stefan321 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 iedere keer als ik gears of war 2 en gta 4 wil spelen start het normaal op maar komt er na een tijdje unreadeble disc te staan zelfs toen ze net nieuw waren. op andere forums zeggen ze maak je lens schoon maar hoef maak je hem schoon of wat anders kan ik doen :cya: Reageren
Dvt Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 iedere keer als ik gears of war 2 en gta 4 wil spelen start het normaal op maar komt er na een tijdje unreadeble disc te staan zelfs toen ze net nieuw waren.op andere forums zeggen ze maak je lens schoon maar hoef maak je hem schoon of wat anders kan ik doen :cya: Je kunt een lens-cleaner disc kopen, zoals deze: Gewoon laten draaien en dan maakt hij d.m.v. sprietjes aan de onderkant van de CD de lens schoon. Je kunt ze gewoon bij een lokale Dixons o.i.d. krijgen, of soms zelfs bij de V&D. Waar het ook nog aan kan liggen, is dat je een oude DVD drive hebt die de disc bekrast. Als je even zegt welke van de drie je hebt, kunnen we je verder helpen: De linker is slecht nieuws, want hij maakt sowieso krassen, middelste is de nieuwste, dus goed nieuws, en de rechter is ook slecht nieuws, want die maakt ook krassen Reageren
FerryN Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 De linker is slecht nieuws, want hij maakt sowieso krassen, middelste is de nieuwste, dus goed nieuws, en de rechter is ook slecht nieuws, want die maakt ook krassen Ik had wel een iets meer logische reactie verwacht, zowel de linker als de rechts kunnen krassen maken, ik heb 2 Hitachi's en 1 Samsung en geen maken krassen. Daarnaast, vertel welke drive je hebt, bij mijzelf is de Samsung half brak, speelt ook alleen af wanneer ie zelf zin heeft Reageren
stefan321 Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Installeer je spellen op je HDD kan nie hea als hij de cd`s nie kan lezen iedere keer als ik gears of war 2 en gta 4 wil spelen start het normaal op maar komt er na een tijdje unreadeble disc te staan zelfs toen ze net nieuw waren.op andere forums zeggen ze maak je lens schoon maar hoef maak je hem schoon of wat anders kan ik doen :cya: Je kunt een lens-cleaner disc kopen, zoals deze: Gewoon laten draaien en dan maakt hij d.m.v. sprietjes aan de onderkant van de CD de lens schoon. Je kunt ze gewoon bij een lokale Dixons o.i.d. krijgen, of soms zelfs bij de V&D. Waar het ook nog aan kan liggen, is dat je een oude DVD drive hebt die de disc bekrast. Als je even zegt welke van de drie je hebt, kunnen we je verder helpen: De linker is slecht nieuws, want hij maakt sowieso krassen, middelste is de nieuwste, dus goed nieuws, en de rechter is ook slecht nieuws, want die maakt ook krassen de middelste dus de nieuwste maar kan iemand een link geven waar is zoon lens cleaner kan kopen miss is dat wel wat Reageren
.NightFlower Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 de middelste dus de nieuwste maar kan iemand een link geven waar is zoon lens cleaner kan kopen miss is dat wel wat Bol.com > Xploder - DVD Laser Lens Cleaner. Hier kan je hem o.a. bestellen, de schijf is compatible met Xbox 360, Xbox, PS2 en DVD-spelers. Reageren
Dvt Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 de middelste dus de nieuwste maar kan iemand een link geven waar is zoon lens cleaner kan kopen miss is dat wel wat Dan moet je hem laten repareren en sturen naar Microsoft (is gratis, als je je Xbox nog geen 3 jaar hebt ). Reageren
stefan321 Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 de middelste dus de nieuwste maar kan iemand een link geven waar is zoon lens cleaner kan kopen miss is dat wel wat Dan moet je hem laten repareren en sturen naar Microsoft (is gratis, als je je Xbox nog geen 3 jaar hebt ). heb hem al en tijd maaar geen 3 jaar owkee maar hoelang duurt dat ?? Reageren
Dvt Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 de middelste dus de nieuwste maar kan iemand een link geven waar is zoon lens cleaner kan kopen miss is dat wel wat Dan moet je hem laten repareren en sturen naar Microsoft (is gratis, als je je Xbox nog geen 3 jaar hebt ). heb hem al en tijd maaar geen 3 jaar owkee maar hoelang duurt dat ?? Je moet even hier naartoe gaan, en dan inloggen met je Windows Live id. Dan registreer je je Xbox (volg de stappen) en vraag je een reparatie aan door op Xbox360 Hardware (SN: XXXXXXXXXXXX) te klikken en op Een nieuwe reparatie aanvragen te drukken. Daarna krijg je een paar mails over de verzending etc. Het gaat allemaal via mail en duurt maximaal een week of twee. Reageren
stefan321 Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 de middelste dus de nieuwste maar kan iemand een link geven waar is zoon lens cleaner kan kopen miss is dat wel wat Dan moet je hem laten repareren en sturen naar Microsoft (is gratis, als je je Xbox nog geen 3 jaar hebt ). heb hem al en tijd maaar geen 3 jaar owkee maar hoelang duurt dat ?? Je moet even hier naartoe gaan, en dan inloggen met je Windows Live id. Dan registreer je je Xbox (volg de stappen) en vraag je een reparatie aan door op Xbox360 Hardware (SN: XXXXXXXXXXXX) te klikken en op Een nieuwe reparatie aanvragen te drukken. Daarna krijg je een paar mails over de verzending etc. Het gaat allemaal via mail en duurt maximaal een week of twee. :S kan het egt niet anders wil me xbox liever nie wegsturen ik probeer eerst wel zoon cd Reageren
Dvt Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 de middelste dus de nieuwste maar kan iemand een link geven waar is zoon lens cleaner kan kopen miss is dat wel wat Dan moet je hem laten repareren en sturen naar Microsoft (is gratis, als je je Xbox nog geen 3 jaar hebt ). heb hem al en tijd maaar geen 3 jaar owkee maar hoelang duurt dat ?? Je moet even hier naartoe gaan, en dan inloggen met je Windows Live id. Dan registreer je je Xbox (volg de stappen) en vraag je een reparatie aan door op Xbox360 Hardware (SN: XXXXXXXXXXXX) te klikken en op Een nieuwe reparatie aanvragen te drukken. Daarna krijg je een paar mails over de verzending etc. Het gaat allemaal via mail en duurt maximaal een week of twee. :S kan het egt niet anders wil me xbox liever nie wegsturen ik probeer eerst wel zoon cd Ja is goed. Maar kijk goed uit of er al geen lichte krasjes op je CD's zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.