maarte41 Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Op de persconferentie van Microsoft is duidelijk geworden dat de PSP handheld van SONY in connectie kan staan met diens console, de XBOX 360. Hoe dit allemaal in zijn werk zou gaan is niet geweten. De PSP heeft achteraan namelijk een USB-poort waarmee je hem kan aansluiten op de XBOX 360. Dit hebben we kunnen afleiden op een diagram dat we op IGN te zien kregen. Gemakkelijkheidshalve heb ik het screenshot even erbij gezet. bron:gunk.be wel raar, je zou toch niet verwachten dat sony en microsoft gaan samenwerken. :blink: Reageren
The Godfather Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 dit valt niet onder samenwerken hoor....omdat de PSP een USB poort heeft kan hij op de Xbox worden aangesloten. Zo laten ze zien dat de Xbox multi-functioneel is. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 gaat dat dan zomaar :huh: vind ik raar Reageren
Ironfist Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 (bewerkt) en weer een stukje meer aantrekkingskracht van de xbox 360 ze proberen zoveel mogleijk functies van de ps3 in de nieuwe console te steken dus geloof maar niet dat ze dit heel ver gaan uitbouwen,gewoon een marketingsstunt Bewerkt: 18 mei 2005 door Ironf1st Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 (bewerkt) en weer een stukje meer aantrekkingskracht van de xbox 360 ze proberen zoveel mogleijk functies van de ps3 in de nieuwe console te steken dus geloof maar niet dat ze dit heel ver gaan uitbouwen,gewoon een marketingsstunt wel kan het toch ook gewoon op de PS3 Bewerkt: 18 mei 2005 door Tha Real G. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Mag dit wel ik bedoel moeten ze geen toestemming hebben van sony. Reageren
henk_jan Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 (bewerkt) nee, heb jij toestemming van bijvoorbeeld Microsoft om je Packertbell Mp3 speler in je comp te doen??? denk het niet. Je kunt de psp gewoon met een USB snoer in de Xbox 360 doen. Ik vind het ook wel laf!!! Bewerkt: 18 mei 2005 door henk_jan Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Als dat zo is vind ik het een erg laffe daad van microsoft. Beetje met andermans producten pronken. <_< Reageren
-Niels- Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Als dat zo is vind ik het een erg laffe daad van microsoft.Beetje met andermans producten pronken. <_< Nee, die PSP kan nou eenmaal op de Xbox aangesloten worden. Zoals je ziet kan de I-pod ook, en nog véééél meer apparaten. Toevallig zit de PSP er ook bij zit. Dat is best wel slim van Microsoft. Reageren
.Maze. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ik vindt het zwak , Sony is de concurrent en dan gaan het product van SONY gebuiken <_< P.S 200e bericht :lol: Reageren
Trax Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Gewaagd, maar wel érg tof van Microsoft om het te laten zien. Ben benieuwd naar de reactie van Sony, die zal ongetwijfeld vannacht/morgen wel komen. Reageren
Invisible_M Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 ik denk idd dat ze gewoon willen laten zien dat de xbox op heel veel dingen kan worden aangesloten en dat ze de psp erbij doen vind ik wel slim want daarover gaat iedereen praten van ja xbox kan je ZELFS een psp op aansluiten en dat gedoe zelf vind ik het ook laf <_< Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 waarom maakt microsoft gewoon zelf geen handheld :angry: Reageren
Stino Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Maar ze hadden gewoon een andere aansluiting moeten doen, geen USB, want die kan ook op de PC (en windows is ook van Microsoft) dus.... :huh: Reageren
arnie Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Ik wist dat nog niet, maar een xbox 360 ga ik toch al zeker niet kopen. Ik wist wel al dat je de psp als controller kunt gebruiken voor je ps3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.