Jump to content

Goede uploadsite voor screenshots/afbeeldingen

Recommended Posts

Geplaatst:
Je kan natuurlijk ook nog de interne upload functie gebruiken. Afhankelijk van je rang heb je tussen de 5 MB tot 25 MB aan ruimte.

Ik ben maar een gewoon lidje, 5 MB dus. En elke screen is .png op 1280*1024, en dus sowieso zwaarder dan 1 mb. :bonk: Dus ik denk dat ik 't maar op photobucket houd, en als het me toch niet bevalt overgaan op tinypic.

Geplaatst:
Ik ben maar een gewoon lidje, 5 MB dus. En elke screen is .png op 1280*1024, en dus sowieso zwaarder dan 1 mb. :bonk: Dus ik denk dat ik 't maar op photobucket houd, en als het me toch niet bevalt overgaan op tinypic.

Verklein ze dan eerst naar een acceptabele grote (zie tevens forum reglement) en sla ze op als jpg. Dan kan je vele foto's uploaden.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik zo vreselijk vind aan Photobucket is die hele site eigenlijk. Ik gebruik het ook soms voor de gallerij functie, maar die hele website zit vol met reclame en is volgepropt met overbodige, opdringerige menu's en opties.

Tinypic is oke, gewoon een directe link. Wil je anders nog een mooie website dan moet je BayImg maar eens checken. Een project van de makers van The Pirate Bay. Je kunt 140 soorten afbeeldingen uploaden, wel wel tot 100 mb en je kiest een code om eventueel de afbeelding te verwijderen.

Bewerkt: door Ferre

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...