wupie Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 hallo ik had een vraagje ik krijg call of duty 3 voor de PS3 en ik vroeg me af of er nog wel mensen zijn die dat online spelen. zodat ik niet ineens in een match zit waar geen mensen meer inzitten. Reageren
stefan321 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 halloik had een vraagje ik krijg call of duty 3 voor de PS3 en ik vroeg me af of er nog wel mensen zijn die dat online spelen. zodat ik niet ineens in een match zit waar geen mensen meer inzitten. vast wel cod`s zijn nogal populair zo denk dat er nog genoeg online zijn Reageren
wupie Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 dank je maar ik heb nog een vraag: telkens als ik online ga en mee wil doen online komt er te staan dat ik niet kan connecten aan iedereen. en dan kan ik niet meer mee doen. weet iemand wat ik dan moet doen. Reageren
Dieko Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 niemand Je hebt volgens mij NAT Type 2. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 niemand Je hebt volgens mij NAT Type 2. En dat is niet goed bij COD3 ?? Als je NAT type 2 had zat je toch juist goed volgens mij Reageren
wupie Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 niemand Je hebt volgens mij NAT Type 2. En dat is niet goed bij COD3 ?? Als je NAT type 2 had zat je toch juist goed volgens mij ik heb nat type 3 ik weet dat dat slecht is. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Waar maak je je druk om eigenlijk? Cod3 is niet actief meer, dat kan ik je vertellen. Maar het is ook niet dood, ik heb het zelf 1 keer online gespeeld Het is totaal niet te vergelijken met cod4 of 5. Maar voor die 15 euro, ja... Reageren
stefan321 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 ik heb nat type 3 ik weet dat dat slecht is. verander je NAT type dan Reageren
wupie Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 verander je NAT type dandat lukt mij dus niet. >>> Door Ikkes: Quote pyramide verwijderd, laatste waarschuwing!<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.