H995 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Misschien komen er nog wel mods die wat meer laten gebeuren in GTA IV Zyn er al , er is al een jetpack mod voor gta iv , al werkt ie niet zo goed x'D is die jatpack voor gta 4 voor de ps3 of de 360?? :$ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 is die jatpack voor gta 4 voor deps3 of de 360?? :$ Modden kan enkel op de PC (tenzij je een echte krak bent in het kraken van consoles). Gelieve ook ontopic te blijven. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 kleren kopen en langs de Burgershot ,comedyshows cars Reageren
Stopbord Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Wapens van Lil Jacob[/font] Bewerkt: 21 mei 2009 door kidage Reageren
Gta Bram Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Wapens van Lil Jacob[/font] spoiler of niet??? Goed, die spoiler. En wat ik met mijn geld doe: Wapens en armor kopen, eten kopen, soms naar een Show, maar dat kost allemaal niet zoveel. In het begin is $500 veel voor een wapen, maar dat veranderd ook als je aan het eind van het spel bent. Verder kun je niet zo heel veel kopen. Reageren
Stopbord Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Wapens van Lil Jacob[/font] spoiler of niet??? Goed, die spoiler. En wat ik met mijn geld doe: Wapens en armor kopen, eten kopen, soms naar een Show, maar dat kost allemaal niet zoveel. In het begin is $500 veel voor een wapen, maar dat veranderd ook als je aan het eind van het spel bent. Verder kun je niet zo heel veel kopen. K.tnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.