Jump to content

ranking


X-L

Recommended Posts

hey

ik speel gta 4 maar pas en ik heb al eens team deathmatch(wat heel moeilijk is voor mij ) online gespeeld.

ik heb ongeveer 500 dollar gewonnen maar waar staat mijn ranking ? op een site of in de spel zelf?

en moet je saven nadat je online hebt gespeeld?

bedankt

een Newbie x-l

Link to comment
Delen op andere websites

Je rank zie je als je in de Lobby bent. Daar zie je je naam en daarnaast (rechts van je naam) zie je je rank. En je moet saven als je online hebt gespeeld, want anders verlies je al het geld dat je daarvoor hebt gemaakt en dan kun je dat weer gaan doen.

Veel plezier met spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je rank zie je als je in de Lobby bent. Daar zie je je naam en daarnaast (rechts van je naam) zie je je rank. En je moet saven als je online hebt gespeeld, want anders verlies je al het geld dat je daarvoor hebt gemaakt en dan kun je dat weer gaan doen.

Sinds wanneer moet je saven nadat je online hebt gespeeld? Dat moet echt nier hoor. ;) Het verdiende geld wordt automatisch bij je online profiel geteld nadat je een spel hebt gespeeld.

Je rank kan je inderdaad in het spel zelf bekijken, in de lobby of bij de resultatenlijst op het einde van elk spel. Maar je kan ook op Rockstar Games Social Club je statistieken bekijken, en daarbij zie je ook je rank.

Link to comment
Delen op andere websites

Je rank zie je als je in de Lobby bent. Daar zie je je naam en daarnaast (rechts van je naam) zie je je rank. En je moet saven als je online hebt gespeeld, want anders verlies je al het geld dat je daarvoor hebt gemaakt en dan kun je dat weer gaan doen.

Sinds wanneer moet je saven nadat je online hebt gespeeld? Dat moet echt nier hoor. ;) Het verdiende geld wordt automatisch bij je online profiel geteld nadat je een spel hebt gespeeld.

Bij mij (op de PS3) moet ik iedere keer saven als ik heb gemultiplayerd. Als ik dat niet doe, dan komt het geld dat ik heb, weer precies op wat ik daarvoor had.

Link to comment
Delen op andere websites

Je rank zie je als je in de Lobby bent. Daar zie je je naam en daarnaast (rechts van je naam) zie je je rank. En je moet saven als je online hebt gespeeld, want anders verlies je al het geld dat je daarvoor hebt gemaakt en dan kun je dat weer gaan doen.

Sinds wanneer moet je saven nadat je online hebt gespeeld? Dat moet echt nier hoor. ;) Het verdiende geld wordt automatisch bij je online profiel geteld nadat je een spel hebt gespeeld.

Bij mij (op de PS3) moet ik iedere keer saven als ik heb gemultiplayerd. Als ik dat niet doe, dan komt het geld dat ik heb, weer precies op wat ik daarvoor had.

maar mijn gta 4 is op de pc

ik zal saven voor de zekerheid

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoeft niet ik doe het nooit en hou zelfs geld over :7

IK HEB NU EEN ANDER PROBLEEM.

als ik starting game doet zit de spel vast en wordt hij afgesloten, maar heb daarjuist een team deathmatch gespeeld.

is de server te vol of ....

bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost :7

Je kan zomaar disconnected zijn als je Internet er uit vliegt natuurlijk. En er kan ook komen te staan:,,Unable to join game''. Bedoel je dat bij je eerste post?

ja dat was ineens unable to join na een minuut of 2 laden.

Ik heb zo een gevoel dat als ik bij custom match een match zoek en als ik join doe, dat ik wel vrijlang moet laden,

en het lijkt ook soms wel dat die vrij lang moet zoeken naar een bepaalde kamer.

is dat bij jullie ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...