Twankala Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ik heb een probleem met het spel Fifa09. Als ik met mensen online wil, dan lukt het bij de ene wel, en bij de andere niet. Het is altijd bij dezelfde dat het niet lukt, en bij dezelfde dat het wel lukt. Kan iemand me helpen met dit probleem? Reageren
Dvt Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) Ik heb een probleem met het spel Fifa09. Als ik met mensen online wil, dan lukt het bij de ene wel, en bij de andere niet. Het is altijd bij dezelfde dat het niet lukt, en bij dezelfde dat het wel lukt. Kan iemand me helpen met dit probleem? Ligt wss aan je NAT. Test eens of je NAT Moderate of Strict hebt. Dat zit vast wel ergens verstopt in het menu (XMB) bij internet instellingen ofzo. Bewerkt: 11 mei 2009 door Dvt Reageren
Ikkes Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Ik heb er ook soms last van, duurt soms best lang voordat je eindelijk iemand gevonden hebt om tegen te kunnen spelen. Volgens mij ligt dit gewoon aan het PSN in combinatie van de EA servers welke helaas nog niet optimaal blijkt te zijn. Ik denk dat je gewoon wat geduld nodig hebt om iemand te vinden. De ene keer is het bij de eerste raak en de andere keer krijg je eerst 5 "probleem gevallen". Het ligt dus volgens mij niet aan jouw PS3 en/of internet aansluiting. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Ik heb er ook soms last van, duurt soms best lang voordat je eindelijk iemand gevonden hebt om tegen te kunnen spelen. Volgens mij ligt dit gewoon aan het PSN in combinatie van de EA servers welke helaas nog niet optimaal blijkt te zijn.Ik denk dat je gewoon wat geduld nodig hebt om iemand te vinden. De ene keer is het bij de eerste raak en de andere keer krijg je eerst 5 "probleem gevallen". Het ligt dus volgens mij niet aan jouw PS3 en/of internet aansluiting. Dit komt gedeeltelijk door draadloos netwerk waar ps3 vaak op staan . en door de EA Server die vaak slecht bereikbaar is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.