jb1996 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 hallo als ik denise bij huis afzet loopt ze weg en kom ik nieet verder plz help me Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Is de missie dan neit gelukt? want als je die missie doet meot je haar toch bi jhaar huis afzetten? of is dit niet zo? Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Spawnen de icoontjes op de kaart niet meer? Heb je net een mod geinstalleerd? Heb je een muziekje gehoord? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Je hebt te maken met een bepaalde glitch. Als je het spel op de PC speelt kan je gebruik maken van de Online Glitch Repair Tool van hmvartak. Als je het spel op de PS2 of Xbox speelt zal je waarschijnlijk een nieuw spel moeten starten. Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 http://www.gtaforums.com/index.php?amp;sho...mp;p=1058105807 Hier staat dat deze glitch in werking treed door een cheat (peds attack each other) en dat hij momenteel niet te fixen is. Ik vrees dat je een nieuw spel zult moeten starten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Dat kan dus wel (alleen voor de PC) met die tool van hmvartak Big Boss. Reageren
jb1996 Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 DANKJE VOOR JULIE REACTIES IK GA DIE GLITCH TOOL DOWNLOADEN WANT IK DOE OP PC JA IK GEBRUIK CHEATS EN NET ALS IK HAAR AFZET DAN LOOPT ZIJ WEG EN HANGT HIJ >>> Door _KoE_Mzungu: Dat kan ook zonder te schreeuwen of zet gewoon je Caps Lock uit. <<< Reageren
RararaxD Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 hoi, kheb ook een probleem met burning desire. Ik vind die trap niet in dat huis weet iemand waer die trap is? Reageren
p-p Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 hoi, je moet als je net het huis ingaat de hele tijd rechtdoor. als je dan in zo'n soort woonkamer zit dan moet je (als je met je rug naar de deur staat) naar de linker hoek vóór je gaan. daarna zit hij daar om het hoekje p-p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.