Jump to content

Wat doe jij met je geld?


babbo

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P.ZAAL

    3

  • babbo

    3

  • gerbieboy6

    3

  • GTA_IV_MAN

    3

Ik vind het jammer dat ze in gta iv geen dingen hebben zoals bommen in wagens zetten of meerderen wapens of gewoon wat meer kleding daar heb je ook niet veel keus uit.

Je hebt ook NOG geen winkels waarbei je auto's of motors kan kopen ze zijn er wel maar je kan er niks kopen alleen maar jatten. :duh:

Ik vind het ook jammer dat je geen garage's meer hebt vaak scheur ik gewoon een beetje rond met de politie achter me aan en dan inneens rij ik langs mijn wagens en de politie wagens rijden vollop tegen mijn wagens op en dan moet ik ze natuurlijk weer heelhuids terugzetten anders zijn ze weg.

Ik heb ook welleens meegemaakt dat de politie mijn wagen had gejat omdat hij zelf geen politiewagen meer had :duh: .

Ik vind het opzich wel leuk dat je nu parkeerplaatsen hebt maar er is niet een garage en dan heb je zoveel geld maar nog niet eens een GARAGE!!

Ik weet niet of het zo is maar als je eenmaal ver bent in GTA IV kom je bij een man die je later ook moet vermoorden als hij jou vriendinnetje doodschiet (karen) op Roman's trouwdag.

daar kun je in dat huis geloof ik als je in de missie's zit dat je nog een vriend van hem bent je wagens neerzetten maar kan dit ook nog als hij eenmaal je vijand is ik kan de game helaas niet meer spelen omdat ik hem heb gedownload en ze zijn er op de een of anderen manier achter gekomen dus moet ik het spel toch maar gaan kopen :duh:

Kan ik toch ook online spelen is ook veel leuker :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat ze het ingame internet wat meer hadden moeten gekoppeld aan de ingame 'real life' want zo zie je wel op die auto site (eroticauto's, of iets in die aard ..) da je dan een nummer moet bellen om een wagen te kopen.

ik had het geprobeerd en het ging niet, zo'n kleine dingetjes hadden mss wel iets meer uitgebreid mogen zijn ^^

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat ze het ingame internet wat meer hadden moeten gekoppeld aan de ingame 'real life' want zo zie je wel op die auto site (eroticauto's, of iets in die aard ..) da je dan een nummer moet bellen om een wagen te kopen.

ik had het geprobeerd en het ging niet, zo'n kleine dingetjes hadden mss wel iets meer uitgebreid mogen zijn ^^

HELEMAAL MET JE EENS :D !

Link to comment
Delen op andere websites

Sparen op dit moment, heb de storyline al uitgespeeld namelijk en ik moet mijn trophie nog hebbe die je krijgt als je $500.000,- hebt.

Ik heb die achievement gemakkelijk gehaald, ik kocht altijd m'n wapens met een discountje bij Jacob.

En natuurlijk ook random pick-ups en van enemies die je neerknalt. Bespaar je echt veel geld mee.

Ontopic: Meestal toch wapens, en kleren ook al heb ik ze al allemaal hangen. :7

Een expansion pack met kleren zou dus welkom zijn. ^_^

grtz

Tom

Ja dat had ik dus nog niet tijdens de storyline:P En ik reloade mijn game ook niet alsk uit ziekenhuis kwam ofzo. En als je dan een missie heb die niet wil lukken en je blijft maar wapens kopen dan tikt dat wel aan:P

Mijn eerste doel was om al die dingen vrij te spelen, het maakt de game in het algemeen veel gemakkelijk, net zoals die car bomb van Packie, Zeker in de missie dat je Ray Boccino moet vermoorden [/font]

grtz

Tom

moet jij nog extra dingen doen voor 500.000?

toen ik de story line had uitgespeeld had ik al bijna 1.000.000 dollar!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het idd ook jammer dat je nergens auto´s ofzo kunt kopen, een mooie villa zou ook leuk zijn! Met en garage waar je je collectie auto´s in kan zetten. Dan heb je veel meer het id dat je wat hebt opgebouwd zegmaar. Dat mis ik echt in dit spel.

Nu zie je alleen een paar getallen staan waar je tog niet veel mee kunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het idd ook jammer dat je nergens auto´s ofzo kunt kopen, een mooie villa zou ook leuk zijn! Met en garage waar je je collectie auto´s in kan zetten. Dan heb je veel meer het id dat je wat hebt opgebouwd zegmaar. Dat mis ik echt in dit spel.

Nu zie je alleen een paar getallen staan waar je tog niet veel mee kunt.

idd een villa of een huis kopen want je hebt alleen maar appartementen.

ze hadden mss het huis van Pegorino[/font] moeten aan jouw geven mocht je voor revenge [/font] als laatste missie gekozen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

niks :)

Ik gebruik nooit geld, alleen als ik dood ga. ik word niet gevangen genomen

Haha ik ook niet, ik richt liever eventjes een RPG naar mijn voeten dan dat ik te pakken wordt genomen en al mn wapens kwijt ben! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...