GTAMOVIES Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Ok, jullie zeiden dat het niet mogelijk was maar van de zelfde persoon vind ik nu wel iets wat wel degelijk echt lijkt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Het filmpje is niet beschiktbaar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) Het filmpje is niet beschiktbaar. Bij mij wel, en het ziet er aardig echt uit. Alleen is het wel erg schokkerig (wat ik overigens volkomen begrijp, want het is maar een iPhone), en dat maakt het onspeelbaar. EDIT: Oh ja en BTW dit hoort niet hier En waarom maak je hier twee topics over? » GTA SA OP DE IPOD NIET NEP! Bewerkt: 11 mei 2009 door Dvt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Hier zijn een boel logische verklaringen voor: 1) Er is een app voor de ipod/iphone waarbij je je windows scherm kan zien op je ipod. Hij heeft dat opstaan, en speelt op z'n pc terwijl z'n iphone aangesloten staat. Dus je ziet enkel het beeld, maar je kan voor de rest niets doen. 2)Hij is erg handig met een video editor, en laat 't allemaal gewoon prachtig passen. Wat 't ook is, een spel als gta SA (laat staan GTA III ofzo) kan de ipod nooit dragen. Ikzelf heb er ook een, en de weinige mooie 3d spellen die er al zijn halen heus alles uit de ipod uit, maar zijn lang niet vergelijkbaar met GTA SA . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Ik kan hem wel zien, maar ik moet zeggen: het ziet er een beetje sloom uit. De graphics zijn net als anders, maar je ziet maar 1 beeldje per seconde ofzo. Alsof je het speelt op een pc van 20 jaar geleden en hoe zou het moeten gaan met de besturing? Ik heb er niet veel vertouwen in. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schootje Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Hier zijn een boel logische verklaringen voor:1) Er is een app voor de ipod/iphone waarbij je je windows scherm kan zien op je ipod. Hij heeft dat opstaan, en speelt op z'n pc terwijl z'n iphone aangesloten staat. Dus je ziet enkel het beeld, maar je kan voor de rest niets doen. 2)Hij is erg handig met een video editor, en laat 't allemaal gewoon prachtig passen. Wat 't ook is, een spel als gta SA (laat staan GTA III ofzo) kan de ipod nooit dragen. Ikzelf heb er ook een, en de weinige mooie 3d spellen die er al zijn halen heus alles uit de ipod uit, maar zijn lang niet vergelijkbaar met GTA SA . Ja je hebt gelijk, onderin zie je 2 blauwe knopje in het begin in het scherm, die heb je met een VNC app op de iPod Touch/iPhone ook , en daarom is het zo schokkerig, omdat dat netwerk (zelfs WIFI ) gaat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Hier zijn een boel logische verklaringen voor:1) Er is een app voor de ipod/iphone waarbij je je windows scherm kan zien op je ipod. Hij heeft dat opstaan, en speelt op z'n pc terwijl z'n iphone aangesloten staat. Dus je ziet enkel het beeld, maar je kan voor de rest niets doen. 2)Hij is erg handig met een video editor, en laat 't allemaal gewoon prachtig passen. Wat 't ook is, een spel als gta SA (laat staan GTA III ofzo) kan de ipod nooit dragen. Ikzelf heb er ook een, en de weinige mooie 3d spellen die er al zijn halen heus alles uit de ipod uit, maar zijn lang niet vergelijkbaar met GTA SA . Ja daar zat ik ook aan te denken. Maar dan een draadloze verbinding. Ik vind het naderhand toch wel nep ja. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Hij is nu ook bij mij beschiktbaar, het ziet er wel goed uit alleen de halve hud is niet zichtbaar. Toch wel onhandig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 hij had gwn zen ipod met zen pc verbonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) Wow, GTA SA met 0.5 FPS. Dat is echt reden voor een feestelijk topic. ahh, dan kan die vast ook op de DS Bewerkt: 11 mei 2009 door Sprunk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 1) Je vorige topic krijgt een slotje, dus dit ook 2) Dit hoort niet thuis in het GTA IV forum, maar plaatst dit nu niet in het GTA San Andreas forum! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts