Jump to content

GTA IV, gaat hij hier draaien?

joshoon

Recommended Posts

Hey,

Ik heb ff een vraagje.

Gaat GTA IV draaien op de volgende specs?:

Besturingssysteem: Windows XP Home SP3.

Videokaart: Radeon X550 (256MB)

Ram geheugen: 1GB

Processor: 2.93GHz

Beeldscherm: Samsung SyncMaster T220, (Resolutie: 1680x1050, maar ziet er ook perfect uit op 1440x900.

Alvast bedankt voor jullie hulp! :tu:

Delen op andere websites

Nee. Je grafische kaart stelt helemaal niks voor. Je processor zou kunnen maar dan moet je ons vertellen welke het is. En je RAM geheugen is ook niet bijster veel. Dus eigenlijk moet je gewoon een nieuwe PC kopen, of heel veel upgraden om IV te spelen.

Bewerkt: door Sprunk
Delen op andere websites

Nee. Je grafische kaart stelt helemaal niks voor. Je processor zou kunnen maar dan moet je ons vertellen welke het is.

Als me videokaart het zoiezo niet aankan, dan heb je er toch niks aan welke processor het is :puh:

Want ik neem aan dat het spel dus dan niet draait?

Delen op andere websites

Nee. Je grafische kaart stelt helemaal niks voor. Je processor zou kunnen maar dan moet je ons vertellen welke het is.

Als me videokaart het zoiezo niet aankan, dan heb je er toch niks aan welke processor het is :puh:

Nee. Maar als het een goede processor is, kun je het spel wel spelen als je een nieuwe grafische kaart koopt.

Delen op andere websites

Nee. Maar als het een goede processor is, kun je het spel wel spelen als je een nieuwe grafische kaart koopt.

Dan gaat het dus over.

IK wou laatst al 1 kopen, maar de meesten willen niet in me PC.

Eind dit jaar heb ik misschien een nieuwe PC.

Delen op andere websites

Vertel ons eens welk moederbord en welke processor je hebt. :Y

Geen idee, zover ik weet een Intel Pentuim 4

Maar laat maar zitten, hij draait hier niet, dus klaar lol

Bewerkt: door joshoon
Delen op andere websites

Nee, helaas. Pentium 4 is te oud. Én P4 = AGP (in de meeste gevallen)

Klopt niks van, een vriend van me heeft hem ook op Pentuim 4.

Maar hij heeft weer een goeie videokaart, en meer Ramgeheugen.

OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz

Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space

Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Dit zijn min. specs.

Dus alleen me Ram is niet genoeg.

Bewerkt: door joshoon
Delen op andere websites

Ik begin er zo langzamerhand van te balen dat iedereen hier om advies komt vragen, en dan als wij dat gedaan hebben gaan doen alsof ze het zo goed zelf weten. Wat ik zeg klopt gewoon. Een pentium 4 is oud, klaar.

Niet alleen je RAM is niet goed. Ook je processor is veel te weinig zoals je zelf kan zien:

Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz. Jij hebt een Pentium 4, en die is veel ouder dan beide processoren. Dit is de volgorde van uitkomst en snelheid van Intel processoren, met de oudste eerst: Pentium 4, Pentium Dual Core, Core 2 Duo. Je kan het met geen mogelijkheid draaien.

En die videokaart is helemaal om te :cry:

Zeg maar eens dat ik niet gelijk heb. :sigaar:

Delen op andere websites

Ik begin er zo langzamerhand van te balen dat iedereen hier om advies komt vragen, en dan als wij dat gedaan hebben gaan doen alsof ze het zo goed zelf weten. Wat ik zeg klopt gewoon. Een pentium 4 is oud, klaar.

Niet alleen je RAM is niet goed. Ook je processor is veel te weinig zoals je zelf kan zien:

Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz. Jij hebt een Pentium 4, en die is veel ouder dan beide processoren. Dit is de volgorde van uitkomst en snelheid van Intel processoren, met de oudste eerst: Pentium 4, Pentium Dual Core, Core 2 Duo. Je kan het met geen mogelijkheid draaien.

En die videokaart is helemaal om te :cry:

Zeg maar eens dat ik niet gelijk heb. :sigaar:

Ben ik benieuwd hoe die maat van me hem heeft draaien op een Pentuim 4 3.0GHz xD

Hij speelt hem daadwerkelijk, en hij loopt ook goed, ik heb hem ff bij hem gespeeld, daarom dat ik hem nu ook zelf wil, maar alleen kan mijn PC het dus niet aan.

Delen op andere websites

Dan ga je hem lekker halen en spelen, veel plezier. :cya: Houd wel rekening met zo'n 0 FPS op je X550 kaart en P4. En ook maar de helft aan texutres omdat je RAM tekort hebt.

Die vriend verdient dan wel de nobelprijs voor overclocken. :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Delen op andere websites

Dan ga je hem lekker halen en spelen, veel plezier. :cya: Houd wel rekening met zo'n 0 FPS op je X550 kaart en P4. En ook maar de helft aan texutres omdat je RAM tekort hebt.

Ja dat zei ik al, dan kom ik eigenlijk ram tekort.

Me videokaart is 256, en dat is ook minimum

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...