk, dit doe je door op je profiel te klikken en vervolgens "Account Linking" te kiezen. Je zal tussen de opties, als laatste, Nintendo DS Friend Code zien staan. Vul daar de 12-cijferige code in die je op je laptop hebt gevonden en klaar is kees. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.