Jump to content

gta 4 en multicore


goldboy76

Recommended Posts

GTA IV ondersteund 4 threads, dus in principe 4 cores. De performance van GTA IV is sterk afhankelijk van je CPU, soms meer dan bij andere games. Het beste kan je een quad core hebben om het spel goed te draaien, maar een snelle dual core (E8400 van Intel, red.) moet het ook goed lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga het neit meer zeggen, koop het spel lekker en ervaar hoe hij neit speelt. JE PROCESSOR KAN HET SPEL NEIT AAN, je kan zelf volgens mij ook kijken en nagaan dat als het 20 keer is gezegt eht neit gaat lukken.

Maar als jij het neit wil geloven, hup koop het spel maar en ervaar het.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké dat zal ik doen :puh: als hij het doet dan post ik wel een screen

Succes! :cya:

Ik verzeker je, het spel zal starten. Maar ik vraag me af of je binnen tien minuten de eerste missie kan voltooien =D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Athlon X2 van 2.6, en het is om te janken. En jij hebt 600Mhz minder. Dus dan loopt nog baggerder dan bij mij. Het is niet voor niks dat ik wil gaan upgraden. Athlon X2 is aan het overlijden qua games. Het einde van de Athlons is in zicht.

Link to comment
Delen op andere websites

en ik heb dual core. En het presteert als 1 single core van 5.7ghz

Om je even uit je droom te helpen, dat is een reclametrucje om dat ding te verkopen. Gelijke prestatie met een single core cpu van 5.7GHz is de grootste onzin die bestaat in de CPU-wereld. Het is namelijk puur van de applicatie die erop draait hoe deze beiden cores kan benutten. Je kunt cores simpelweg niet bij mekaar optellen, zo zit het systeem nou eenmaal niet in mekaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...