Nstyle08Z Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Hallo, Het is een tijdje geleden dat ik eens goed bezig was met Photoshop. Dit hier is mijn 6de signature. Ik vind hem wel redelijk goed geslaagd voor een 6de signature. Jullie weten wel wat te doen, rateuh! Reageren
.NightFlower Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Hij is erg goed gelukt hoor Je hebt de achtergrond goed opgevuld, er zitten genoeg effecten in wat dat betreft. Ook de kleuren zijn prima gedaan, het past allemaal mooi bij elkaar. Ik kan er weinig negatiefs uithalen. Enigste min puntje is dan toch je tekst, er is weinig aan gedaan en wat onduidelijk. Maar verder echt top voor je 6de! Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 (bewerkt) Hij is erg goed gelukt hoor Je hebt de achtergrond goed opgevuld, er zitten genoeg effecten in wat dat betreft. Ook de kleuren zijn prima gedaan, het past allemaal mooi bij elkaar. Ik kan er weinig negatiefs uithalen. Enigste min puntje is dan toch je tekst, er is weinig aan gedaan en wat onduidelijk. Maar verder echt top voor je 6de! Dankje voor je rate NachtBloem! Ik vind het gewoonweg fantastisch dat er mensen positief raten op mijn creaties. Maar van de tekst. Ik dacht dat dit wel goed was. Het is volgens mij groot genoeg en het gaat niet over de render heen of iets belangerijks. Ik hield de tekst simpel en heb wat geprutst aan de opacity. Volgens mij is hij wel goed.EDIT: Kan er nog iemand raten? Ik heb er een hele dag ingestoken. Bewerkt: 11 mei 2009 door Nstyle08Z Reageren
The Hulk Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Hij is inderdaad goed gelukt. Er zitten mooie effecten in en de render past goed bij de achtergrond. Ik vind het wel jammer dat je die zijkanten zwart maakt dat verpest de signature. De letterkleur past ook goed bij de signature alleen vind ik het een te simpel lettertype en er zit te weinig diepte in. 7.5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Heel mooi gemaakt. De persoon komt er heel goed mee voor de dag. Het licht effect van donker naar licht gaat vrij snel wat een duidelijk mooi effect geeft, over het algemeen echt een bijzonder mooie signature. 8/10 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Als dit je zesde signature is, dan ben je zeker goed op weg. De render is fraai in de achtergrond verwerkt, en ook de lijntjes en belletjes dragen daar aan bij. De render zelf is in mijn ogen ietwat wazig en onscherp; misschien kun je eens op SigResource kijken, daar zijn heel veel mooie renders te vinden! Wel moet je even een account aanmaken om de renders en andere resources te kunnen bekijken, maar dat is binnen no-time gebeurd. De achtergrond ziet er mysterieus, maar tegelijkertijd ook fris uit. Het idee om het naar zwart te laten overlopen is goed, maar misschien had je de overloop wat breder kunnen maken, zodat de overgang niet zo abrupt is. Persoonlijk zou ik de tekst wat vergroten en de opacity iets lager zetten, maar zoals het nu staat ziet het er ook zeker niet verkeerd uit. Zoals ik al aangaf ben je goed op weg, ga vooral zo door! Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 @Triads: Bedankt voor je rate! Maar wat is er dan zo negatief aan de zwarte zijkanten? Ik vind het wel iets hebben. Ik wou het lettertype deze keer simpel maar nog altijd mooi houden. Ik heb gewoon een witte tekst gekozen en de opacity verminderd en voilà. @NickOwnage: Ook bedankt voor je rate! Ik vind je rate wel een beetje kort maar goed genoeg voor dit topic! @Silverbyte: Jij ook bedankt hoor, Silverbyte! Ik zal me dan eens binnenkort laten registreren op SigResource, ik heb er al hier en daar veel goeds van gehoord. Als ik die overloop wat breder maak, dan is er minder plaats voor mijn render en is er dan nóg minder van dat zwart randje terwijl het al sowieso weinig is. BTW: Dit is geen render maar een stock. Ik heb zodanig veel effecten enzo toegevoegd dat je het eigenlijk (bijna) niet ziet. Nog rates zijn zeker welkom! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.