mrgangsta Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 IK kom echt niet verder met die gym ik moet dan rennen en R1 + triangle indrukken dat doe ik en dan na een tijdje dood ik hem en dan gebeurt er gewoon niks heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllp! Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 je kan maar een keer iets leren bij verschillende gyms kun je aanvalllen leren let op je andere aanvallen gaan dan weg was het nodig of hier een topic over te maken ? Reageren
TommieguN Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Tja dat is inderdaad raar. Normaal zou je van je opponent een uitleg krijgen over verschillende combo's, zoals Mr.Boss al zei. Ik weet niet of het effect heeft, maar heb je codes gebruikt? Reageren
mrgangsta Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 ja zeker HEEEL veel codes whahaha maar het is gelukt (tog bedankt) Reageren
jack456 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 je kan maar een keer iets leren bij verschillende gyms kun je aanvalllen leren let op je andere aanvallen gaan dan weg was het nodig of hier een topic over te maken ? hoe kom je daar nou bij? dit is geen nutteloze topic hoor want hij vroeg iets waar hij niet verder en wist je nog de regel respect voor vragen dus ga het gewoon de vragen beantwoorden die nog nooit gestelt zijn op het forum. Reageren
lvpd Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 je kan maar een keer iets leren bij verschillende gyms kun je aanvalllen leren let op je andere aanvallen gaan dan weg was het nodig of hier een topic over te maken ? hoe kom je daar nou bij? dit is geen nutteloze topic hoor want hij vroeg iets waar hij niet verder en wist je nog de regel respect voor vragen dus ga het gewoon de vragen beantwoorden die nog nooit gestelt zijn op het forum. ja heb toch respect voor de vragen van je broeders! respect man :ph34r: :ph34r: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.