goldboy76 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 ondersteunt het multicore? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Welke nieuwe game ondersteunt geen multicore? Natuurlijk ondersteunt GTA IV multicores, sterker nog, met een singlecore kan je het spel niet eens fatsoenlijk spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 GTA IV ondersteund 4 threads, dus in principe 4 cores. De performance van GTA IV is sterk afhankelijk van je CPU, soms meer dan bij andere games. Het beste kan je een quad core hebben om het spel goed te draaien, maar een snelle dual core (E8400 van Intel, red.) moet het ook goed lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 en ik heb dual core. En het presteert als 1 single core van 5.7ghz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 daar hebben we niks aan, en zoals gezegt in ene ander topic gaat je pc hem neit spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 heb jij dual core dan van amd athlon 2ghz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 heb jij dual core dan van amd athlon 2ghz Hoe vaak moeten we je nog vertellen dat een Athlon 64 X2 van 2GHz het spel niet gaat draaien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 ik ga het neit meer zeggen, koop het spel lekker en ervaar hoe hij neit speelt. JE PROCESSOR KAN HET SPEL NEIT AAN, je kan zelf volgens mij ook kijken en nagaan dat als het 20 keer is gezegt eht neit gaat lukken. Maar als jij het neit wil geloven, hup koop het spel maar en ervaar het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Oké dat zal ik doen als hij het doet dan post ik wel een screen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Oké dat zal ik doen als hij het doet dan post ik wel een screen Succes! Ik verzeker je, het spel zal starten. Maar ik vraag me af of je binnen tien minuten de eerste missie kan voltooien =D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Ik heb een Athlon X2 van 2.6, en het is om te janken. En jij hebt 600Mhz minder. Dus dan loopt nog baggerder dan bij mij. Het is niet voor niks dat ik wil gaan upgraden. Athlon X2 is aan het overlijden qua games. Het einde van de Athlons is in zicht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 JUllie hebben gelijk. Ik probeer het maar niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 sorry voor dubbelpost, maar mijn pc boven heeft pentium 4 met 2.8ghz single core Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 sorry voor dubbelpost, maar mijn pc boven heeft pentium 4 met 2.8ghz single core De Pentium 4 serie is oud en met deze processor ga je het absoluut niet halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 en ik heb dual core. En het presteert als 1 single core van 5.7ghz Om je even uit je droom te helpen, dat is een reclametrucje om dat ding te verkopen. Gelijke prestatie met een single core cpu van 5.7GHz is de grootste onzin die bestaat in de CPU-wereld. Het is namelijk puur van de applicatie die erop draait hoe deze beiden cores kan benutten. Je kunt cores simpelweg niet bij mekaar optellen, zo zit het systeem nou eenmaal niet in mekaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.