Jump to content

TOCH WEL! GTA OP DE IPOD /IPHONE


GTAMOVIES

Recommended Posts

Het filmpje is niet beschiktbaar.

Bij mij wel, en het ziet er aardig echt uit. Alleen is het wel erg schokkerig (wat ik overigens volkomen begrijp, want het is maar een iPhone), en dat maakt het onspeelbaar.

EDIT:

Oh ja en BTW dit hoort niet hier :ch:

En waarom maak je hier twee topics over?

» GTA SA OP DE IPOD NIET NEP!

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn een boel logische verklaringen voor:

1) Er is een app voor de ipod/iphone waarbij je je windows scherm kan zien op je ipod. Hij heeft dat opstaan, en speelt op z'n pc terwijl z'n iphone aangesloten staat. Dus je ziet enkel het beeld, maar je kan voor de rest niets doen.

2)Hij is erg handig met een video editor, en laat 't allemaal gewoon prachtig passen.

Wat 't ook is, een spel als gta SA (laat staan GTA III ofzo) kan de ipod nooit dragen. Ikzelf heb er ook een, en de weinige mooie 3d spellen die er al zijn halen heus alles uit de ipod uit, maar zijn lang niet vergelijkbaar met GTA SA .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan hem wel zien, maar ik moet zeggen: het ziet er een beetje sloom uit. De graphics zijn net als anders, maar je ziet maar 1 beeldje per seconde ofzo. Alsof je het speelt op een pc van 20 jaar geleden :duh: en hoe zou het moeten gaan met de besturing? Ik heb er niet veel vertouwen in.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn een boel logische verklaringen voor:

1) Er is een app voor de ipod/iphone waarbij je je windows scherm kan zien op je ipod. Hij heeft dat opstaan, en speelt op z'n pc terwijl z'n iphone aangesloten staat. Dus je ziet enkel het beeld, maar je kan voor de rest niets doen.

2)Hij is erg handig met een video editor, en laat 't allemaal gewoon prachtig passen.

Wat 't ook is, een spel als gta SA (laat staan GTA III ofzo) kan de ipod nooit dragen. Ikzelf heb er ook een, en de weinige mooie 3d spellen die er al zijn halen heus alles uit de ipod uit, maar zijn lang niet vergelijkbaar met GTA SA .

Ja je hebt gelijk, onderin zie je 2 blauwe knopje in het begin in het scherm, die heb je met een VNC app op de iPod Touch/iPhone ook :puh:, en daarom is het zo schokkerig, omdat dat netwerk (zelfs WIFI ) gaat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn een boel logische verklaringen voor:

1) Er is een app voor de ipod/iphone waarbij je je windows scherm kan zien op je ipod. Hij heeft dat opstaan, en speelt op z'n pc terwijl z'n iphone aangesloten staat. Dus je ziet enkel het beeld, maar je kan voor de rest niets doen.

2)Hij is erg handig met een video editor, en laat 't allemaal gewoon prachtig passen.

Wat 't ook is, een spel als gta SA (laat staan GTA III ofzo) kan de ipod nooit dragen. Ikzelf heb er ook een, en de weinige mooie 3d spellen die er al zijn halen heus alles uit de ipod uit, maar zijn lang niet vergelijkbaar met GTA SA .

Ja daar zat ik ook aan te denken. Maar dan een draadloze verbinding.

Ik vind het naderhand toch wel nep ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...