Jump to content

Goede uploadsite voor screenshots/afbeeldingen


.Senne

Recommended Posts

Hee forummertjes,

Ik heb onlangs een nieuw topic gestart, namelijk het GTA IV rare cars topic. Nu wil ik van de auto's niet enkel filmpjes maar ook screens nemen (omdat die mooiere kwaliteit hebben en groter zijn), maar ik zoek een goede host-site waarop ik deze kan zetten.

Ik had graag gewild dat:

-Ik er meerdere tegelijk kan uploaden (dus gewoon meerdere selecteren en op upload klikken)

-De afbeeldingen niet verwijderd worden (toch niet direct)

-Dat ik thumbnail codes zo eraf kan plukken en plakken in 'mn topic

Liefst dus een goede, veilige uploadsite. ^_^ Iemand die enige suggesties heeft? Rapidshare vind ik goed, maar de bestanden worden daar nogal snel van verwijderd en uploadt geweldig sloom

Alvast bedankt. :D

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik zelf ImgDump.nl, upload snel maar je kunt er niet meerdere uploaden.

Verder kun je PhotoBucket gebruiken, je kunt er weer niet meerdere uploaden, maar je kan je plaatjes weer terugvinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Met Photobucket kan je, als je wil, 100 plaatjes tegelijk uploaden. En dat voor niks, nada, noppes. Gewoon een account aanmaken. En dat vind 99 % van het forum teveel werk aangezien ze steeds gebruik maken van het übertrage Imageshack. Ik ga voor snelheid en kwaliteit, en Photobucket is echt wel de beste 'plaatjessite' die ik ooit ben tegen gekomen.

Succes ermee. :)

P.S.: Als je meerdere plaatjes wilt uploaden met Photobucket, klik je op die knop 'Choose files' en dan selecteer je de screens die je wilt uploaden. Als je er al eentje hebt geselecteerd, doe dan Ctrl + Linksklik voor een volgend bestand. Selecteer eentje en doe dan Shift + linksklik om alle bestanden die er tussenin zitten(en die bestanden zelf) te uploaden.

Edit: Ik zie nu pas dat Thumbmail gedoe, ik snap niet welke code dat is, maar Photobucket is echt wel de snelste voor je plaatjes te uploaden + ze worden nooit verwijderd + ze laden héél snel. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Imagebam.com en imageshack.us zijn ook prima.

Photobucket is echt beter dan die 2 hoor. En imageshack word je al helemaal niet vrolijk van. Loopt die server nog op een Pentium 2 ofzo. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan je met tinypic ook meerdere tegelijk uploaden? Dat is een functie die echt niet mag ontbreken. :puh:

Ik heb 't geprobeerd, en zonder account gaat er slechts eentje per keer. Met account meer?

Link to comment
Delen op andere websites

Imagebam.com en imageshack.us zijn ook prima.

Photobucket is echt beter dan die 2 hoor. En imageshack word je al helemaal niet vrolijk van. Loopt die server nog op een Pentium 2 ofzo. :bonk:

Zeker niet. Bij Photobucket gaan je plaatjes naar verloop van tijd verloren. Dan staat er dat er teveel viewers zijn of iets dergelijks. Nee geef mij maar gewoon TinyPic of Imageshack.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan je met tinypic ook meerdere tegelijk uploaden? Dat is een functie die echt niet mag ontbreken. :puh:

Ik heb 't geprobeerd, en zonder account gaat er slechts eentje per keer. Met account meer?

Ja, je kan er 5 per keer.

Als je een account hebt moet je klikken op Uw materiaal (**) (** is een getal). Je ziet bovenaan dit staan:

24n1wl1.jpg

Druk op UPLOAD_MORE en je kan dan 5 afbeeldingen uploaden in één keer. Als je ze allemaal uploadt krijg je wel de laatste link te zien, druk dan op Uw materiaal, druk op je geüploade plaatje en druk op View Raw Image.

Voor thumbnail zie je na het uploaden rechts een thumbnail van je plaatje. Haal de link van deze afbeelding (Rechtermuisknop > Eigenschappen). Zet deze in Kladblok, want je moet nog een link kopiëren. De tweede link is het complete plaatje, die onder 'Directe link voor lay-outs' staat. Kopieer deze ook, en vul dan dit in:

[url="<<<LINK1>>>"][img=<<<LINK2>>>][/url]

<<<LINK1>>>: Het complete plaatje onder Directe link voor lay-outs'.

<<<LINK2>>>: De thumb die je in Kladblok hebt staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Imagebam.com en imageshack.us zijn ook prima.

Photobucket is echt beter dan die 2 hoor. En imageshack word je al helemaal niet vrolijk van. Loopt die server nog op een Pentium 2 ofzo. :bonk:

Zeker niet. Bij Photobucket gaan je plaatjes naar verloop van tijd verloren. Dan staat er dat er teveel viewers zijn of iets dergelijks. Nee geef mij maar gewoon TinyPic of Imageshack.

ImageShack verwijderd ze, PhotoBucket verwijderd niks. Tenzij je dat zelf toestaat. (Ga naar je map en delete handmatig eentje of meerdere)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...