Jump to content

Vliegveld

D3nnisD

Recommended Posts

Hallo mensjes

Heb langetijd GTA sA gespeeld maar dat werd saai..

nu heb ik GTA 4 gekregen

ik spelen

ik dacht leuk vliegveld

maar nee! komt die POKKE politie -.-

Hoe kan ik daar komen zonder pokke politie?

is er mischien een tool om die pokke politie uit te schakelen???

Delen op andere websites

In singleplayer is het niet mogelijk om zonder politie het vliegveld op te gaan, maar in multiplayer is dat wel mogelijk. Dan moet wel de politie uit staan, maar dan kun je wel lekker kloten op het vliegveld.

Of er een tool daarvoor is, weet ik niet.

Delen op andere websites

dit ka niet, je kan alleen online (multiplayer) en in party mode zonder politie op het vliegveld komen

De volgende keer kan je eerst de zoekfunctie gebruiken, want er bestaan al een heleboel van deze topics

(ik hoop niet dat dit mod gedrag is)

@edit GTAGijsso was me voor

Bewerkt: door RoyBoow
Delen op andere websites

Toevallig ben ik gister daar voor het eerst zonder politie geweest. Namelijk met een trainer voor de pc. Als je de kans hebt om rustig rond te kijken zie je opvallende dingen. Vliegveldmedewerkers zie je de trappen van de gatetunnels oplopen en dan via een ladder op het dak. Als je dit ook doet kan je op het vliegtuig staan. Ook zie je veel mensen een pauze nemen. Veel antiterrorisme beveiligingsmensen. Rokende airtugs en natuurlijk bussen/vliegtuigauto's rijden enzo.

Delen op andere websites

Toevallig ben ik gister daar voor het eerst zonder politie geweest. Namelijk met een trainer voor de pc. Als je de kans hebt om rustig rond te kijken zie je opvallende dingen. Vliegveldmedewerkers zie je de trappen van de gatetunnels oplopen en dan via een ladder op het dak. Als je dit ook doet kan je op het vliegtuig staan. Ook zie je veel mensen een pauze nemen. Veel antiterrorisme beveiligingsmensen. Rokende airtugs en natuurlijk bussen/vliegtuigauto's rijden enzo.

Welke tool?

heb het ook opp de pc..

Kan je link geven?

Delen op andere websites

Jammer dat je die details moeilijk te zien krijgt als je IV niet op de PS3 hebt :(

Delen op andere websites

Welke tool?

heb het ook opp de pc..

Kan je link geven?

hier is zo'n voorbeeld van een trainer ^_^

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...