jethro Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 zet hier je grappige uitspraken en dialogen die je hebt gehoord in SA: -ik reed een keer over straat en een man zei ineens : I love sexy cartoons -door de mobilofooon van de zieken wagen: M: Quik, send an ambulance.. somebody is dying overhere V: Relax asshole,, people die every day!!
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 zet hier je grappige uitspraken en dialogen die je hebt gehoord in SA:-ik reed een keer over straat en een man zei ineens : I love sexy cartoons -door de mobilofooon van de zieken wagen: M: Quik, send an ambulance.. somebody is dying overhere V: Relax asshole,, people die every day!! Dit moet je wel bij SA general poste
Synchro Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 zet hier je grappige uitspraken en dialogen die je hebt gehoord in SA:-ik reed een keer over straat en een man zei ineens : I love sexy cartoons -door de mobilofooon van de zieken wagen: M: Quik, send an ambulance.. somebody is dying overhere V: Relax asshole,, people die every day!! Dit moet je wel bij SA general poste Jah... Maar mag het ook algemeen? Zo,ja... "Omi macaroni"
bjorn13 Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 (bewerkt) "Omi macaroni" goku het is niet owi macaronie maar HOWLY MACARONI en dat heb ik gehoord Bewerkt: 18 mei 2005 door bjorn13
Mr.Boss Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 CJ zegt ook well just f*ck you terwijl ze niks doen
DaddyPimp Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 (bewerkt) Ik was eerst bij de Cluckin'Bell, toen zei zo'n ventje: Menneke: 'Hey Dude, Go Get A Shower' Of zoiets CJ: 'Your Wife Smells Like Shit' En toen kwam er een heftig gevechtje met gevolg van de dood :lol: Voor hem dan hé Bewerkt: 20 mei 2005 door DaddyPimp
fatty owl Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 Dialoog: Politie:"i'm just a social worker in a uniform" Cj:"fu** you". politie: "didn't youre mom loved you?"
lvpd Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Dialoog:Politie:"i'm just a social worker in a uniform" Cj:"fu** you". politie: "didn't youre mom loved you?" die heb ik ook al gehoord :ph34r: :ph34r:
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik was bij Cluckin Bell om wat te bestellen en toen zei die gast achter de kassa: Cluckity Fuck can i blow you, dat vond ik wel geinig en toen had ik een kogel door zijn kop gejaagd.
Robienske Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 CJ botst met auto tegen andere en zegt: Hell F*ck you too. Ik vluchtte voor politie helicopter en hoorde zeggen in die helicopter: Hey i can see my house from here !
Dri3s Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Hier is al een topic over: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...11852&hl=zinnen, daar verder gaan aub. Edit @ Boterbal: geeft niet. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Dri3s
.Maze. Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) haha dat heb ik ook gehoord, eigenlijk zijn het allemaal droge uitspraken. EDIT: Sorry, Dri3s ik was nog aan het typen Bewerkt: 15 augustus 2005 door BoterBal
Mazzeltje Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Kijk eens wat ik hier heb. Een speciaal Slotje. Speciaal voor dit topic. Oja, vergeten te zeggen: Die sleutel gooi ik dus weg. Zodat jullie hem niet kunnen open maken. :'D
Recommended Posts