GTA_IV_MAN Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Misschien komen er nog wel mods die wat meer laten gebeuren in GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Ik heb een lange tijd gespaard voor de trhopy van een half miljoen, door wapens te cheaten en dergelijke. Nu zit ik in de 800.00 maar ik weet niet wat ik er mee moet doen. Dan een beetje nieuwe kleren kopen, wat eten en wat drinken en wat met vrienden doen. Eigenlijk wil ik het miljoen nog een keer halen, maar dat word nog flink wat geldwagens stelen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Ik geef me geld weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Met de Vehcile Selector Mod komt je geld wel van pas. Je moet namelijk echt betalen om een auto te cheaten. (m.u.v. Multiplayer) Bewerkt: 12 mei 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Alleen eten kopen, wapens cheat ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Met de Vehcile Selector Mod komt je geld wel van pas. Je moet namelijk echt betalen om een auto te cheaten. (m.u.v. Multiplayer) met een trainer op de pc is dit dan weer gratis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Cheaten is niet echt fijn. Modden en Trainers doen voor je PC pijn. Daarom doe ik een cheat sneller dan een mod. En dat is een genot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) cheaten doe ik niet aan, dat maakt het veeeeeeeeeeeeel te makkelijk, ik spendeer me geld aan dates, met je vrienden uit gaan, wapens en eten ik heb al meer dan $1.20.000,- Bewerkt: 12 mei 2009 door FGras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Ik geef mijn geld uit aan: eten, wapens, lapdances, activiteiten met vrienden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Ik geef mijn geld uit aan: eten, wapens, lapdances, activiteiten met vrienden. owja, lapdances en hoeren natuurlijk, helemaal vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2009 ik mis e auto tungin in gta4 tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) cheaten doe ik niet aan, dat maakt het veeeeeeeeeeeeel te makkelijk,ik spendeer me geld aan dates, met je vrienden uit gaan, wapens en eten ik heb al meer dan $1.20.000,- Ja, en GTA IV is al zo makkelijk (mwa behalve Gang Wars dan)... Bewerkt: 14 mei 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2009 IK koop aleen wapens, wat andere al zijen wat heb je aan de andere dinge?? oja en soms een hamburger als ik half dood ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Misschien komen er nog wel mods die wat meer laten gebeuren in GTA IV Zyn er al , er is al een jetpack mod voor gta iv , al werkt ie niet zo goed x'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 ik koop in deze gta, net als in san andreas, alle kleren! jawel ik ben een verzamelaar, hoe lelijk ze ook zijn! zo hoef ik nooit meer naar de winkel! voor de rest wapentje hier, hotdogske daar,...hoertjes en stripshows Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.