Jump to content

Als de Twin Towers er waren....


Apple-Mac

Recommended Posts

Omdat Liberty City wel érg veel geinspireerd is op New York City (De brooklyn bridge, Empire State Building etc. zijn allemaal aanwezig), zal er ook wel een plek moeten zijn waar de Twin Towers gestaan moeten hebben. Ik denk eerlijk gezegd dat dit deel nu helemaal bebouwd is, maar kan iemand misschien de mogelijke locatie aanwijzen?

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

De oplossing hiervoor was niet zo heel erg moeilijk. Toch is het een interessant onderwerp. Ik heb even op google gezocht naar de twin towers. Nu worden veel gebouwen in GTA IV terug gevonden die ook in het echt bestaan, daarom heb ik even gezocht en ben hier uitgekomen.

pr_twin_towers.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

De oplossing hiervoor was niet zo heel erg moeilijk. Toch is het een interessant onderwerp. Ik heb even op google gezocht naar de twin towers. Nu worden veel gebouwen in GTA IV terug gevonden die ook in het echt bestaan, daarom heb ik even gezocht en ben hier uitgekomen.

pr_twin_towers.jpg

ja, dat is in real life...maar nu weet die nog steeds niet waar ze in de game zouden hebben gestaan ;)

maar volgens mij zijn hier al heel veel topics over...

Link to comment
Delen op andere websites

De oplossing hiervoor was niet zo heel erg moeilijk. Toch is het een interessant onderwerp. Ik heb even op google gezocht naar de twin towers. Nu worden veel gebouwen in GTA IV terug gevonden die ook in het echt bestaan, daarom heb ik even gezocht en ben hier uitgekomen.

pr_twin_towers.jpg

ja, dat is in real life...maar nu weet die nog steeds niet waar ze in de game zouden hebben gestaan ;)

maar volgens mij zijn hier al heel veel topics over...

Ongeveer wel, zo weet hij nu al dat ze tegen het water aan liggen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

en bij een haventje en er saan een aantal gebouwen rondom met ronde daken, die zijn ook wel terug te vinden in IV, en ik gok ook dat het in Alqoncuin light omdat daar zoveel hoogbouw is/was

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is moet het dan te vinden zijn in het midden/noorden van Algonquin, aangezien dat Lower Manhattan is.

En de Twin Towers stonden in Lower Manhattan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm...Zou het dat gebouwencomplex kunnen zijn waar een modo gevestigd is, en de missie Final Interview zich afspeelt? (in dat Goldberg gebouw)

Apple-Mac

De Twin Towers zijn niet aangebracht in de GTA 4 game, dus lijkt me sterk dat het dat gebouwencomplex is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm...Zou het dat gebouwencomplex kunnen zijn waar een modo gevestigd is, en de missie Final Interview zich afspeelt? (in dat Goldberg gebouw)

Apple-Mac

De Twin Towers zijn niet aangebracht in de GTA 4 game, dus lijkt me sterk dat het dat gebouwencomplex is ;)

Ik weet dat ze niet aangebracht zijn in GTA IV, maar de locatie van de torens valt wel te bepalen, omdat de kust bijna identiek is aan NYC.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, volgens mij ook in Algonquin.

lijkt me inderdaad vrij zeker als ze er waren, dat ze daar zouden staan...want iedereen weet dat Algonquin

gebasseerd is op Manhattan ^_^

Bewerkt: door z0nnebril
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...