.Stan Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Type: Signature Stijl: Wat er bij past Grootte: Wat is toegestaan op GTAForum.nl Afbeelding: iets uit DIT filmpje. Tekst: Modern Warfare 2 of Stanboy96, even kijken als hij af is wat mooier is. Rand: maakt niet uit. Kleuren: Wat er bij past Render (optioneel): - Extra (optioneel): misschien kleine GIF animatie ervan maken, dit hoeft natuurlijk niet, een signature is ook al voldoende Alvast bedankt, Stanboy96 P.S. misschien nog een mooie avatar erbij
Silver-Blade Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ik zal kijken of ik er wat van kan maken
.Stan Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ik zal kijken of ik er wat van kan maken Alvast Bedankt
Silver-Blade Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) Kloar Ik heb van de sig 2 versies gemaakt, een met en een zonder je naam erin. Dan kun je zelf kiezen V1: V2: Avatar: Ik heb ze maar niet geanimeerd, aangezien de kwaliteit dan achteruit gaat Veel plezier ermee en als er nog iets anders moet, zeg het gerust Bewerkt: 11 mei 2009 door Bellic
.Stan Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Ik vind ze echt mooi, alleen kan je misschien in de avatar ook die '2' erin zetten??
Recommended Posts