Jump to content

Wat doe jij met je geld?


babbo

Recommended Posts

Ik zat zo eens rond te kijken en kon niet zo heel veel leuks vinden wat je in GTA IV kon kopen oid?

dus wat doen jullie met je geld? En daarmee bedoel ik de duurdere uitgaven?

Bewerkt: door babbo
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P.ZAAL

    3

  • babbo

    3

  • gerbieboy6

    3

  • GTA_IV_MAN

    3

bijna elk jaar een nieuwe duure pc kopen elk jaar met me verjaardag met de hele familie uit eten gaan met all me vrienden naar een pretpark gaan met me ouders op vakantie gaan binnekort een scooter kopen sparen voor een inboedel voor een eigen huur woning meer weet ik even niet ^_^

>>> Door Hanneswasco: Hij bedoelt in GTA IV...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niks meestal heb ik het heel snel op aan wapens kopen en andere privé dingen zoals kleren kopen eten kopen. Verder weet ik niet waar je je geld nog onnodig aan moet uit geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het zo: Ik koop een pistool, Schiet er 10 andere mannetjes mee neer die ook pistolen hebben, Ik pak hun pistolen, en zo heb ik weer mijn eerder aangeschafte pistool terug+ nog meer kogels. En zo kan ik de rest van mijn geld sparen!

Link to comment
Delen op andere websites

dat vindt ik wel slecht van GTA 4, als je de story line heb uitgespeeld, valt er echt niets meer te doen...

alleen een beetje daten en friendships onderhouden...of natuurlijk wat ventjes afknallen :duh:

ze hadden eigenlijk veel meer winkeltjes in het spel moeten doen...zoals een bloemist voor een bloemetje bij je date of een autoshop waar je echt de speciale auto's kan kopen die niet op straat rijden en waar dan ook voor moet sparen...enz...

Link to comment
Delen op andere websites

Sparen op dit moment, heb de storyline al uitgespeeld namelijk en ik moet mijn trophie nog hebbe die je krijgt als je $500.000,- hebt.

Ik heb die achievement gemakkelijk gehaald, ik kocht altijd m'n wapens met een discountje bij Jacob.

En natuurlijk ook random pick-ups en van enemies die je neerknalt. Bespaar je echt veel geld mee.

Ontopic: Meestal toch wapens, en kleren ook al heb ik ze al allemaal hangen. :7

Een expansion pack met kleren zou dus welkom zijn. ^_^

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Sparen op dit moment, heb de storyline al uitgespeeld namelijk en ik moet mijn trophie nog hebbe die je krijgt als je $500.000,- hebt.

Ik heb die achievement gemakkelijk gehaald, ik kocht altijd m'n wapens met een discountje bij Jacob.

En natuurlijk ook random pick-ups en van enemies die je neerknalt. Bespaar je echt veel geld mee.

Ontopic: Meestal toch wapens, en kleren ook al heb ik ze al allemaal hangen. :7

Een expansion pack met kleren zou dus welkom zijn. ^_^

grtz

Tom

Ja dat had ik dus nog niet tijdens de storyline:P En ik reloade mijn game ook niet alsk uit ziekenhuis kwam ofzo. En als je dan een missie heb die niet wil lukken en je blijft maar wapens kopen dan tikt dat wel aan:P

Link to comment
Delen op andere websites

Sparen op dit moment, heb de storyline al uitgespeeld namelijk en ik moet mijn trophie nog hebbe die je krijgt als je $500.000,- hebt.

Ik heb die achievement gemakkelijk gehaald, ik kocht altijd m'n wapens met een discountje bij Jacob.

En natuurlijk ook random pick-ups en van enemies die je neerknalt. Bespaar je echt veel geld mee.

Ontopic: Meestal toch wapens, en kleren ook al heb ik ze al allemaal hangen. :7

Een expansion pack met kleren zou dus welkom zijn. ^_^

grtz

Tom

Ja dat had ik dus nog niet tijdens de storyline:P En ik reloade mijn game ook niet alsk uit ziekenhuis kwam ofzo. En als je dan een missie heb die niet wil lukken en je blijft maar wapens kopen dan tikt dat wel aan:P

Mijn eerste doel was om al die dingen vrij te spelen, het maakt de game in het algemeen veel gemakkelijk, net zoals die car bomb van Packie, Zeker in de missie dat je Ray Boccino moet vermoorden [/font]

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...